FARMASI VELVET MAT RUŽ// 106 CHOCOLATE FAME

by - siječnja 20, 2018

Tekući ruževi postali su još jedna od mojih opsesija prošle godine i koristim ih čak i nešto češće nego klasične, bullet ruževe. Farmasi ruževi su me jako zainteresirani te sam kupila jedan za probu, a riječ je o Velvet mat ružu u nijansi 106 Chocolate Fame. Ako vas zanimaju moji dojmovi o ovome ružu, nastavite čitati! 


Ruž dolazi u duguljastoj tubici u kojoj inače dolaze sjajila ili korektori. Ambalaža je kvalitetna i izgleda jednostavno i lijepo, prozirno dno s nekoliko crnih detalja i s crnim čepom. Količina proizvoda je 4 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci. Redovna cijena ruža je 64 kn, ali je često na sniženju, trenutna cijena u katalogu je 38 kn. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Aplikator je dobar. Ravno je rezan, dobre veličine, nije niti prevelik niti premalen i lijepo nanosi proizvod na usne. Može se dogoditi da ponekad malo previše proizvoda izađe s aplikatorom, no to lagano odstranim i dalje mogu lijepo nanijeti ruž.



Ruž ima pomalo izražen, ne pretjerano ugodan miris. Tekstura mi je pomalo mousse, pomalo gušća i pjenastija. Nanosi se malo nejednako i kod nanošenja je potrebno nadograđivanje, a dobro je što se ruž da nadograditi. Ne curi izvan linija usana. Ne suši se u potpunosti mat, već ima velvet mat finiš, kao što mu i samo ime kaže. Vrlo malo isušuje usne. E sada što se tiče trajnosti. Ruž na usnama traje nekoliko sati, otprilike 4, ali to samo na vanjskom dijelu usana, dok na unutarnjem dijelu usana počinje nestajati već nakon desetak minuta. Kako bi donekle riješila taj problem, ruž na cijelim usnama setiram transparentnim puderom u prahu te mu tako produžim trajanje, ali onda više isušuje. Inače, nije težak na usnama.

Nijansa koju sam kupila je, kao što sam već rekla, 106 Chocolate Fame. Gledajući nijansu u katalogu i slike swatcheva na internetu, mislila sam da će se raditi o divnoj čokoladnoj nijansi, no ova nijansa je tamnija smeđa, ali hladnijeg podtona s primjesima sive, koju nisam uspjela uhvatiti na slikama. Na slikama ispod možete vidjeti swatch na sunčevoj svjetlosti i u hladu.



I za kraj mogu reći da nisam pretjerano oduševljena ovim ružem jer se pomalo nejednolično nanosi i brzo nestaje s unutarnjeg dijela usana, no nisam sigurna je li to do ove nijanse ili cijele linije i dalje više volim Golden Rose tekuće ruževe koji su odlični!

Jeste li isprobali Farmasi tekuće ruževe? Koji tekući ruževi su vam omiljeni?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari