ESSENCE ALL ABOUT MATT! PUDER U KAMENU

by - veljače 03, 2018

Vjerujem da ste svi čuli za Essence All About Matt! matirajući transparentni puder. Ja sam čula i čula sam i pozitivna i negativna mišljenja, no pozitivno mišljenje je prevladavalo.Čak sam ga i koristila prije nekog vremena, možda čak i nekoliko godina i ostao mi je u pozitivnom sjećanju i odlučila sam ga kupiti ponovno jer sam trebala novi matirajući puder, a nisam imala ideje što kupiti. Mislim li i dalje da je ovo odličan proizvod, saznajte u nastavku!


Puder dolazi u prozirnoj plastičnoj ambalaži s ružičastim detaljima i izgleda lijepo no nije baš pretjerano kvalitetna i vjerojatno ne bi preživjela pad. Količina proizvoda koja se nalazi u ambalaži je 8 grama s rokom trajanja od 24 mjeseca nakon otvaranja. Možete ga kupiti u svim drogerijama (DM, Muller, Bipa) po cijeni 20-25 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Puder je fino mljeven te je bez mirisa. Dosta se trusi i zbog toga se dosta brzo troši. Bijele je boje i lagano posvjetljuje podlogu kada ga nanesete, zato mi se jako sviđa nanesen na područje ispod očiju. Lijepo izgleda i na području ispod očiju, ali i na cijelome licu. Neće vam dati nikakvo dodatno prekrivanje. Lijepo se blenda, kao i proizvodi koje nanesete preko njega. Na licu ne izgleda suho niti brašnasto, ali ga ja svejedno volim našpricati fiksatorom ili nekakvom vodom nakon nanošenja. Ne uvlači se u pore niti fine linije. Što se tiče matiranja, sasvim je okej, lice drži matiranim 3-4 sata. Iako je matirajući, lice vam neće izgledati mrtvo, već će i dalje imati malo života.


I za kraj, mogu reći da sam zadovoljna ovim puderom. Lijepo izgleda na koži i lijepo matira lice, a povoljan je. 

Jeste li isprobali ovaj puder u kamenu? Koji je vaš najdraži matirajući puder?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari