SKINTEGRA CLARION

by - travnja 07, 2018

Od prvog trenutka kada sam se upoznala s postojanjem Skintegre, jako me zainteresirala i jedva sam čekala isprobati nešto iz njihovog asortimana, a najviše me zainteresirao upravo njihov Clarion, za koji sam smatrala da najbolje odgovara potrebama moje kože. Je li ispunio moja očekivanja, saznajte u nastavku posta!


Proizvod dolazi u vrlo kvalitetnoj i poprilično teškoj keramičkoj ambalaži i izgleda vrlo elegantno i skupo. Međutim, Clarion je u međuvremenu promijenio ambalažu, koja je po meni nešto ljepša. Sviđa mi se što je nova ambalaža prozirna, za razlike od neprozirne stare, jer u svakom trenutku možete vidjeti koliko vam je proizvoda preostalo što kod ove ambalaže ne možete. No to nije toliko zamjerka. Sama kutija prati vrlo jednostavana i elegentan dizajn same bočice te na njoj možete pronaći sve informacije o proizvodu, o čemu ćemo malo kasnije. Usto, želim spomenuti i način na koji paketić dolazi kod vas, u kutijici zaštićenoj stiroporom, s kovertom u kojoj se nalaze informacije o Skintegri i njezinim proizvodima. Vrlo lijepo!



Količina proizvoda koja se nalazi unutar ambalaže je 30 ml i potrajat će vam 2 do 3 mjeseca uz korištenje jednom dnevno, u večernoj njezi. Upravo tako sam ja koristila ovaj proizvod, kao posljednji korak čišćenja kože, nakon gela za umivanje, a prije hidratantne kreme za lice. Dovoljno je tek nekoliko kapljica za cijelo lice. Proizvod možete naručiti samo na Skintegra web stranici (link za Clarion), po cijeni od 139 kn.


Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Proizvod se dozira pipetom i smatram da je to idealana način doziranja ovakvog proizvoda zbog njegove vodenaste formule. Pipeta je nešto kraća nego što sam to navikla vidjeti kod proizvoda, i zbog te kraće pipete mi je bilo nešto teže "uhvatiti" proizvod kada je pri kraju, no snašla sam se.


Informacije o načinu korištenja i samome proizvodu možete pronaći i na web stranici, pa da vam ne pišem sve što je već napisano, link je ovdje. Clarion je prozirna vodenasta tekućina, blagog kiselkastog mirisa. Ukoliko vaša koža nije navikla na korištenje kiselina, u početku vas proizvod može peckati, ali vrlo malo, takva je bila i moja reakcija. Vrlo malo mi je isušio kožu, no nakon njega obavezno nanesite hidratantnu kremu ili serum, ovisno što volite i što odgovara vašoj koži, kako biste izbjegli veće isušivanje. U vrijeme korištenja ovoga proizvoda koža mi je divljala i imala sam poprilično puno prištića i ostalih nepravilnosti i nakon 2 mjeseca korištenja Clarion primijetila sam veliko poboljšanje i jako mi je žao što nemam prije i poslije fotografije. Prištići se manje pojavljuju, kada se pojave nisu tako strašni i brojni te brže prolaze. Poboljšana je i tekstura kože te su pore manje vidljive.


Za kraj mogu reći da je ovo odličan proizvod koji mi je uvelike pomogao s problemima kože i jedva čekam da ponovno postane dostupan na web shopu da kupim novi primjerak!

Jeste li isprobali Clarion ili neki drugi Skintgra proizvod? Što koristite za borbu protiv nepravilnosti?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari