MAKEUP REVOLUTION VIVID BAKED HIGHLIGHTER// GOLDEN LIGHTS

by - ožujka 13, 2018

Nastavljam s Makeup Revolution proizvodima i to još jednim highlighterom, a ovaj puta je riječ o highlighteru u kamenu. Ovaj highlighter sam prvi put vidjeti kod prekrasne vlogerice Dash of Blue Makeup, a svi znamo da ona uvijek ima prekrasan highlighter i od toga trenutka sam znala da ga moram imati. Napokon sam ga kupila i danas možete pročitati moje dojmove.Ako vas zanima više, nastavite čitati.


 Highlighter dolazi u plastičnom pakiranju s crnim dnom i prozirnim poklopcem što je korisno jer odmah možete vidjeti koji proizvod imate u ruci, pogotovo ako imate nekoliko nijansi. Pakiranje je jednostavno i izgleda lijepo, no malo je glomazno jer je poklopac zaobljen i nije baš najkvalitetnije. Kod mene se poklopac ne zatvori potpuno, odnosno se ne čuje onaj klik, no ne smeta mi toliko. Ima lijep reljef. Količina proizvoda koji dolazi u ambalaži je 7.5 grama, s rokom trajanja od 12 mjeseci. Možete ga kupiti preko Pink Pande po cijeni od 37,99 kn ili preko TAM Beauty po cijeni od 3.01 funti. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.



Highlighter je nešto suše teksture te se malo više trusi. Jako je pigmentiran, čak i prepigmentiran ako to proizvod može biti, zato ovaj highlighter zahtijeva nešto pažljivije nošenje i vrlo laganu ruku i vrlo malo proizvoda. Ovo definitivno nije prirodni, već vrlo intenzivan highlighter. Lagano naglašava teksturu kože. Dosta je dugotrajan, na licu potraje oko 5 sati i nakon toga počinje lagano blijediti, no još uvijek je primjetan. Lijepo izgleda i na mojoj vrlo svijetloj koži (uz pažljivo doziranje), ali mislim da bi posebno lijepo izgledao na nešto tamnijoj, preplanuloj puti. Možete ga koristiti i kao sjenilo i izgleda predivno.

Vivid Baked linija sadrži nekoliko nijansi, a ja sam odabrala nijansi Golden Lights. Na prvu izgleda pomalo dosadno, no riječ je o duochrome proizvodu. Pod određenim kutom djelovanja je bijel, a pod drugim ima jako zlatni odsjaj i zapravo izgleda predivno. Swatch možete vidjeti na slici ispod.


Ja sam oduševljena ovim highlighterom, predivan je! Ukoliko volite intenzivan highlighter, ovo je proizvod za vas, ali ako ste fan prirodnog sjaja, mislim da ga možete zaobići. Ukoliko ga planirate koristiti, ne zaboravite na vrlo laganu ruku i pažljivije doziranje.

Jeste li isprobali ovaj highlighter? Koji je vaš omiljeni highlighter?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari