TOP 10 DEKORATIVNIH PROIZVODA 2017. GODINE

by - siječnja 07, 2018

Nakon preparativnih favorita u kojima ste mogli čitati u prošlom postu, danas je red došao na dekorativu. I u ovom postu, kao i u prošlom, odlučila sam vam pokazati 10 proizvoda koja sam najviše koristila tijekom 2017. godine. Proizvodi također nisu rangirani, već sam o njima pisala nekakvim random redoslijedom. Želim još napomenuti da proizvodi ne izgledaju najreprezentativnije, no takvi su zato što su bili jako korišteni, a samim time i voljeni. Ako vas zanima više, nastavite čitati!



Paleta koju sam najviše koristila ove godine je Makeup Revolution Flawless Matte paleta. Sjenila su vrlo mekana, dobro su pigmentirana, lijepo se blendaju, dugotrajna su. Raspon nijansi bi mogao biti i bolji, no ja sam zadovoljna. Ako želite vidjeti kako paleta izgleda nova i zanimaju vas swatchevi, kliknite ovdje.


Essence Matt Touch rumenilo u nijansi 30 Rose Me Up! je promijenilo moje mišljenje o rumenilima i nakon što sam isprobala ovo rumenilo, zavoljela sam ih nositi i isprobavati. Ovo neutralno rumenilo mi je jako drago, a na slici možete vidjeti novo i moje istrošeno. Post o ovome rumenilu je ovdje. Wet'n'Wild paleta za konturiranje u nijansi Dulce De Leche je proizvod koji sam koristila za konturiranje, a o ovom proizvodu sam pisala ovdje. Jako je mekane teksture, lako se blenda i dugotrajan je. Nijansa je također okej. Što se tiče highlightera, koristila sam mnoge, a najviše I Heart Make up highlighter u nijansi Goddess of Faith. Dolazi u preslatkom, ali pomalo glomaznom pakiranju. Lijepo je pigmentiran, dugotrajan, lijepo izgleda na koži i nijansa mi se jako sviđa. Post o ovom highlighteru je ovdje.
 

Iako mi trenutno nije najdraža maskara, tijekom godine, najviše sam koristila Maybelline Lash Sensational Luscious maskaru, o kojoj sam pisala ovdje. Lijepo produži trepavice i da im volumena, dugotrajna je i jako crna. Malo se teže skida, od običnih maskara, a vjerujem da je to zbog dodatka ulja. Maybelline Color Tattoo u nijansi Permanent Taupe (recenzija) je proizvod koji sam svakodnevno koristila za popunjavanje obrva, a Essence smeđa olovka za oči u nijansi 02 But First, Espresso je svakodnevno korištena za tightline.Catrice Camouflage korektor je moj najdraži korektor. Dovoljno svijetao, lijepo prekriva, dugotrajan, čista petica. O njemu sam pisala ovdje.


Što se tiče usana, najkorištenija kombinacija je Farmasi olovka za usne u broju 203 i Golden Rose tekući mat ruž u broju 13. Riječ je o svakodnevnoj nude kombinaciji koja je dugotrajna i dosta ugodan na usnama. O oba proizvoda sam pisala recenziju, za lipliner ovdje, a za ruž ovdje.

To su moji dekorativni favoriti, pišite mi koji su vaši!

Hvala sam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari