MAKEUP REVOLUTION FLAWLESS 4 PALETA SJENILA

by - ožujka 15, 2018

Ova paleta je bila ljubav na prvi pogled i čim sam ju vidjela morala sam ju kupiti. U posljednje vrijeme obožavam tople tonove na očima, ali i cijelome licu, a ova paleta je upravo to. Usto jako volim Makeup Revolution palete i smatram da su kvalitetom odlične. Ako vas zanimaju "starije" palete, o Flawless paleti sam pisala ovdje, a o Flawless Matte paleti ovdje. Kakvi su moji dojmovi o ovoj paleti, saznat ćete ako nastavite čitati. 


Kutija u kojoj dolazi paleta je crvene boje i odskače od ostalih paleta u mojoj kolekciji. Paletu i dalje držim u kutiji jer mislim da tako dulje ostane očuvana. Kutija se presijava holografski i izgleda zanimljivo.


Na poleđini kutije nalaze se infomracije o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti nešto niže; sadrži parabene. Nalazi se i slika koja prikazuje nijanse koje dolaze u paleti, nisu baš najbolje prikazane, ali dobijete dojam kako to otprilike izgleda. U paleti se nalaze 32 nijanse različitih finiša, svaka teži 0.625 grama, što je ukupno 20 grama proizvoda. Paletu možete kupiti preko Pink Pande po cijeni od 100 kn ili preko TAM Beauty po cijeni od 11,49 eura. Trebala bi biti potrošena u roku od 12 mjeseci od otvaranja.



Sama paleta je jako lijepa i ljepša mi je od ostalih Flawless paleta. Dno joj je crno, dok je poklopac zrcalne rose gold boje s natpisom koji krasi sve Flawless palete, ali mislim da se na ovoj taj natpis neće brzo izlizati kao na ostalima. U paleti se nalazi veliko ogledalo koje ja ne koristim previše, ali je svakako korisno i izgleda lijepo. U paleti se ne nalazi nikakav aplikator i to mi se sviđa jer većinom ti aplikatori nisu pretjerano upotrebljivi i mislim da paleta ovako izgleda ljepše.



Kako sam ju prvi put otvorila i prvih nekoliko puta, paleta je imala dosta intenzivan plastičan miris koji je nakon nekoliko dana Nijanse su prekrasne i lijepo posložene, a nazivi nijansi se nalaze na prozirnoj foliji koja se nalazi unutar palete. U paleti se nalazi 32 tople nijanse-18 mat i 14 shimmer nijansi. Tekstura sjenila varira od sjenila do sjenila, neka su mekana i gotovo kremasta, a neka su suša. Većina nijansi je dosta pigmentirana, neka su malo slabija, no to ćete vidjeti na swatchevima nešto niže. Ipak, smatram da su sjenila poprilično kvalitetna i da je kvaliteta sjenila nešto bolja od prijašnjih Flawless paleta. S nekim nijansama jednim nanosom postižete dovoljnu pigmentaciju, a neke nijanse je potrebno nadograditi, no nijanse su nadogradive, pa s time nema problema. Lijepo se blendaju. Sjenila su vrlo trajna i na mojim normalnim kapcima, uz korektor korišten kao bazu, potraju oko 6-7 sati i zatim počinju blijediti. Neke nijanse se truse, ali ništa pretjerano. Ono što bih htjela se ova paleta ima su nešto svjetlije tranzicijske nijanse, no neke nijanse mogu poslužiti ako ih vrlo lagano nanesete.



Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve nijanse koje sam nanosila stupac po stupac, jedan do dva nanosa.Nijanse su nanešene tako da, je prva nijansa u stupcu od gore, posljednja nijansa na ruci s desne strane. Uživajte!

Kisses, Sunday, Dahlia, Statement
Pastel, On Top, Blush, Bloom
Crimson, Baby, Bittersweet, Hotter
Not Today, Hair Down, Glowing, Muted
Rock Me, Drop, Down Boy, Cardinal
Dense, Hold Me, Candle, Palette Whistle
Burn It, Ouch, Cerise, Control
Work It, Blend, Garnet, Spin

I za kraj mogu reći samo da sam oduševljena ovom paletom! Nijanse su prekrasne i vrlo su kvalitetne. Moje najdraže nijanse su On Top, Bloom, Crimson, Hair Down, Drop, Candle, Cerise i Work It. Ako volite tople nijanse, svakako isprobajte ovu paletu!

Jeste li isprobali Flawless 4 paletu? Koja paleta vam je miljenica ovih dana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari