MAYBELLINE THE ERASER EYE KOREKTOR// LIGHT

by - siječnja 31, 2018

Ne znam je li ikoji korektor, čak i proizvod bio toliko očekivan kao ovaj Maybelline korektor. No napokon je došao kod nas, pa sam ga i ja, kao i ostalo ljubiteljice make up-a morala kupiti i jedva sam čekala isprobati ga. Kakvi su moji dojmovi nakon nekog korištenja, saznat ćete ako nastavite čitati!


Korektor dolazi u ovom vrlo prepoznatljivom pakiranju, prozirnim s crvenim detaljima, s prepoznatljivim aplikatorom, odnosno spužvicom o kojoj ću pisati malo kasnije.  Sama ambalaža je dosta kvalitetna. Ono što mi se sviđa je to što je ekipa iz Maybelline-a odlučila na korektor postaviti zaštitu, odnosno zalijepiti poklopac i samu ambalažu kako bi spriječili zločeste prste da diraju proizvode koji su za prodaju. No ljudi su i dalje zločesti i uz jasno naznačene testere, vidjela sam nekoliko otvorenih primjeraka. Količina proizvoda koja se nalazi unutar ambalaže je 6,8 ml s rokom trajanja od 6 mjeseci nakon otvaranja, a možete ga kupiti u svim drogerijama (DM, Bipa, Muller) po cijeni od 70 kn, iako imajte na umu da Maybelline često zna biti snižen 30%. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ono što mi se posebno sviđa kod ambalaže je to što ima mehanizam koji proizvod spušta prema dolje te ga uklanja čak i sa stijenki ambalaže te tako možete biti sigurno da će proizvod uistinu biti iskorišten (iako ne znam što se dogodi kada dođete skroz do dna, no vjerujem da je i taj problem riješen ovim mehanizmom).Mana ovoga korektora je to što se dosta brzo troši i to me baš iznenadilo.


Ovaj korektor nema klasičan wand aplikator ili kistić kakav ima većina korektora, već spužvicu, za koju vjerujem da je jedinstvena kod ovog proizvoda. Spužvica je mekana i nježna te je izrađena od mikrovlakana i ne smije se prati već samo prebrisati maramicom. Proizvod se dozira tako da gornji dio vrtite i proizvod izlazi u spužvicu kojom kasnije nanosite korektor. Prilikom prvoga korištenja potrebno je stvarno puno puta okrenuti taj mehanizam da bi korektor krenuo, toliko puno da sam se ja uplašila da sam kupila proizvod s greškom i da korektor nikada neće krenuti. Primijetila sam da mnogo ljudi ima problem s ovom spužvicom, dijelom oko nanošenja, a dijelom oko toga da smatraju da je nehigijenska. Što se tiče nanošenja, meni su malo draži wand aplikatori (kao kod sjajila), no ova spužvica je stvarno okej što se tiče nanošenja, samo njome ne možete blendati, no ja to nisam niti očekivala. Što se tiče tvrdnji da je nehigijenski, smatram da su wand aplikatori manje higijenski, jer njima proizvod nanosite na lice i zatim ih vraćate u ambalažu, u proizvod, dok ova spužvica ne dira proizvod unutar ambalaže, no svatko ima pravo na svoje mišljenje.




Korektor je vrlo lagane, blago kremaste formule. Nisam primijetila nikakav miris. Lijepo se nanosi i blenda te dobro surađuje s ostalim proizvodima. Na licu traje cijeli dan, no ja ga obavezno setiram kao i svaki drugi korektor i puder. Ima lagani mat finiš, no nije suh niti izgleda suho. Ne isušuje okoloočno područje. Na licu je jako lagan, a pruža srednje prekrivanje. Možete ga nanositi i na područje ispod očiju, ali i na nepravilnosti. Lagano se uvukao u fine linije ispod očiju. Smatram da je dobar za sve tipove kože.

Korektor je u naše drogerije došao u dvije nijanse: Light i Nude, a ja sam odabrala nijansu Light koja mi se učinila dobrom pod drogerijskim svijetlima, no kako ja i drogerijska svijetla nismo u baš najboljim odnosima, prevarila sam se i na kraju mi je nijansa malo pretamna. Mogu ju izvući da bude nosiva i napravila sam to nekoliko puta kako bih testirala korektor, no više volim svjetliji korektor. Nijansa Light je nešto tamnija, izrazito žuta nijansa.


Na slici ispod odlučila sam usporediti Maybelline The Eraser Eye korektor sa svojim omiljenim Catrice Liquid Camouflage korektorom u nijansi 005 Light Natural o kojem sam pisala ovdje. Catrice je, kao što možete vidjeti, svjetliji i rjeđi. Što se tiče prekrivanja, blendanja i trajnosti, podjednaki su iako mi je Catrice mrvicu bolji, što zbog malo ljepšeg izgleda na koži i svjetlije nijanse te pristupačnije cijene.

Gore: Maybelline The Eraser Eye u nijansi Light, dolje: Catrice Liquid Camouflage u nijansi 005 Light Natural
Iako sam jako iščekivala ovaj korektor da napokon dođe na naše tržište i da ga isprobam, ostavio me meh i to prvenstveno zbog nijanse i voljela bih kada bi Maybelline na naše tržište uvezao i svijetlije nijanse. Catrice Camouflage je i dalje moj najdraži korektor koji možete kupiti za duplo manju cijenu od Maybelline korktora, a po meni izgleda bolje. No sve je u preferencijama!

Jeste li isprobali Maybelline The Eraser Eye korektor? Koji je vaš omiljeni korektor?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari