AVON MARK EPIC LIP RUŽEVI ZA USNE// BLUE SUEDE, ROSY OUTLOOK

by - veljače 20, 2018

Avon je nedavno izbacio novu liniju ruževa pod nazivom Epic Lip i odlučila sam naručiti dva testera kako bih ih mogla isprobati i sada vam prenosim svoje dojmove. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati. 


Ne mogu vam reći ništa od pakiranju ovoga ruža, no Avon pakiranja su većinom podosta kvalitetna. Cijena ruža varira od kataloga do kataloga, a gornja slika je iz prošlog kataloga. Količina ruža koja dolazi u pakiranju je 3,6 grama. Unutar linije nalazi se 17 nijansi, a ja sam se odlučila za dvije: Rosy Outlook i Blue Suede.


Ruževi su vrlo kremasti i sjajnijeg su finiša, no ne sadrže sjajne čestice, već samo nisu mat. Zbog toga nisu baš najtrajniji na usnama, traju otprilike 3 sata,bez da išta jedete ili pijete, s time da je svijetliju nijansu lakše držati na usnama, dok sa tamnijom treba biti poprilično pažljiv kako ne bih završila na zubima iz razloga što ostaje kremasta te blago nestaje s unutrašnjosti usana. Obje nijanse su poprilično pigmentirane, ali je tamniju potrebno nadograditi. Ne isušuju usne. Pročitala sam negdje da ovi ruževi u sebi sadrže primer te da bi trebali imati posebnu punu boju i trajnost, no ništa posebno nisam primjetila u odnosu na ostale kremaste ruževe.

Rosy Outlook:nešto svijetlija nude nijansu s primjesima ružičaste, izgleda vrlo prirodno i slično boji usnama, odlična svakodnevna nijansa
Blue Suede: tamnoplava nijansa, vrlo bold i hrabra, kupila sam ju jer nemam niti jedan ruž u ludoj boji i bila sam znatiželjna. Iskreno, ne znam gdje bih ju nosila, sumnjam u javnosti.



Smatram da su ovi ruževi sasvim dobri kremasti ruževi, no ja inače volim mat ruževe s obzirom da su trajniji i ne moram biti jako pažljiva prilikom nošenja, kao kod kremastih ruževa. Sumnjam da ću kupiti ovaj full size ruž, no ako volite kremaste ruževe, slobodno ih kupite, imaju jako lijepih nijansi. 

Jeste li isprobali ove ruževe?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari