BALEA SHEET MASKE// COOL MELON, SWEET MANGO, FANCY POMEGRANATE

by - prosinca 19, 2017

Sheet maske obožavam, a obožavam i preslatka pakiranja tako da sam morala kupiti ove maske čim sam ih ugledala u Dm-u. Jesi li toliko dobre koliko su slatke, saznajte u nastavku!


Maske dolaze u ovim šarenim preslatkim vrećicama. U pakiranju dobijete jednu masku. Maske su proizvedene u Južnoj Koreji, što mi se sviđa, jer su sheet maske nastale na tom području. Kao i ostale Balea proizvode, ove maske možete kupiti u Dm-u po cijeni od 6,90 kn.

Ova kolekcija sadrži 3 vrste maska: Cool Melon, s mirisom i ekstraktom lubenice, Sweet Mango, s mirisom i ekstraktom manga te Fancy Pomegranate s mirisom i ekstraktom nara. Iako postoje tri vrste, sve tri maske rade istu stvar.

Na poleđini stoje uputstva za uporabu, sastojci koje možete vidjeti na slici ispod te opis proizvoda: s ekstraktom lubenice/manga/nara. Za sve tipove kože. S uljem badema. Intenzivno hidratizira i vitalizira kožu.


Maske su savršene veličine za moje lice s dobro postavljenim otvorima za oči i usta. Vrlo su natopljene te se zalijepe na lice i neće vam padati. Maska/ serum je teksture slične losionima, barem mene podsjećaju na losion. Maske u ugodnih mirisa, neke više, neke manje, no meni se svi sviđaju i ne smetaju mi.

Sve maske imaju isto djelovanje. Lijepo hidratiziraju kožu, no ne dubinski i dugotrajno. Lijepo njeguju kožu i zaglade ju. Koža izgleda zdravije. Odlična je i za ispod make up-a. Ne izaziva iritacije te ne peče.




Za kraj mogu reći da su ove maske jako dobre. Lijepo, ali kratkotrajno hidratiziraju kožu, zaglade ju te se mogu nositi i prije nanošenja make up-a. Preslatko pakiranje im ide u prilog i definitivno ću ih ponovno kupiti. 

Jeste li isprobali ove sheet maskice? Volite li sheet maske? Ako volite, koje?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Do Božića je ostalo još 6 dana!

You May Also Like

0 komentari