MASSIVE EMPTIES #10

by - prosinca 28, 2017

Još uvijek svoje empties postove nazivam masivnima iako mislim da će u budućnosti ovo biti standardna količina proizvoda za mene. Počnem skupljati proizvode i onda kada se skupi solidna količina za post, ja ih ne stignem slikati i napisati taj post zbog obaveza i nastane ovo. No, što je, tu je. Ako vas zanima što sam potrošila od posljednjeg posta s potrošenim proizvoda, nastavite čitati.

 P.S. O brojnim proizvodima sam pisala zaseban post, pa ću u zagradi pored naziva proizvoda staviti taj link. Pošto ovdje pišem o proizvodu u kratkim crtama, a vas zanima više, kliknite na link.



Duchesse blazinice- blazinice koje koristim konstantno. Za mene su odlične kvalitete, a vrlo su povoljne. Možete ih kupiti u Mulleru. Voljela bih da su duže u prodaji ostavili ovo pakiranje s ananasima jer je preslatko.

Floralys vlažne maramice za dezinfekciju ruku- vlažne maramice uvijek nosim u torbi i volim s vremena na vrijeme prebrisati ruke kada ih ne mogu oprati jer mrzim kada su mi ruke prljave. Svakako dobro dođu i kada nešto zaprljam. S ovima sam zadovoljna.


L'Oreal Elseve Extraordinary Clay šampon (link na post)- šampon koji je okej po pitanju čišćenja kose, ali bih voljela da ju duže drži čistom, jer se moja kosa dosta brzo masti. Dosta isušuje kosu.

Garnier Fructis Pure Fresh šampon za kosu koja se brzo masti- također okej šampon, lijepo očisti kosu, no voljela bih kada bi ju duže vremena držao čistom. Nije pretjerano isušivao.

L'Angelica šampon za regulaciju vlasišta s ekstraktom koprive i mirte (klik na post)- najbolji od ovih šampona na slici. Najljepše opere kosu i najduže ju drži čistom. Mala zamjerka je to da malo isušuje. Mislim da ću ponoviti kupnju ovog šampona nakon što isprobam šampone koje još imam za isprobati.

Syoss Salonplex Hair Reconstruction šampon (klik na post)- iako sam Syoss šampone jako voljela, mislim da su prilikom male promjene pakiranje promijenili i formulu ili se moja kosa drastično promijenila no ovaj, kao i ostali šamponi koje sam nakon te promjene isprobala su užasni. Ako kosu operem navečer, sljedeći dan popodne, ona je već masna. Potrošila sam dio ovog šampona, no ne želim kosu prati svaki dan, a ona i dalje ne izgleda dobro. Preskočite svakako!

Syoss Salonplex Hair Reconstruction regenerator (klik na post)- za razliku od šampona, regenerator mi se sviđa. Lijepo hidratizira kosu, a ona je mekana, lepršava i lakše se raščešljava. Iako su i šampon i regenerator namijenjeni obnavljanju kose, kosa se ne može obnoviti.


Taft power lak za kosu- drži kosu oblikovanom cijeli dan, bez da ju slijepi ili isuši. Zadovoljna sam.

Balea regenerator za oštećenu kosu- vanilija i ulje badema- lijepo hidratizira kosu te ju čini mekanom i lepršavom. Kosa se lakše raščešljava. Uz to sve, fino miriše.

Nivea Hairmilk regenerator u spreju za tanku kosu (klik na post)- ovakve proizvode jako volim jer mi uvelike pomažu raščešljati moju kosu koja se jako lagano petlja. Ovaj mi u tome pomaže, a uz to hidratizira kosu i fino miriše. Plus je i ovo pakiranje koje mi je jako lijepo.

Ziaja Goat's milk maska za kosu (klik na post)- jako dobra maska za kosu. Iako je čudne teksture i mirisa, s vremenom sam se na to navikla jer maska odlično djeluje- omekšava i hidratizira.


Ziaja krema za ruke s arganovim uljem i glicerinom (klik na post)-od ove kreme za lice nisam imala velika očekivanja, no oduševila me jer jako lijepo njeguje ruke, čini ih mekima i glatkima te umanjuje suhoću. Upija se dosta brzo iako pretjerate, zna biti malo ljepljiva, no inače nije masna ili ljepljiva.

Balea uljni balzam za tijelo (klik na post)-iako nisam imala dobra iskustva s Balea losionima, ovaj sam kupila u žurbi i nisam požalila. Lijepo njeguje moju normalnu kožu tijela, ne ostavlja mastan film, brzo se upija i fino miriše. Jako dobar, pogotovo u hladnijim mjesecima.

L'Angelica gel za tuširanje s pamukom i bijelim mošusom (klik na post)-o L'Angelica proizvodima sam čula puno pozitivnih komentara, a kao prvi proizvod sam isprobala ovaj gel za tuširanje i pridružujem se pozitivnim komentarima. Gel nije ništa spektakularno, no fino miriše, kremast je, nježan prema koži i stvara lijepu pjenu. Ne isušuje, no mene gotovo niti jedan gel ne isušuje.


Garnier Mineral Pure Active antiperspirant- Garnierovi dezodoransi su moji najdraži, tako da i ovaj ide u skupinu proizvoda koje volim. Pošto je antiperspirant, drži vas suhima cijeli dan, samim time regulira neugodne mirise, fino miriše, a nije agresivan.

Zara Femme toaletna voda (klik na post)-jedan od mojih najdražih mirisa, pogotovo u hladnije doba godine. Miris je pomalo topao, ne znam baš opisivati mirise. Iako je toaletna voda, na koži se zadržava nekoliko sati, s čime sam zadovoljna. Kada god ga nosim, dobijem pitanje koje je to parfem. Odite i mirišite ga u Zaru, a ja prvom prilikom idem po novi primjerak.

Avon Naturals sprej za tijelo s mirisom trešnjinog cvijeta (klik na post)- Avon sprejeve jako volim. Iako mi ovaj miris nije najdraži, potrošila sam ga za sprejanje sobe. Na koži se ne zadržava predugo, nekoliko sati, a miris nije jako intenzivan. Koristim ga kako bi mirisala sebe, sobu, odjeću, ukratko, višenamjenski proizvod.


Maybelline Colorshow lak za nokte u nijansi 130 Winter Baby- klasičan bijeli lak za nokte, no ovaj ne bih preporučila jer treba dosta slojeva da bi se dobiva puna boja. Nije ni pretjerano trajan jer vam treba dosta slojeva i onda se lak brže uništi. Bolje kupite Essence bijeli lak za nokte.

Gabrini Brilliant lak za nokte u nijansi B01- jako lijep lak za nokte, koji u jednom, do dva sloja, daje punu prekrivnost srebrnih šljokica. Dosta je trajan i teško se skida. S vremenom se počeo zgušnjavati, a ja sam negdje pročitala da ako u lak koji se suši dodate nekoliko kapi acetona i lak je odjednom postao ružičast, možda jer je odstranjivač laka za nokte koji koristim ružičast, a ja o tome nisam razmišljala, no eto, za mene ovaj trik nije djelovao i lak ide u kantu za smeće.

Eveline 8 u 1 Total Action lak za nokte (klik na post)- proizvod bez kojega moji nokti ne mogu. Učvrsti ih i oni lijepo rastu bez listanja i sličnih neželjenih stvari. Koristim ga i kao bazu, a ponekad i kao topcoat i na oba načina ga volim. Koristim ga na način da proces od nanošenja jednog sloja prvi dan, drugog sloja drugi dan, zatim skidanje i ponavljanje procesa ponovim 2-3 puta, dok moji nokti ne nadođu, a zatim kao bazu i topcoat jer inače nokti postanu prečvrsti i jako lako pucaju.

Aveo odstranjivač laka za nokte s lubenicom- jako dobar odstranjivač laka za nokte za malo kuna.


Garnier dvofazna micelarna voda (klik na post)-ova micelarna u sebi ima dodatak ulja i zbog toga odlično uklanja sav make up. Ne isušuje, nije jako masna, no obavezno ju ispirem i predlažem da to i sami napravite. Ne isušuje, a faze se ravnomjerno troše.

Ziaja Manuka Tree gel za čišćenje lica (klik na post)-dobar gel, nije ništa spektakularno, no sviđa mi se. Jako je nježan, a lijepo čisti kožu. Odlična mi je i ova pumpica koja mi je skroz praktična i simpatična.

Avene Cleanance gel za čišćenje lica- također dobar gel za tuširanje, lijepo čisti kožu, nije agresivan i ne isušuje, a na koži ostavlja neki kao glatki film.

La Roche Posay Effeclar Duo (+) krema za lice- krema koja mi je pomogla oko nepravilnosti za koži, no nije ih skroz riješila, no za to treba vremena. Krema je lagana i ne isušuje.

L'Oreal Pure Clay Glow maska za lice (klik na post)-odlična maska za lice. Lijepo čisti kožu i pore, nije agresivna, no nešto je jača i nakon nje je potrebna dobra hidratacija. Miris mi nije baš najdraži, no navikla sam se na njega. Veliki plus mi je i ova kvalitetna ambalaža koja podsjeća na puno skuplje proizvode.


