CATRICE LIQUID METAL KREMASTO SJENILO// 020 CHAMPAGNE SHOWER, 030 DAILY DOSE OF ROSE

by - prosinca 18, 2017

Iako inače nisam ljubiteljica kremastih proizvoda, a tako ni kremastih sjenila, na prvi swatch sam znala da ovo moram kupiti jer su sjenila jako pigmentirana i izgledaju predivno. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


Sjenila dolaze u tubicama tipičnim za sjajila. Imaju proziran donji dio te srebrni čep i detalje. Pakiranje me se jako sviđa i izgleda vrlo elegantno.  Detalji koji se nalaze na tom prozirnom dijelu se dosta brzo izližu, što možete vidjeti na donjoj slici, na lijevom sjenilu. Mala zamjerka je po meni to što proizvod nije nikako zaštićen, tako da se može dogoditi da kupite neki koji je netko prije vas dirao, jer su ljudi zločesti i prsti im zalutaju tamo gdje ne bi smjeli. Količina sjenila koje dobijete u tubici je 6 ml, s rokom trajanja od 6 mjeseci. Možete ih kupiti u svim drogerijama po cijeni od 31,90 kn.


Aplikator koji ovaj proizvod ima je klasičan aplikator kakav imaju sjenila. Iako njime možete nanijeti proizvod na oči, meni je lakše i više volim ovo sjenilo nanositi kistom ili prstima.


U asortimanu imaju 5 nijansi, a ja sam odabrala nijanse 020 Champagne Shower, kao što joj i ime kaže nijansa boje šampanjca te 030 Daily Dose of Rose, ružičasta, pomalo rose gold nijansa. Obje nijanse su jako metalik finiša i izgledaju predivno i jako efektivno. Kada god nosim ova sjenila, glavno pitanje koje dobivam je koje sjenilo imaš.

Sve nijanse su jako pigmentirane i imaju metalik finiš, kao što sam i spomenula. Sadrže nešto šljokica u sebi. Lako se blenda dok se ne osuše, a dosta brzo se suše, tako da morate biti brzi pri blendanju. Prilikom blendanja malo gube na pigmentaciji, no ako ih nanosite prstima tapkajući nakon što ste već izblendali sjenilo, imat ćete jako sjajno sjenilo. Kada se osuši, postane teksture kao i obična sjenila u kamenu. Ne mrvi se. Jednom kada se osuše jako su trajna- na očima traju cijeli dan, barem na mojim normalnim kapcima i to bez baze. Ne gube na intenzitetu cijeli dan dok ih nosite. Ne peku i ne izazivaju iritacije. Nisu teški na očima. Na slikama ispod se možete diviti ljepoti ovih sjenila.




Ova sjenila su pravi mali dragulji koje skrivaju drogerije i definitivno zaslužuju više pažnje. Ukoliko ih niste isprobali, definitivno vam preporučujem da ih isprobate. Samo odite u najbližu drogeriju i swatchajte ih, zaljubit ćete se!

Jeste li isprobali ova sjenila? Ako jeste, pišite mi!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić dolazi za točno tjedan dana!

You May Also Like

0 komentari