MINI REVIEWS: AVON, BALEA, DOVE, GARNIER, GLISS

by - veljače 22, 2018

Nakon nekog vremena, skupilo se nekoliko proizvoda koje želim spomenuti, no ne želim pisati cijeli post o svakome zasebno. Zato danas možete čitati o 9 preparativnih proizvoda koje sam okupila u jedan post i o kojima ću napisati mini recenziju, odnosno informacije i dojmove u kratkim crtama. Ako vas zanima kakvi su ti dojmovi, nastavite čitati. 



AVON NATURALS PILING ZA TIJELO S JAGODOM
"Sa shea maslacem, proteinom mlijeka i vitaminom E. Čini vašu kožu mekom i glatkom."
Piling dolazi u preslatkoj ružičastoj tubici iz koje proizvod lako izlazi, a čep se nije pokidao. Krase ga jagode na ambalaži, ali i predivan miris, meni miriše jednako kao i sladoledi od jagode. Nije ni čudo što na poleđini navode na proizvod nije za konzumaciju, jer je miris predivan, iako mi pomalo nije jasno tko bi pokušao jesti piling za tijelo, no sto ljudi, sto čudi. Količina proizvoda koja dolazi unutar tubice je 200 ml, dok mu je redovna cijena 40 kn, no vjerujem da svi znate kako kataloške prodaje funkcioniraju i da proizvod gotovo nikada nije ponuđen po redovnoj cijeni, već puno nižoj, sniženoj. Proizvod je nešto gušće teksture, blago ružičaste boje i sadrži sitnije piling čestice. Dosta je nježan, ali je u isto vrijeme i jako učinkovit i ostavlja kožu mekom i glatkom. Rekla bih čak ga ju pomalo i njeguje jer imam osjećaj da je koža nakon njega hidratizirana, no možda sam to samo ja. Sve u svemu, odličan proizvod!


AVON NATURALS SHIMMERING LOSION ZA TIJELO S MIRISOM ZIMSKIH ZAČINA I VANILIJE
"Pruža koži svjetlucavi sjaj. Raskošna formula sa seha maslacem te vitaminima C i E pruža koži dugotrajnu hidrataciju."
Losion dolazi u simpatičnoj debeljuškastoj tubici koja izgleda lijepo te je kvalitetna. Čep je na odvrtanje koji je također kvalitetno izrađen, a kroz otvor se proizvod lijepo dozira. Miriše vrlo ugodno i toplo i podsjeća me na zimu i hladnije vrijeme te mi se jako sviđa. Miris se na koži zadržava nešto kraće, što je pomalo šteta. Unutar tubice nalazi se 150 ml proizvoda, a cijena mu varira od kataloga do kataloga, ali mislim da je većinom između 20 i 30 kn. Losion je nešto gušće teksture, maziv te se dosta brzo upija. Losion je dvije boje, ružičaste i žuto-zlatne te je prepun zlatnih šljokica, što znači da će vam se koža lijepo sjajiti, no više šljokica će ostati na dlanovima. Losion će vam blago hidratizirati kožu, no ništa pretjerano, tako da ako imate suhu kožu, mislim da vam neće pretjerano odgovarati. Za kraj mogu reći da je ovo sasvim okej proizvod, fino miriše i sjajit ćete se od njega, no ako tražite posebnu njegu, nećete biti pretjerano zadovoljni. 


AVON TRUE NUTRAEFFECTS PILING ZA ČIŠĆENJE LICA
"Nježno uklanja mrtve stanice kože. Prikladno za osjetljivu kožu."
Piling dolazi u duguljastoj, poluprozirnoj tubici što mi se sviđa jer uvijek mogu vidjeti koliko mi je proizvoda preostalo. Sama ambalaža je vrlo kvalitetno napravljena, kao i čep koji se malo teže otvara. Proizvod se lijepo dozira. Količina proizvoda koji se nalazi unutar tube je 100 ml, a cijenu mu varira od kataloga do kataloga, ja sam ga kupila na sniženju za nekakvih dvadesetak kuna. Piling je nešto rjeđe teksture te sadrži vrlo sitne piling čestice te krupnije sjemenke čiju svrhu ne vidim no dobro. Nema nikakav poseban miris. Namijenjen je suhoj do normalnoj koži, no koristim ga i ja, koja imam mješovitu kožu. Iako je dosta nježan, obavlja dobar piling, ukljanja mrtve stanice kože i eventualne ljuskice i kožu ostavlja mekom i glatkom. Ovaj proizvod nisam koristila svakodnevno već kada osjetim da mi je potreban i kao takav mi odlično odgovara.


BALEA TROPICAL COCONUT ŠAMPON ZA SUHO PRANJE
Balea suhi šampon dolazi u ambalaži klasičnoj za lakove za kosu i suhe šampone. Kvalitetno je izrađena, šarena s malenim kokosima i pticama i izgleda baš slatko. Količina proizvoda koji se nalazi unutar ambalaže je 200 ml, a cijena mu je oko 20 kn. Proizvod je također veganski. Proizvod je na prvu vrlo ugodnog, slatkastog mirisa, ukoliko ga npr. mirišete iz ambalaže, no kada ga nanosite na kosu, postane jako zagušljiv i smeta te se zadržava na kosi dosta dugo, no s vremenom postane ponovno ugodan. Što se tiče odmašćivanja, nije baš najdjelotvorniji, potrebno mi je više proizvoda nego Batiste suhog šampona, no u slučaju nužde može poslužiti. Kosu daje volumena te postane naelektrizirana. Ne ostavlja bijeli trag na kosi. Ovaj suhi šampon me nije pretjerano oduševio i mislim da ću u budućnosti kupovati samo Batiste za koji znam da mi u potpunosti odgovara.


BALEA HIDRATANTNI REGENERATOR ZA SUHU KOSU S KOKOSOVOM VODOM
"Hidratizira, daje sjaj i olakšava raščešljavanje. Bez silikona."
Regenerator dolazi u simpatičnog plastičnoj plavoj ambalaži. Čep se nalazi na dnu te se proizvod lijepo dozira. Ugodnog je, ali nešto blažeg mirisa kokosa koji se ne zadržava pretjerano dugo na kosi. U ambalaži se nalazi 200 ml proizvoda, a cijena mu je 13 kn. Tesktura ovog regeneratora je nešto rjeđa te je jako maziv. Što se tiče hidratacije, ona je prosječna. Ipak, kosu ostavlja mekonom i lepršavom. Nisam primjetila da je kosa od njega sjajnija, ali se puno lakše raščešljava. Sve u svemu, regenerator je sasvim okej.


BALEA VAZELIN ZA USNE
Proizvod dolazi u malenoj tirkiznoj tubici, zapremnine 10 ml. Tubica je vrlo slatka, ali nije baš najpraktičnija s obzirom da proizvod dosta teško izlazi kada potrošite otprilike pola proizvoda te aplikator nije najbolji za nanošenje te sam proizvod prvo nanosila na prst, a zatim mazala na usne, što opet nije pretjerano higijensko, no možda je taj cijeli proces tako nespretan za mene, pošto sam i ja sama poprilično nespretna. Kao i sve Balea proizvode, ovaj proizvod možete kupiti samo u DM-u, po cijeni od 10 kn. Proizvod je također veganski, a obećaje zaštitu u svim vremenskim uvjetima. Miris ovog proizvoda bi trebao biti miris šumskog voća, no on je poprilično umjetan i ne sviđa mi se previše, niti je previše ugodan. Gušće je, gelaste teksture, a u dodiru s usnama ili kožom postaje pomalo mastan. Ostavlja film na usnama. Nije pretjarano njegujuć i koliko god često ga ja mazala, usne su konstatno tražile još njege. Ne bih ga preporučila za njegu usana, ali ukoliko vam ne smetaju mirisi i volite sjajila, ovaj proizvod izgleda lijepo i sjajno na usnama.


DOVE GO FRESH KRUŠKA I ALOE VERA DEZODORANS
Dove dezodorans dolazi u kvalitetnoj i lijepoj mat ambalaži, a možete ga kupiti u svim drogerijama i većini prodavaonica mješovite robe. Cijena mu je oko 20 kn, a rok trajanja 12 mjeseci od otvaranja. Ima vrlo ugodan miris koji se osjeti kada ga našpricate, ali nije zagušljiv. Raspršivač odlično raspršuje proizvod. Na odjeći ne ostavlja tragove. Ne znam radi li 48 sati jer ga nikada nisam nosila toliko dugo bez tuširanja, ali će vas držati suhima i regulirati neugodne mirise cijeli dan. Također je vrlo nježan i ne izaziva iritacije. Odličan proizvod!


GARNIER MOISTURE+RELAXING SHEET MASKA
"Za super hidrataciju. Koža je intenzivno hidratizirana, crte lica su zaglađene, znakovi umora smjanjeni. Za umornu kožu. Sadrži hijaluronsku kiselinu i esencijalno ulje lavande."
Garnier sheet maske dolaze u ovakvim povećim vrećicama koje izgledaju jako lijepo. U paketiću se nalazi jedna jednokratna maska za lice, po cijeni od oko 15 kn, a možete ju kupiti u svim drogerijama i ponekim trgovinama mješovite robe. Ovo je najnovija maska u njihovoj kolekciji sheet maski. Maramica u kojoj se nalazi serum je nešto tanja, dovoljne veličine za lice i otvori za oči i usta su dobro smješteni. Jako je natopljena, tako da ostatak maske možete umasirati u lice ili tijelo. Nanosim ju na čisto lice, a preporuka je držati ju 15, a ja sam ju držala i po pola sata. Maska lijepo prijanja za lice i možete s njome obavljati određene poslove, dok će se, ako se primjerice smijete, odlijepljivati. Jako sam se dvoumila oko kupnje ove maske jer me zanimalo njezino djelovanje, no ne mogu podnijeti miris lavande, no na kraju sam popustila i kupila ju i drago mi je da jesam. Miris lavande nije intenzivan te je čak i ugodan. Priliko stavljanja maramice na lice, osjetila sam vrlo blago peckanje, možda pola minuta i lagano hlađenje, iako masku nisam držala u hladnjaku. Nakon nanošenja koža je intenzivno hidratizirana, ali taj efekt traje poprilično kratko, dan do dva. Ne masti dodatno moju T zonu. Koža izgleda zdravije i sjajnije. Također blago zagladi kožu i odlična je kao podloga za make up. Sve u svemu, odlična maska!


SCHWARZKOPF GLISS HAIR REPAIR MILLION GLOSS REGENERATOR U SPREJU
Sprej dolazi u bočici s raspršivačem koji jako lijepo raspršuje proizvod. Bočica na sebi ima naljepnicu s informacijama o proizvodu, plave boje, koja je prefora jer se sjaji na suncu. Zapremnina bočice je 200 ml, a možete ju kupiti u svim drogerijama i određenim prodavaonicama mješovite robe po cijeni od dvadesetak kuna. Nanosim ga na još mokru opranu kosu. Lijepo hidratizira te ostavlja kosu mekanom, lepršavom i sjajnijom. Uvelike olakšava češljanje. Stalno iznove kupujem ovakve regeneratore i obožavam ih!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari