WET'N'WILD LIQUID CATSUIT TEKUĆI MAT RUŽ// MISSY AND FIERCE

by - prosinca 23, 2017

Što je Božić bez crvene boje? I što je jedna žena, a pogotovo šminkerica bez crvenog ruža? Dosta ljudi bi se složilo da su obvezni u oba slučaja. Ja inače nisam ljubiteljica crvenog ruža i nosim ga jako rijetko, no mislim da ga trebam imati u kolekciji. Pošto nisam imala ovakvu crvenu u kolekciji i htjela sam isprobati nove Wet'n' Wild ruževe, a nijansa koju sam htjela kupiti imala samo tester, izbor je pao na ovaj. Ako vas zanimaju moji dojmovi, nastavite čitati.


Puder dolazi u čvrstom plastičnom pakiranju, a meni pomalo nalikuje Jeffree Star ambalaži, samo što je Wet'n'Wild crno- prozirna i meni izgleda ljepše. S jedne strane se nalazi Wet'n'Wild natpis, a s druge natpis s imenom ruža- Liquid Catsuit. Količina proizvoda koju dobijete je 6 grama s rokom trajanja od 18 mjeseci od otvaranja. Možete ga kupiti u Dm i Bipa drogerijama koje drže Wet'n'Wild kozmetiku, po cijeni od 40 kn. Proizvod je veganski, te kao i svi Wet'n'Wild proizvodi cruelty free što mi je jako drago i volim podržati.


Kao i svi Wet'n'Wild proizvodi ima zaštitu, tako da ste sigurni da ga nitko prije vas nije dirao i to mi je jako drago i mislim da bi se ostali brendovi trebali ugledati na ovaj brend jer postoji puno zločestih prstića koji zalutaju tamo gdje ne smiju.


Ima jako zanimljiv aplikator kakav još nisam vidjela kod ovakvih proizvoda- pomalo je zaobljen te lijepo prati obliku usana. Lajk!



Tekući ruž je nešto gušće, pomalo mousse teksture. Nema nikakav poseban miris. Jako je pigmentiran i dovoljan je jedan sloj kod nanošenja. Možete ga nanijeti dodatno na nekim mjestima, no ako nanesete drugi sloj, može se dogoditi da se počne runiti. Suši se u potpunosti mat. Ne razlijeva se i ne preslikava. Nije ljepljiv. Dugotrajan je; na usnama traje 4-5 sati. Teži je na usnama od npr. Golden Rose tekućih mat ruževa, te ga ja osjetim na usnama dok ga nosim. Vrlo malo zateže. Dosta isušuje usne.

Nijansa koju sam ja kupila je E930B Missy and Fierce, vrlo pigmentirana, prava crvena nijansa koja naginje na, rekla bih, hladniju stranu. Ja ovakve nijanse zovem božićno crvene.



Iako me ovaj ruž oduševio nijansu, koju doduše ne nosim prečesto, ali ju volim. Ipak nije s trona skinuo moje omiljene Golden Rose tekuće mat ruževe, jer je težak i jako isušuje moje usne, no nije niti najgori koji postoji. 

Jeste li isprobali Wet'n'Wild Liquid Catsuti tekuće mat ruževe? Kakvi su vaši dojmovi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić slavimo za samo 2 dana!

You May Also Like

0 komentari