MAKEUP REVOLUTION LIQUID HIGHLIGHTER// LIQUID CHAMPAGNE

by - ožujka 10, 2018

Od trenutka kada sam vidjela ove highlightere, znala sam da ih moram imati. S nestrpljenjem sam čekala da dođu na Pink Pandu i dok sam čekala, ovako zaboravna sam, naravno, zaboravila na njih. Međutim ponovno sam ih se sjetila kasnije i napravila narudžbu za crni petak i s nestrpljenjem očekivala svoju narudžbu. Međutim, highlighter je došao razbijen i bila sam tužna. Međutim, ekipa s Pink Pande je odlična u svome poslu i poslali su mi novi i mojoj sreći nije bilo kraja. No je li moja sreća potrajala i nakon korištenja proizvoda, saznat ćete ako nastavite čitati. 


Proizvod dolazi u jako lijepoj sjajnoj staklenoj ambalaži, koja će se najvjerojatnije razbiti ako vam ispadne pa budite oprezni. Unutar ambalaže se nalazi 18 ml proizvoda što će vam potrajati vječno jer vam je prilikom nanošenja potrebno tek nekoliko kapljica. Možete ga naručiti preko Pink Pande po cijeni od 69,99 kn ili preko TAM Beauty po cijeni od 8,61 funti. Rok trajanje je 12 mjeseci od otvaranja. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda, sadrži paraben, čisto da znate ukoliko ih izbjegavate.


Pakiranje dolazi s pipetom koja je, po meni, savršena za doziranje ovoga proizvoda jer je poprilično tekuć te je pipetom doziranje olakšano i imate kontrolu. Pipeta je dosta dugačka i odlično funkcionira. Količina proizvoda koja se nalazi u paleti potrajat će vam dosta dugo jer, kao što sam već rekla, potrebno je vrlo malo proizvoda za jedno nanošenje.


U ponudi se nalazi 7 nijansi koje možete vidjeti ovdje, ali mislim da su nedavno uveli još nekoliko nijansi, pomalo neobičnih, no nisam sigurna. Nijansa koju sam ja odabrala je Liquid Champagne, predivna, vrlo pigmentirana boja šampanjca, prepuna šljokica. Htjela bih da ima malo manje šljokica, no ne smeta mi toliko. Nije pretaman i na mojoj jako svijetloj koži izgleda lijepo. Swatcheve možete vidjeti malo niže.


Kao što sam već rekla, proizvod je jako tekuć i pigmentiran. Imalo pomalo neugodan miris, ali sam se s vremenom navikla na njega. Pomalo je mastan, ali nije pretjerano. Nije težak na licu. Možete ga dozirati da bude vrlo lagan i prirodan, ali i jak, blinding highlighter. Izgleda lijepo i kada ga nanesem na kožu bez pudera, na mjesta koja želim naglasiti jer koži daje zdravi i prirodni sjaj. Koristila sam ga i kao primer i sviđa mi se i u tu svrhu, ali mi onda šljokice koje sadrži pomalo smetaju. Možete ga koristiti i kao bazu za praškaste highlightere. Ako ga koristite kao highlighter neće naglasiti teksturu kože, no ako ga nanosite preko cijeloga lica ili miješate s puderom, pomalo hoće. Jako je trajan, na licu traje cijeli dan. Dosta se teško skida (predlažem uljne odstranjivače) te se zna dogoditi da nekoliko šljokica ostanu na licu. Kada ga koristite, možete ga koristiti preko tekućih proizvoda, no ne i preko praškastih jer će ih razdvajati i neće se dati blendati, no preko tekućih proizvoda nema problema.




Za kraj, mogu reći da je ovo sasvim dobar proizvod, posebno ukoliko volite tekuće proizvode, no ako ste fan praškastih i proizvoda u kamenu, mislim da možete bez ovog proizvoda. Ja pripadam drugoj skupini, obožavateljima proizvoda u prahu i kamenu, ali mi je drago da sam kupila ovaj proizvod i volim ga koristiti. 

Jeste li isprobali Makeup Revolution tekuće highlightere? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari