AVENE CLEANANCE GEL ZA ČIŠĆENJE

by - siječnja 13, 2018

Prošlo ljeto lice mi je poludjelo; tijekom puberteta nisam imala pretjeranih problema s prištićima, znao mi je izbiti gdje koji, ali ništa strašno, da bi mi se s 20 godina dogodili strašni prištići, posebno na obrazima. Moja liječnica opće prakse preporučila mi je Avene Cleanance gel za čišćenje lice i La Roche Posay Effaclar Duo Plus kremu, a danas možete čitati o ovome Avene gelu za lice. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 

P.S. Od ljetos mi se lice popravilo, no nije u potpunosti čisto, ali ide u jako dobrom smjeru. Kada napokon riješim stanje s licem, tj. kada bude čisto i ja budem zadovoljna sa stanjem, planiram napisati skincare rutinu i kako sam riješila taj problem. No, ja nisam dermatolog i ne mogu reći što vašoj koži najbolje odgovara, posebno ako imate velike probleme, jer ono što meni odgovara ne odgovara vama. I da napomenem, moja koža je mješovita, s masnom T zonom, dok su ostali dijelovi normalni do malo suhi.


Gel dolazi u čvrstoj plastičnoj prozirnoj ambalaži koja mi se sviđa jer lijepo izgleda i u svakom trenutku možete vidjeti koliko vam je proizvoda ostalo. Količina proizvoda koja dolazi u ambalaži je 200 ml, po cijeni od 90 kn, a možete ga kupiti u većini ljekarni. Proizveden je u Francuskoj, a rok trajanja mu je 6 mjeseci. Na slici ispod možete vidjeti informacije o proizvodu koje se nalaze na poleđini proizvoda te sastav.



Čep na ambalaži mi je posebno zanimljiv. Ima mehanizam na odvrtanje koji sam vam pokušala pokazati na slikama ispod. Iako bi mi bila draža pumpica, zadovoljna sam i ovim načinom koji još nisam vidjela niti kod jedne ambalaže.



Gel je nešto rjeđe, tekuće teksture , plave boje vrlo blagog ali ugodnom mirisa. Ima vrlo laganu i nježnu formulu, ali je unatoč tome vrlo učinkovit i lijepo čisti lice. Uklanja nečistoće na licu, umanjuje nepravilnosti i crvenilo te lagano smanjuje lučenje sebuma. Ne isušuje već na licu ostavlja nekakav lagani film koji kožu čini posebno mekom i glatkom te lagano smanjuje pore. Koristila sam ga samo za čišćenje lica, ne i tijela, ujutro i navečer, s četkicom ili s prstima i sviđa mi se na oba načina. Nisam šminku skidala njime, no za to nije niti namijenjen, ali želim napomenuti. Pjeni se vrlo malo te se relativno sporo troši. Čitala sam da se može dogoditi da koža postane ovisna o ovome proizvodu, tj. da dođe do problema ukoliko se proizvod prestane koristiti i ja sam na neko kratko vrijeme prestala kako bi vidjela hoće li doći do reakcije i nije.


Avene Cleanance gel za čišćenje je dobar gel za čišćenje lica koji mojoj mješovitoj koži odgovarala. Nježan je, ali učinkovit. Lijepo čisti lice, umanjuje nepravilnosti (naravno ne potpuno samostalno, već u kombinaciji s pravim proizvodima) te ne isušuje kožu. Iako je jako dobar, nije ništa spektakularan i mislim da drogerije također nude dobre gelove po nešto nižim cijenama, no trenutno trošim drugo pakiranje ovoga i mislim da ću nastaviti neko vrijeme do kožu u potpunosti ne dovedem u red. 

Jeste li isprobali Avene Cleanance gel za čišćenje? Koji gelovi za čišćenje su vam omiljeni?

Hvala vam na čitanju!

You May Also Like

0 komentari