CV maske za lice (klik na post)- ove maske me nisu pretjerano oduševile, osim one Soft Piling maske. Mislim, nisu one loše, no nisu ništa posebno, ostavljaju kožu mekom i glatkom i to je u pravilu to.

Balea sheet maska Fancy Pomegranate (klik na post)- kao prvo ove maske imaju preslatko pakiranje. Fino miriše. Maske je dobre veličine, lijepo sjeda na lice, jako je natopljena, lijepo hidratizira, lice bude mekano, zaglađeno, izgelda zdravije i odličan je kada vam treba malo više hidratacije (iako je ta hidratacija dosta kratkotrajna) ili kao podloga za make up, kada znate da ćete koristiti teži make up ili make up duže vrijeme.

Balea pročišćavajuća noćna maska u kapsuli (klik na post)- jako zanimljiv koncept, no nisam ju mogla nositi po noći jer ostaje ljepljiva i ne bih ju mogla nositi dok spavam, pa sam ju nosila nekoliko sati prije spavanja i isprala. Ne radi ništa posebno, no nije na odmet.


Ebelin spužvica za make up (klik na post)- dobra spužvica, dok nisam isprobala RT Miracle Complexion spužvicu, bila mi je najdraža iz naših drogerija. Lijepo blenda, ne upija previše proizvoda, no nakon što sam isprobala RT spužvica, shvatila sam da je malkice pretvrda. No, ako ne želite dati više novca za RT spužvicu, ova je okej.

Balea Teint Perfektion matirajuća krema za lice/ primer (klik na post)- ovaj proizvod je nešto kao silikonski primer, ako gušće teksture. Zagladi kožu, blago popuni pore te make up lijepo sjeda na njega. Blago produži trajanje make up-a.

Catrice HD Liquid Coverage puder u nijansi 010 Light Beige (klik na post)- dpbar puder, lijepo prekriva, a lagan je. Također je i dugotrajan. Jedini problem je u tome što mi je najsvjetlija nijansa malo pretamna, no problem rješim miješanjem s drugim puderima ili ga jako dobro izblendam.

Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural (klik na post)- moj najdraži korektor! Odlično prekriva, dovoljno je svijetao, nije težak, lijepo izgleda na koži, a uz sve to je povoljan. Ako ga niste isprobali, morate!

L'Oreal Mega Volume Miss Hippie maskara (klik na post)- dobra maskara, lijepo produži trepavice i da im volumen. Dugotrajna je i ne trusi se. Iako sam mislila da mi se neće svidjeti zbog četkice, postala mi je jako draga.


Dingsen umjetne trepavice s Ebaya- moje najdraže trepavice. Lako se stavljaju, nisu jako dramatične i ne izgledaju umjetno, ali daju malo drame očima i podižu svaki look, čak i onaj najobičniji. Usto su i jako povoljne. Možete ih kupiti ovdje.
 
Catrice Nude Illusion puder u prahu Transparet Matte (klik na post)- jako dobar puder u prahu. Koristim ga i na području ispod očiju, ali i na cijelome licu, jer drži lice matirano malo duže od pudera u kamenu.

Catrice Camouflage cream 010 Ivory (klik na post)- korektor koji koristim za prekrivanje nepravilnosti na licu i na nosu kao neku vrstu primera jer sam primjetila da na mome nosu koji se brzo zamasti ovako proizvodi duže traju. Uglavnom, odličan proizvod.

Rimmel Stay Matte puder u kamenu u nijansi 001 Transparent (klik na post)- jako razvikan proizvod i to, rekla bih, s razlogom. Odlično matira, nije brašnast, ne daje dodatno prekrivanje, što volim kod pudera u kamenu, ne posvjetljuje/ potamnuje puder. Jedina mana je malo nekvalitetno pakiranje, no to nije toliko problem.

Essence Colour Correcting puder u kamenu u nijansi 10 Beautiful Finish- ovaj proizvod je izašao iz asortimana, ali sam ga odlučila spomenuti. Lijepo matira, malo posvjetljuje ali se užasno trusi.


Essence Longlasting lipliner u nijasi 08 Gilr Next Door (klik na post)- jako dobra olovka za usne i nijansa koju uvijek imam kod sebe. Iako je jako svijetla i hladna i samostalno ne izgleda baš najbolje na meni koja sam jako svijetla, volim ju koristiti kao podlogu za gotovo sve nude ruževe. Dosta je dugotrajna i malo isušuje.

Essence lipliner 11 In the Nude- također jako lijepa nude nijansa, ova je nešto nosivija na meni i toplija. Jedini problem je što je malo suša formula, no da se raditi s njome.

I to bi bili moji potrošeni proizvodi, a što ste vi nedavno potrošili?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari