BALEA NOĆNE MASKE ZA LICE U KAPSULI// PROČIŠĆAVAJUĆA I HRANJIVA

by - prosinca 20, 2017

Balea nastavlja s preslatkim pakiranjima, a danas pišemo o preslatkim noćnim maskama u kapsulama. Iako ove maske jako podsjećaju na Sephorine noćne maske i možda ih je Balea malo prekopirala, meni ne smeta. Nisam mogla odoljeti ovoj slatkoći, tako da su se našle kod mene i danas možete čitati o njima. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Maska dolazi u maloj plastičnoj posudici, a posudica dolazi u kartonskoj kutijici. Naše drogerije nemaju ovakva proizvod (barem ja nisam vidjela) i sviđa mi se. Usto preslatko je. Možete ih kupiti u Dm-u po cijeni od 9,90 kn po komadu. Količina proizvoda koju dobijete je 8 ml. Iako ovo pakiranje izgleda malo, ova količina vam je dovoljna za 3-4 korištenja.

Možete ih koristiti kao noćne maske, kao što im i ime kaže. Nanesete ih navečer te ih ujutro ispirete. Ali ih možete koristiti i kao dnevnu masku, nanesete ju na lice, držite 15-20 minuta te ispirete. Ja sam ih koristila navečer i nosila ih na licu nekoliko sati spavanja, no nisam išla spavati s njima, jer iako se velikom većinom upiju, na licu ostavljaju ljepljivi film i sama pomisao da idem spavati tako mi je odbojna.


Postoje 4 vrste ove maske, a ja sam kupila dvije: hranjivu i pročišćujuću.



Hranjiva noćna maska dolazi u zelenoj ambalaži. Sadrži hijaluron i ulje avokada. Proizvođač navodi da maska intenzivno hidratizira preko noći te se zahvaljujući laganoj konzistenciji brzo upija. Na slici ispod možete vidjeti sastav ove maske.



Maska je blage zelenkaste boje, vrlo je lagana, teksture kao gel kreme. Nema nikakav poseban miris. Lako se nanose prstima, mislim da kist ne bi odgovarao zbog ovakve lagane konzistencije. Ostavlja kožu blago nahranjenom i hidratiziranom, no ništa ekstra. Ostavlja kožu mekom i zaglađenom te koža izgleda ljepše i zdravije.



Pročišćavajuća noćna maska dolazi u plavoj ambalaži. Sadrži hijaluron i alge. Kao i za prethodnu, proizvođač navodi da maska hidratizira preko noći, ali i dubinski čisti kožu te se zbog lagane konzistencije lagano upija. Na slici ispod možete vidjeti sastav ovog proizvoda.



Maska je nešto intenzivnije plave boje, nema poseban miris. Lagane je konzistencije, teksture kao gel krema za lice. Kao i prethodna lakše se nanosi prstima te priliko upijanja ostavlja ljepljiv film, tako da nisam spavala s njome. Obje maske se lagano ispiru. Maska lagano pročisti lice, no ništa specijalno, no ostavlja kožu mekom i glatkom. Koža nakon ove maske izgleda ljepše. Niti ova, niti prethodna maska mi nije izazvala nikakve iritacije na koži.


Za kraj ću reći da su ove maske okej, nisu ništa specijalno, ali koža izgleda ljepše, a slatkoća će me sigurno privući da ih kupim ponovno i možda čak isprobam i druge dvije maske koje još nisam. 

Jeste li isprobali Balea noćne maske u kapsuli?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!
P.S. Božić stiže za 5 dana!

You May Also Like

0 komentari