ZIAJA NATURAL OLIVE OKOLOOČNA KREMA

by - studenoga 10, 2017

Njega okoloočnog područja je, po meni, vrlo važna i smatram da nikada nije prerano za početi s njom, jer se u dosta stvari vodim onom bolje spriječiti nego liječiti. Tijekom neke promocije u Dm-u kupila sam nekoliko Ziaja proizvoda, a o jednoj okoloočnoj kremi ću upravo danas pisati. Ako vas zanima više o Ziajinoj okoloočnoj kremici s maslinama, nastavite čitati. 


Krema dolazi u bijeloj tubici sa zelenim detaljima zapremnine 15 ml, a tubica dolazi u kartonskoj kutijici istog dizajna. Dizajn je jako jednostavan i jako mi se sviđa. Kutijica je zaštićena celofanom, tako da ste prilikom kupnje sigurni da proizvod nitko prije vas nije dirao.  Cijena ove kreme je 25-30 kn, a možete ju kupiti u Dm-u, za druge drogerije nisam sigurna.



Na slici ispod možete vidjeti sastav ovog proizvoda.



Tubica ima vrlo precizan otvor kroz koji lako možete dozirati vrlo malenu količinu proizvoda koja vam je potrebna. Također, neće vam se dogoditi da vam iscuri previše proizvoda ili da proizvod iscuri ako ga ostavite uspravno.



Krema je nešto rjeđa, vrlo lagane formule te vrlo laganog mirisa. Iako je ova formula vrlo lagana, kremica lijepo njeguje okoloočno područje te je potrebno vrlo malo proizvoda. Lijepo se razmazuje i relativno brzo se upija.  Iz Ziaje navode da je ova krema namijenjena njezi suhe i jako suhe kože. Iako moja koža oko očiju nije suha, već normalna (iako nekada zna malo naginjati na sušu stranu) i ova ju krema lijepo hidratizira, voljela bih da mi u vrijeme kada mi je koža oko očiju suša, pruži malo jaču hidrataciju.

Također navode i:
  • da vidljivo hidratizira epidermu (ovisi u kakvom vam je stanju kožu, ako naginje na sušu stranu, smatram da će vam trebati jača hidratacija)
  • sprječava bore (nemam bore pa ne mogu o tome govoriti)
  • vidljivo zaglađuje kožu i reducira fine linije (koža nakon nanošenja izgleda lijepo i korektor ljepše sjeda)
  • uklanja znakove umora (imam dosta izražene podočnjake, jer sam ja stalno umorna, i nisam primijetila da ih je uklonila ili smanjila)


Za kraj mogu reći da sam zadovoljna ovom kremom, iako nije ništa preposebno. Lijepo njeguje okoloočno područje, iako bih htjela da mi u dane kada mi je okoloočno područje suše, pruži malo jaču njegu. 

Jeste li isprobali ovu okooločnu kremu? Koja je vaša najdraža okoloočna krema?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari