FAVORITI ZIME 2017./2018.

by - travnja 04, 2018

Pozdrav! Prije svega želim vam s malim zakašnjenjem čestitati Uskrs ukoliko ga slavite. Nakon manje stanke vraćam se s novim postom u kojem ću vam pisati o zimskim favoritima. Zima se pošteno odužila, no napokon nam je došlo proljeće i možemo uživati u toplijem vremenu. Ovdje sam pripremila hrpicu proizvoda o kojima ću napisati ukratko zašto sam ih voljela, uz svoje stalne favorite, koje nisam spominjala u ovome postu, a ako vas zanima više, gotovo svi su dobili post na blogu, pa možete potražiti, ja ne znam zašto nisam uspjela linkati. Ako vas zanima što sam to posebno voljela u hladne dane, nastavite čitati. 



Započinjem s preparativnim proizvodima. Cijele zime mazuckala sam se Avon Care univerzalnom kremom s kakaom maslacem koja miriše predivno, vrlo je lagana, brzo se upija i nije masna, a izvrsno njeguje kožu. Ruke sam mazala Avonovom kremom iz iste linije, no nju sam već puno puta spominala, pa sam odlučila spomenuti Balea kremu za ruke s mirisom nara koja me poprilično dojmila. Kao prvo dolazi u ovom preslatkom pakiranju, predivno miriše, odlična je po pitanju njege, nije masna i brzo se upija. Za kosu sam posebno voljela koristiti L'Oreal Elseve Extraordinary Oil šampon. Ovaj šampon nije najidealniji za moje masno tjeme, no odličan je kada je moja kosa trebala odmor od nešto jačih šampona i malo više njege. Kosa bi se s njime zamastila nakon dana, ali šampon za suho pranje je popravio situaciju. Ne koristim ga tako često, već kada osjetim potrebu za nečim hidratantnijim. Najdraža tuširalica bio mi je Palmolive Chocolate Passion gel za tuširanje koji je svojim mirisom prave čokolade savršen za nešto hladnije vrijeme, iako meni odgovara cijele godine. Od njega zamiriše cijela kupaonica, no nažalost miris se ne zadržava dugo na koži. Gel je kremast i nježan i sasvim dobro obavlja svoj posao.


Prelazimo na proizvode za lice. Prvi koji ću spomenuti je CV Young Soft pjena za čišćenje lica s kojom sam skidala šminku.  Vrlo je nježna i odlična u skidanju šminke, iako ima malo više posla s maskarom. Također mi je jako zanimljiva za korištenje. Koža mi je zbog hladnoće postala dehidrirana, tako da je da određenim dijelovima bila suha i ljuštila se, što mi je išlo na živce te podloga nije lijepo izgledala. Kao pomoć sam kupila Mixa Hyalurogel Light kremu za lice, koje je vrlo lagana, nimalo masna, a pruža odličnu hidrataciju i super je za ispod šminke i Alverde ulje divlje ruže koje sam koristila u večernoj njezi i odlično je hidratiziralo, no ipak mi je bilo malo previše za dnevnu njegu. Jako sam voljela i Avon Planet Spa Perfectly Purifying masku za lice koju sam nažalost zaboravila uslikati. Iako sam u postu u kojem sam ju ljetos recenzirala napisala da me nije pretjerano dojmila, u zimskom vrijeme mi se svidjela jer je nježna i nije dodatno isušivala kožu, a lagano je čistila lice.


U random skupinu svrstala sam Avon Attraction parfem, čiji miris ne znam opisati, no savršen je za hladnije vrijeme. Trajnost mu je okej. Tu se se našla i dva Farmasi laka za nokte, u nijansama 48 i 56. Ovi lakovi su sasvim okej kvalitete, na noktima potraju oko 3 dana, a dovoljan je jedan do dva premaza. Četkica im je također sasvim dobra. Nijanse koje sam ja navela su crvena i nešto tamnija nude nijansa.


Prelazimo na onaj zabavniji dio, odnosno dekorativu. Jako sam voljela Essence Fresh&Fit Awake pimer koji je lijepo pripremio kožu za make up te joj pruži divan sjajni, zdravi izgled. Najdraži puder ove zime mi je uz Wet'n'Wild Coverall koji sam zaboravila uslikati, bio Essence Camouflage puder, oba u najsvjetlijoj nijansi.Oba pudera pružaju srednje prekrivanje i lijepo izgledaju na koži. Nijanse su mi također odlične. Jedino bih voljela da su malo trajniji na koži. Na obrvama trenutno volim onaj bushy izgled, a u tome mi je pomogla Essence Make Me Brow maskara za obrve u nijansi 02 Browny Brows. U sebi sadrži vlakna zbog kojih obrve izgledaju nešto gušće, daje im malo boje i čini da izgledaju prirodnije. Najdraža maskara bila mi je L.O.V. The Forbidden maskara koji je lijepo produžila moje trepavice i dala im poprilično volumena. Ipak maskara zahtijeva nešto pažljivije nanošenje, jer je četkica neobičnog oblika i glomazna, kupi dosta proizvoda, a formula maskare je poprilično mokra. Više pojedinosti i izgled na trepavicama ćete uskoro pročitati u postu. Posljednji na slici je Makeup Revolution highlighter u nijansi Golden Lights. Riječ je o vrlo intenzivnom zlatnom highloghteru s kojim treba biti oprezan prilikom korištenja. Odlično mi je pasao, pogotovo u zimske razdoblje, na tople i zlatne nijanse i crveni ruž.


Paleta koju sam najviše koristila je Makeup Revolution Flawless 4 paleta sjenila, koji je ispunjena vrlo kvalitetnim toplim nijansama s kojom možete stvarati mnoštvo različitih, prekrasnim lookova. Na slici se nalazi još četiri proizvoda za usne koje sam izdvojila. U božićno vrijeme jako sam voljela Wet'n'Wild Liquid Catsuit ruž za usne u nijansi Missy and Fierce, prvenstveno zbog predivne crvene nijanse, dok formula ovoga ruža nije moja omiljena jer je nešto teža, osjetim ju na usnama i dosta isušuje. Još jedan tekući ruž koji sam voljela je Golden Rose tekući mat ruž u nijansi 15 (ovdje bih mogla spomenuti i nijansu 13 koja je moja omiljena nijansa i omiljeni ruž, no spominjemu ju dosta često, pa sam odlučila preskočiti ju). 15 je divna bordo nijansa, Formula ovih ruževa mi je puno draža o WNW, jer su, uz mat finiš i odlično trajnost, dosta ugodni na usnama, manje isušuju i ne osjetim ih. Što se tiče klasičnih ruževa, jako sam voljela Farmasi BB ruž u nijansi 01. Vrlo je ugodan i lagana, uistinu malo isušuje, a nijansa je jako lijepa, toplija nude smeđa, ne pretamna, odlična za svaki dan. Posljedni proizvod je Essence ulje za usne u nijansi 01 I care for you, honey. Iako se ovaj proizvod više ne može kupiti, spomenula sam ga da vas podsjetim na odlična proizvod ukoliko ga posjedujete. Vrlo je lagan, pruža blagi sjaj i lagano hidratizira usne. Imajte na umu ga hvali osoba koji nimalo ne voli sjajila :).

I to bi bili svi moji zimski kozmetički favoriti. Pišite mi koji su vaši.

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari