NEW IN #8

by - siječnja 24, 2018

Nakupila se hrpica proizvoda koje sam kupila tijekom proteklih skoro pa mjesec dana, pa je red došao na još jedan new in post. Post će vjerojatno biti nešto duži i našlo se dosta brendova koje još nisam isprobala i nekoliko noviteta u našim drogerijama i na tržištu, udobno smjestite i krenite na čitanje. 



Balea hidratantni regenerator s kokosovom vodom sam kupila jer volim isprobavati nove regeneratore, a posebno kada vidim da nešto sadrži kokos i da je u preslatkom pakiranju. Regenerator je dobar, lijepo hidratizira kosu te ju čini mekom i lepršavom te se kosa lakše raščešljava. Essence Party in the Bottle šljokice za nokte su prekrasne i voljela bih kada bi Essence u ponudu uveo ovako nešto za oči. Radi se o vrlo blijedim bijelim "šljokicama" koje se presijavaju holografski. Do sada sam ih samo jednom koristila i nisam pretjerano zadovoljna jer su dosta nepravilno i oštro rezano i iako preko njih prijeđem top coatom, one i dalje strše i zapinjem njima i tako ih skinem s nokta. Morat ću otkriti način kako da funkcioniraju. Cv Young blagu pjenu za čišćenje lica kupila sam jer sam čula puno pozitivnih komentara za nju i mogu reći da sam zadovoljna. Skroz mi je zanimljivo kako se tekućina iz boce pretvara u pjenu koja nježno i učinkovito skida make up.


L'Angelica uljni gelovi za tuširanje s Arganom i Makadamijom kupljeni su na 1+1 gratis akciji u Interšparu. Makadamija mi miriše fino, dok mi se argan mirisom baš i ne sviđa. Ipak gel s arganovim uljem sam već potrošila i formula mi se jako sviđa. Lijepo čisti kožu i jako je njegujuć te se lijepo pjeni.


Real Techniques Miracle Complexion spužvica za make up kupljena je na Crni petak na Ekupi za nekakvih 30 kn. Sve pohvale i za Ekupi i za ovu spužvicu. Jako je mekana, lijepo blenda, naraste pod vodom i ne upija previše proizvoda. Rekla bih čak i da je najbolja spužvica koju sam ikada isprobala. Kupila sam i Dove Go Fresh dezodorans s kruškom i aloe verom. Nisam ga do sada isprobala, no mogu reći da fino miriše.


Naručila sam i neke stvari s Pink Pande na Crnom petku. Prva stvar je Makeup Revolution Flawless 4 paleta sjenila koja sadrži predivne tople nijanse. Kvaliteta sjenila je odlična, lijepo su pigmentirana i lijepo se blendaju i jako sam zadovoljna njima. Jedva čekam pokazati vam swatcheve ove palete. Kupila sam i Makeup Revolution Vivid Baked highlighter u nijansi Golden Lights koji sam planirala kupiti dugo vremena, ali je svaki put bio rasprodan i sada je napokon moj. Jako, jako je pigmentiran i pruža jaki zlatni sjaj s kojim ćete sigurno biti primijećeni.


Bila mi je potrebna nova hidratantna krema pa sam na jednoj Bipinoj vikend akciji kupila Mixa Hyalurogel Light kremu koju sam počela koristiti i za sada mi se sviđa jer lijepo hidratizira i vrlo je lagana, no moram ju još isprobati. Kupila sam i Gliss Million Gloss regenerator u spreju jer bez ovakvih proizvoda ne mogu živjeti i uvelike mi pomažu u češljanju i kosu čini mekom i lepršavom te joj daje lagani sjaj i kosa izgleda malo zdravije. Nakon hrpe pročitanih pozitivnih komentara na Facebooku i recenzija na samoj stranici, ali i na blogovima, odlučila sam kupiti i Skintegra Clarion u nadi da će mi pomoći lice dovesti u još bolje stanje. Koristim ga vrlo kratko pa ne mogu komentirati ništa što se tiče djelovanja ovoga proizvoda, no radi se o vrlo vodenastom proizvodu s jako kvalitetnom, lijepom i teškom ambalažom.


Na naše tržište je napokon došao i Maybelline The Eraser Eye korektor i ja sam kupila onaj u nijansi Light. Nažalost, iako je ovo svjetlija nijansa od dvije koje se nalaze u ponudi i dalje mi je pretamna, što nisam primijetila pod drogerijskim svjetlima te je jako žuta. Ambalaža je zanimljiva, ali mi se ne sviđa previše, proizvod se brzo troši, a ni formulom nisam prezadovoljna, no moram ga još malo bolje isprobati, no na prvu sam malo razočarana. Kupila sam i Essence All About Matt! matirajući transparentni puder u kamenu jer mi je trebao neki novi, a ovaj mi je ostao u dobrom sjećanju jer sam ga prije koristila. Za sada sam zadovoljna. Makeup Revolution tekući highlighter u nijansi Liquid Champagne sam naručila prilikom narudžbe na Crnom petku, no nažalost mi je došao razvijen, no ekipa iz Pink Pande je jako drago i nakon što sam im se javila s problemom, poslali su mi novi koji se stigao nekoliko dana kasnije. Svaka čast, Pink Panda, zakon ste! Highlighter još isprobavam i ne mogu vam ništa konkretno reći o proizvodu, osim da se radi o jako lijepoj nijansi.


Našlo se kod mene i nekoliko stvari koje sam kupila prilikom jedne posjete Dm-u. Usne su mi u dosta suhe u posljednje vrijeme, a Labello lip buttere više ne mogu pronaći, tako da je izbor pao na Balea vazelin za usne. Nisam još odlučila sviđa li mi se ovaj proizvod ili ne, pa kada odlučim, javim vam. Kupila sam i Alverde ulje za lice s divljom ružom pošto mi je lice suho i mislila sam da bi mi ulje pomoglo u dodatnoj hidrataciji. Prvo sam mislila kupiti L'Orealovo ulje, ali su u Bipi imali tester te sam ga pomirisala i miris mi je grozan, iako mi se i dalje privlači da ga kupim. Inače, o Alverde ulju sam čitala pozitivne recenzije i odlučila sam ga kupiti. Koristim ga neko vrijeme i za sada sam zadovoljna, no za konačne i detaljnije dojmove, morat ćete pričekati. Kupila sam i Garnier Moisture+ Relaxing sheet masku za umornu kožu koju još nisam isprobala. I naravno, Catrice Liquid Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural, bez kojega niti jedan post s novim ili potrošenim proizvodima ne prolazi. O korektoru sam pisala ovdje.


Na jednoj od Bipinih vikend akcija na proizvode na kosu, kupila sam L'Oreal Elseve Extraordinary Oil šampon i Pantene Aqua Light šampon jer je moja zaliha šampona gotovo nestala. Šampone još nisam isprobala, ali se jako veselim isprobavanju i držim fige da jedan od ovih bude moj holy grail šampon za masnu kosu.


U Lidlu sam kupila i ovo kozmetičko zrcalo. Iako tehnički nije kozmetički proizvod, odlučila sam ga spomenuti jer spada u kozmetičku skupinu. Zrcalo je jako kvalitetno, teško i odraz je jako dobar. Ako ga budete vidjeli u Lidlu, kupite ga. Cijena mi je oko 60 kn.


Nešto prije Nove godine kupila sam i Essence Moon Glitter u nijansi 02 Cosmic Love. Radi se o ružičastim šljokicama koje se holografski presijavaju i izgleda predivno. Možete ga kupiti samo u Mulleru. Kupila sam i Balea Tropical Coconut šampon za suho pranje jer kada vidim kokos, to kupim. Nisam ga još isprobala, no kada budem, javim vam.


Trebao mi je i novi regenerator, i u Plodinama sam naišla na Garnier Fructis regeneratore snižene čak 40%, tako da sam kupila SOS Repair, Oil Repair 3 i Grow Strong. Nisam ih još isprobala, ali se nadam da će biti dobri. Ova šarena pakiranja su mi skroz fora.


Na Bipinoj 1+1 gratis akciji kupila sam Garnier dvofazna micelarnu vodu koja je odlična i jako dobro uklanja sve vrste make up-a. O njoj sam pisala ovdje. Kupila sam i Catrice Metal Matt ruž za usne u nijansi 060 Breaking Nudes koji izlazi iz asortimana. Riječ je o nešto toplijoj smeđoj nude nijansi koja ima metalik finiš. Suši se polumat. Meni se ne sviđa kako na usnama izgleda samostalno, ali mi je kao liptopper odličan.


Na istoj 1+1 gratis akciji kupila sam i Palmolive Chocolate Passion gel za tuširanje koji još nisam isprobala, ali miriše predivno. Balea također ima gel za tuširanje koji miriše gotovo jednako, mislim da se zove Shoko Love. Kupila sam i Wet'n'Wild Photofocus puder u kamenu u nijansi Warm Light, pošto mi se tekući puder iz iste linije jako svidio, a o njemu sam pisala ovdje. Nisam ga još isprobala, ali jedva čekam.


I posljednje stvari su iz Dm-a. Riječ je o Nivea Intensive Care kremi za ruke i Balea sheet maskama s printom tigra i pande koje su mi preslatke. Nisam još ništa od ovoga isprobala, ali jedva čekam.

I to bi bilo sve što se nedavno našlo kod mene. Čime ste se vi počastili?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari