TOP 10 PREPARATIVNIH PROIZVODA 2017. GODINE

by - siječnja 05, 2018

Pozdrav i dobrodošli u moj novi post i prvi post 2018. godine! Prije svega, želim vam sa zakašnjenjem čestitati Novu godinu za koju se nadam da će biti bolja nego prethodna, ispunjena srećom, zdravljem, ljubavi, uspjehom i svime što si vi sami poželite. Za početak ove godine odlučila sam napisati godišnje favorite- danas ćete čitati o preparativi, a uskoro i o dekorativi. Nisam htjela duljiti tako da sam odabrala 10 proizvoda koje sam najviše voljela i koristila. Vidjet ćete da nema baš skincare proizvoda jer sam ih dosta isprobavala i koža mi se promijenila, tako da ni jedan nije posebno obilježio godinu, već sam išla na proizvode za koje znam da su dobri i odgovaraju mi. Ako vas zanima kojih je to 10 najboljih, nastavite čitati!

P.S. Proizvodi nisu rangirani, već sam ih navodila bez nekakvog posebnog redoslijeda. 



Avon sprej za tijelo s mirisom kokosa i karambole je divan slatkasti miris koji jako volim tijekom toplijeg vremena jer je lagan. Nije jako intenzivan te nije pretjerano dugotrajan, ali mi je jako drag. Više o ovim sprejevima sam pisala ovdje. Zara Femme toaletna voda bila je više korištena tijekom hladnijih mjeseci, no znala sam ju nositi i tijekom ljeta. Miris je malo elegantniji i odvažniji, ali je jako ugodan i jedan od mojih dražih. O dvije Zarine toaletne vode sam pisala ovdje.


Jedan skincare proizvod koji sam jako voljela prošle godine bila je L'Oreal Pure Clay Glow maska za lice. Malo je jača i nakon nje vam je potrebna jača hidratacija no jako lijepo čisti kožu te ju ostavlja mekom i glatkom. Ako vas zanima više informacija o ovoj maski, kliknite ovdje. Eveline 8 u 1 lak za nokte je proizvod bez kojega moji nokti ne mogu. Učvršćuje ih  i sprječava listanje te mi je lakše pustiti ih da narastu ako koristim ovaj lak, no moram pripaziti da ga ne koristim dugo vremena uzastopno jer tada moji nokti postanu prečvrsti i pucaju. O njemu sam pisala ovdje. Labello Coconut maslac za usne je moj spas za suhe usne, a uz to prefino miriše. Zaslužio je svoj post koji možete pročitati ovdje.


Avon krema za ruke s kakao maslacem je moja omiljena krema za ruke i smatram da je najbolja krema koju sam ikada isprobala. Lijepo hidratizira, brzo se upija, nije masna te prefino miriše. Prošle godine sam sve svoje prijateljice i mamu navukla na nju. Opsesija! Garnier Mineral Invisible dezodorans je moj najdraži proizvod za zaštitu od znojenja. Drži vas suhima cijeli dan, regulira neugodne mirise, fino miriše, no miriš nije napadan, ne ostavlja tragove na odjeći. Stalno ga kupujem iznova i iznova. Avon Nutra Effects Velvet Soft Moisture univerzalna krema je bila mazalica koju sam najviše koristila prošle godine. Lijepo hidratizira, lagane je formule, brzo se upija, odlična! O njoj sam pisala ovdje.
 

Batiste Cherry šampon za suho pranje je proizvod bez kojega ne mogu s obzirom da mi se kosa jako brzo masti. Ovaj je odličan ako želite produljiti vrijeme između pranja kose (ja obično produljujem za jedan dan) i odličan je po tom pitanju. Usto dolazi u ovom preslatkom pakiranju. I posljednji proizvod su zapravo regeneratori u spreju koji mi pomažu u hidrataciji i raščešljavanju kose. Tijekom godine isprobala sam ih nekoliko i sa svima sam više- manje zadovoljna. Trenutno koristim Glissov Million Gloss s kojim sam također zadovoljna.

To su preparativni proizvodi koje sam najviše voljela i koristila tijekom 2017. godine. Pišite mi koji su vaši favoriti s područja preparative!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari