TREND IT UP DAZZLING DUST EYELINERI// 010, 030

by - veljače 07, 2018

Nedavno sam šetala Dm-om i ugledala ove eyelinere na sniženju, što mi je zanimljivo jer uopće nisam primijetila ovu kolekciju po redovnoj cijeni, ali eto, valjda mi je promaknila. Požurila sam s ovom recenzijom jer proizvodi izlaze iz asorrtimana, iako sam ih vidjela u nekoliko osječkih Dm prodavaonicama i to u dosta primjeraka, a proizvodi su vrijedni spomena. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Proizvodi dolaze u dosta dugačkoj i tankoj ambalaži. Jako je lagana u rukama. Ima poprilično dugu dršku, crne mat boje te prozirni dno u kojem se nalazi proizvod. Jako je jednostavna ambalaža i meni se sviđa. Na ambalaži nije navedena količina proizvoda, već samo rok trajanja, tipičan za eyelinere- 6 mjeseci. Cijena na sniženju im je 12,90 kn.


Ima precizan, ne predug, savitljiv kistić kojime je nanošenje eyelinera vrlo jednostavno i imate popriličnu kontrolu u nanošenju.


Tuš je nešto rjeđe teksture, ali se ne razlijeva prilikom nanošenja. Lijepo su pigmentirani, no znaju se pomalo nejednako nanositi, tako da ćete ih vjerojatno morati nadograditi na nekim mjestima. Za šuenje im treba nešto duže vremena nego običnim eyelinerima, no kada ih nanesete, ne preslikavaju se te traju dok ne odlučite skinuti. Skidaju se lagano, no zna se dogoditi da poneka šljokica zaluta, pošto su prepuni šljokica, a znate kako je njih teže skinuti. Ne iritiraju oči te ih ne osjetite na očima. Koristila sam ih i kao eyeliner, a super su i za cut crease, onu crtu u pregibu, što se meni jako sviđa.

U ponudi postoje 4 nijanse, a ja sam se odlučila za dvije koje nemaju naziv, već su određene samo brojem, a moje su 010 i 030.
010 je prava zlatna nijanse, prepuna šljokica i nešto je pigmentiranija od ostalih te jako lijepo izgleda samostalno. 
030 je duochrome nijanse, odnosno mijenja boju, ovisno ih kojeg kuta ju gledate, može biti smeđa ili zelena i jako me podsjeća na jednu nijansi iz Wet'n'Wild Comfort Zone palete. Također sadrži šljokice, ali nešto manje od zlatne i malkice je vodenastija i potrebno je više nadograđivanja. Ljepše izgleda ukoliko ju nanesete preko crnom linera, jer se samostalno je vidi baš dobro. 

Swatcheve slikane na nekoliko različitih načina možete vidjeti na slikama ispod. 


Slikano s blicem.
Duochrome nijansa izgleda drukčije pod različitim svjetlom.
Možete vidjeti kako je nijansa 030 vodenastija.
Sve u svemu, zadovoljna sam ovim proizvodima i, iako ih ne koristim svakodnevno, dobro dođu kada poželim malo eksperimentirati. Ako i vi volite eksperimentirati s ovakvim proizvodima, možurite po njih!

Jeste li vidjeti ovu kolekcije i isprobali nešto iz nje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari