FARMASI SUPERNATURAL RUŽ ZA USNE// GLAM LILAC, MY LIPS BUT BETTER

by - veljače 18, 2018

Farmasi je u svoju ponudu uveo nove ruževe pod nazivom Supernatural. Svaki ruž krasi jedna superjunakinja i maleni citat. Meni se cijeli taj koncept jako svidio i odlučila sam ih isprobati. Dvije nijanse koje su se našle kod mene su Glam Lilac i My Lips But Better. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Ruževi dolaze u jako jednostavnoj mat crnoj bullet ambalaži. Ambalaža je kvalitetna. Sam ruž dolazi u kutijici s pripadajućom superjunakinjoj i citatom, odnosno kome je taj ruž namijenjen. Količina proizvoda unutar ambalaže je 4 grama. Redovna cijena im je 52 kn, dok ih tijekom veljače možete kupiti po cijeni od vrlo povoljnih 20 kn.


Ruž je dosta tvrd, ali se jako lagano i jednomjerno nanosi. Tvrđe je kremaste formule i lako se nanosi. Ne klizi usnama onako kao što klize kremasti ruževi, ali ih ne vuče i ne grebe. Ugodnog je mirisa. Jako je pigmentiran i dovoljan je jedan sloj za potpunu pigmentaciju. Finiš mu je polumat. Ne razlijeva se. Na usnama traje 4-5 sati, ukoliko ništa ne jedete i ne pijete. Ako nešto pijete ili nekoga ljubite, preslikat će se. Vrlo malo isušuje usne.


Kao što sam već rekla, imam dvije nijanse: Glam Lilac i My Lips But Better.
GLAM LILAC- za vječnu dušu u proljetnom cvatu. Nude nijansa s ružičastim podtonom, nijansa je gotovo pa boja usnama. Odličan svakodnevni ruž. Na slikama na internetu se činio lila, svijetle ljubičaste boje, no nije takav.
MY LIPS BUT BETTER- za jaka krila i mirne vjetrove. Odlična svakodnevna nude nijanse, kao što mu ime kaže, gotovo pa boja usnama. Kao i prethodni, odličan je dnevni nude ruž, samo što ovaj za razliku od prethodnog je toplije, smeđkaste nijanse.


Za kraj mogu reći da su ovi ruževi odlični, sviđaju mi se nijanse, kao i finiš, trajnost i formula. Ako vam se sviđaju nijanse (ponudi postoji ukupno 5, osim ove dvije koje ja imam u ponudi su i jako svijetla, puder nude nijanse, tamna čokoladna smeđa i ružičasta), kupite ih dok još možete po odličnoj cijeni od 20 kuna (akcija traje do kraja veljače).

Jeste li isprobali ove ruževe? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari