ESSENCE MOON GLITTER// 02 COSMIC LOVE

by - ožujka 22, 2018

Pomalo sam kao svraka i obožavam šljokice i sjajne stvari. Zato će ovaj post biti o Essence Moon Glitter u nijansi 02 Cosmic Love. Iako glitteri nisu nešto što možete koristiti svaki dan (iako, ako volite, slobodno), obožavam način na koji začine svaki look. Ovaj sam kupila i prvenstveno koristila na Novu godinu, ali jedva čekam osmisliti neki novi look. Također vas očekuje puno slika, jer obožavam glittere, kao što sam već rekla. Ako vas zanima kako ovaj ljepotan izgleda, nastavite čitati.


Glitter dolazi u kvalitetnom i čvrstom staklenom pakiranju, koje može biti malo nezgodno i neuredno za korištenje, no to je možda i zato što sam ja poprilično smotana osoba. Možete ga kupiti u Mulleru po cijeni od 16, 90 kn. Količina glittera koja se nalazi u pakiranju je 2,2 grama.




Šljokice su sitne i nisu oštre iako na pakiranju stoji natpis da treba izbjegavati direktan kontakt s očima. Prekrasne su, nešto tamnije ružičaste nijanse, ali se presijavaju holografski. Sam proces nanošenja je malo nespretan i dogodi se da se šljokice razlete po licu, ali zato prvo našminkajte oči, a zatim lice (iako veliku ulogu igra i moja nespretnost, kao što sam već rekla haha). Kako biste ju nanijeli, potrebna vam je nekakva ljepljiva baza. Ukoliko nemate glitter primer, možete koristiti i šljokičasti tuš za oči, kao što sam i ja napravila. Na internetu sam pročitala savjete da se koristi ljepilo za trepavice, no ja to baš i ne bih preporučila. Za najlakše skidanje, preporučam selotejp i kasnije sredstva za skidanje make up-a.



Za kraj vam ostavljam nekoliko sličica šljokica u akciji. Look nije najuredniji, no što je, tu je, ovo je bila proba za Novu godinu.



Za kraj, kao ogromna ljubiteljica šljokica, mogu reći da su ove šljokice prekrasne i da ih morate imati! Osim za upečatljive lookove na očima, možete ih koristiti i za maškare ili Halloween te za divne manikure!

Volite li šljokice? Preporučate li koje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari