L'ANGELICA ULJNI GELOVI ZA TUŠIRANJE: AGRAN I MAKADAMIJA

by - veljače 14, 2018

Prije svega sretno vam Valentinovo i nadam se da ćete se lijepo provesti, bili sami ili s nekim. Za danas sam vas spremila jedan ne baš valentinovski post, a riječ je o L'Angleica uljnim gelovima za tuširanje. Isprobala sam L'Angelica gel za tuširanje s pamukom i bijelim mošusom, o kojemu sam pisala ovdje, tako da kada sam vidjela ove, pomislila sam da ovi mogu biti samo bolji. Jesam li bila u pravu, saznajte u nastavku posta. 


Gelovi dolaze u velikoj smeđoj bočici zapremnine 500 ml koja je obavijena folijom na kojoj se nalaze sve informacije o proizvodu. Rok trajanja im je 12 mjeseci nakon otvaranja. Možete ih kupiti u DM-u i Interšparu, dok za ostale prodavaonice nisam sigurna, a cijena mu je 25 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda, na gornjoj slici je sastav Macadamije, dok je na donjoj Argan.


ARGAN
"Organsko ulje argana, eliksir ljepote i mladosti, bogati je antioksidansima i esencijalnim masnim kiselinama te pomaže u održavanju optimalne razine hidratacije, održavajući kožu baršunasto mekom. Arganovo ulje korišteno za ovaj gel je hladno prešano kako bi se zadržali hranjivi sastojci i prirodna svojstva. Bez parabena, parafina i silikona."

MAKADAMIJA
"Organsko ulje makadamije bogato je esencijalnim masnim kiselinama, održavajući optimalnu razinu hidratacije suhe i umorne kože, čineći ju mekom, sjajnom i podatnom. Ulje makadamije korišteno za ovaj gel je hladno prešano kako bi se zadržali hranjivi sastojci i prirodna svojstva. Bez parabena, parafina i silikona."

E sada, meni su ova dva gela djelovanjem i teksturom potpuno jednaki. Rjeđe su, uljne teksture, ali nisu masni niti najmanje. Lijepo čiste kožu te ju ne isušuju niti najmanje, već su njegujući i blago hidratiziraju kožu. Imam normalnu kožu tijela te nakon korištenja ne moram korisiti nikakvu mazalicu (iako ja volim i koristim) te mislim da bi bio odličan i za osobe sa suhom kožom. Koža je nakon korištenja meka i glatka. Možete ih koristiti i kao pjenu za kupanje te stvaraju lijepu pjenu. Ono po čemu se ova dva gela razlikuju je miris. Naime, miris makadamije mi je skroz okej, no nije najdraži i najbolji, dok mi se miris argana nikako ne sviđa. U početku mi je bio poprilično neugodan, no s vremenom sam se navikla da njega, no i dalje mi nije drag. Odlična stvar je što gel dolazi u ovoj velikoj bočici koja će vam poprilično dugo potrajati, iako meni takva pakiranja nekada znaju dosaditi, no svakako je praktična.

Jeste li isprobali ovaj gel za tuširanje ili nešto od L'Angelice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari