ESSENCE METAL ART EYE&LIP LINER// 04 PINK GLAM

by - veljače 12, 2018

Nedavno sam šetajući Dm-om i gledajući Essence stalak, ugledala ovaj proizvod i učinio mi se zanimljivim. Riječ je o Essence Metal Art lineru, odnosno tušu za oči, ali i za usne. Inače baš ne nosim tuš, a tuš u boji još manje, no zbog nijanse, ovaj sam morala kupiti. Ako vas zanima više o ovom proizvodu, nastavite čitati. 


Essence Metal Art eye&lip liner dolazi u dosta dugačkoj ambalaži koja se vrlo jednostavna i kvalitetno izrađena. Sam spremnik u kojem se nalazi proizvod, dok je drška kistića poprilično dugačka, što meni i odgovara. U ambalaži se nalazi 3,5 ml proizvoda s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja. Možete ga kupiti u DM i Muller drogerijama po cijeni od 24,90 kn.

Kistić se sastoji od nekoliko spojenih dlačica, ali je poprilično tanak. Kistić je poprilično dugačak i nije čvrst što pomalo može otežati nanošenje precizne linije. No ako se ispraksirate, vjerujem da neće biti prevelikih problema.


Proizvod je nešto rjeđe formule, ali se prilikom nanošenja ne razlijeva. Brzo se suši i dugotrajan je; na očima je trajao dok nisam odlučila skinuti make up. Ipak ako imate problema sa suzenjem očiju, no baš neće najbolje podnijeti. Prvih nanošenjem neće postići svoju maksimalnu pigmentaciju, zato zahtijeva nadograđivanje, a lijepo se nadograđuje. Ne puca i nije težak na očima, zapravo, ni ne osjetite ga. Nosila sam ga i kao tuš i kao sjenilo, dok ga na usnama nisam isprobala, jer kao što sam rekla, nije dovoljno čvrst, a kistić je pretanak za bih uspjela ispuniti usne, no vjerujem da bi bio dobar za neke više umjetničke kreacije. Kao sjenilo mi se pokazao sasvim dobar, jedino ga moramo brzo izblendati jer se dosta brzo suši. Malo se teže blenda, no to mu ne zamjeram, jer ovo ipak nije sjajilo. Nije mi iritirao oči.



U ponudi postoji 4 ili 5 nijansi, ako se ne varam, a ja sam odabrala nijansu pod brojem 4 Pink Glam. Riječ je o malinasto- ciglastoj nijansi (ovisi o osvjetljenju) s metalik finišem. U sebi sadrži vrlo sitne čestice shimmera. Swatch možete vidjeti na slikama ispod.



Morate li imati ovaj proizvod? Pa i ne baš, osim ako se volite nositi boje ili eksperimentirati sa šminkom. Ukoliko ipak tražite proizvod kojime biste pokazali svoju kreativniju stranu, slobodno ga isprobajte, dobar je. 

Jeste li isprobali Essence Metal Art Eye&Lip liner? Volite li šarene eyelinere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

P.S. Vidjela sam da neke nijanse izlaze iz asortimana, no mislim da ova ne, pa ako vam treba tuš u nekoj neobičnoj boji, trknite do drogerija :)

You May Also Like

0 komentari