ESSENCE FRESH&FIT AWAKE PRIMER

by - siječnja 10, 2018

Nakon što sam s vama podijelila godišnje favorite, odlučila sam prijeći na nekoliko recenzija, jer puno proizvoda čeka svoj red kako bili predstavljeni. Prvi na redu je Essence Fresh&Fit Awake primer koji je jedan od novijih Essence proizvoda. Meni je na prvu jako privukao, a je li mi se svidio, saznajte u nastavku. 


Primer dolazi u plastičnoj tubici nježne bež boje koja se sjaji, s nekoliko detalja o samome proizvodu i izgleda jako lijepo i jednostavno. U tubici se nalazi 30 ml proizvoda s rokom trajanja od 12 mjeseci. Primer možete kupiti u Dm-u i Mulleru po cijeni od 29,90 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Primer ima otvor koji dobro dozira proizvod i neće vam se dogoditi na istisnete previše proizvoda. Ono što mi se jako sviđa je to da se na otvoru nalazi zaštitna folija, tako da znate da proizvod nitko prije vas nije dirao i mislim da bi Essence, ali i ostali drogerijski brendovi trebali bolje zaštiti svoje proizvode jer puno zločestih prstiju zaluta tamo gdje ne bi trebalo.



Primer je srednje guste teksture, lagane bež boje koja se ne primijeti na koži (iako ne znam bi li se boja vidjela na tamnoj koži, uzimite u obzir da sam ja jako svijetla). Sjajan je, ali sadrži i šljokice koje se na licu primijete samo na izravnoj sunčevoj svjetlosti. Kada ga nanesete na licu, ostavlja zdravi sjaj, izgled blagog highlightera. Ima blagi, ugodan miris.

Iz Essence-a kažu da ovaj primer sadrži kompleks vitamina B3 i E, provitamina B5 i vode brusnice. Navode i da se može koristiti ispod pudera i samostalno te obećava vidljivo manje pore i ravnomjeran ton kože.

Primer se lijepo nanosi na kožu, a meni je najdraže nanositi ga prstima. Puder daje koži lijepi zdravi sjaj koji se vidljiv i kada nakon njega nanesete puder (naravno ne neki jako matirajući s jakim prekrivanjem). Puder preko ovoga primera ljepše sjeda i ljepše izgleda. Ne popunjava pore, čak mislim da će, ukoliko ga nosite samostalno, pore biti naglašenije zbog sjaja koji će lagano naglasiti teksturu kože. Lagano produljuje trajanje make up-a. Nije izazvao nikakve iritacije.




Za kraj mogu reći da sam jako zadovoljna ovim primerom i koristim ga gotovo svakodnevno. Sviđa mi se kako izgleda na koži te kako puder izgleda nakon njega.

Jeste li isprobali ovaj primer? Koji je vaš najdraži primer?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari