PRVI DOJMOVI: AVON TRUE COLOUR FLAWLESS PUDER// LIGHT IVORY

by - studenoga 15, 2017

Avon je prije nekoliko kampanja predstavio svoj novi puder i, iako nisam ljubiteljica Avonovih pudera, željela sam ga isprobati jer sam se jako zainteresirala zbog onoga što ovaj puder obećaje. Nisam željela brzati s kupovinom i kupila sam dva testera te sam isprobala puder i donosim vam prve dojmove nakon jednog nošenja (mislila sam da će biti dosta proizvoda za dva nošenja, ali količina pudera u testeru je dosta mala i dio je otpao na swatch pa eto). Ako vas zanima je li mi se puder tijekom toga nošenja svidio ili ne, nastavite čitati. 



Iako nemam full size proizvod kod sebe, pakiranje se čini vrlo lijepo i elegantno. Količina proizvoda koju dobijete u full size pakiranju je 30 ml, a redovna cijena mu je 80 kn, no kao što to ide u Avonu, punu cijenu proizvoda gotovo nikada nećete platiti. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.


Ovaj puder dolazi u 9 nijansi, a ja sam, naravno, odabrala najsvjetliju nijansu, Light Ivory i jako sam se iznenadila kada sam ju swatchala jer je dosta tamna za najsvjetliju nijansu te vrlo narančasta, odnosno breskvasta što možete vidjeti na swatchu ispod. Ipak, navode da se puder prilagođava koži pa sam nakon velikog početnog čuđenja, odlučila ga isprobati i prilagodio se koži, ali je i dalje bio malo tamniji od moje kože (ali imajte na umu da sam ja jako svijetle puti). Ipak, puder lagano oksidira, tako da mi je nijansa na kraju ispala tamna.


Puder obećava maksimalno savršen ten bez kompromisa:
  • 100% prekrivanje- puder ne daje stopostotno prekrivanje, već bih rekla srednje prekrivanje i za neke nedostatke će vam trebati dodatno prekrivanje, ali je puder nadogradiv
  • mat efekt- puder je polumat finiša
  • dugotrajna postojanost- puder na licu stoji matiran (uz puder u kamenu) oko 3,5 sata, a nakon otprilike 4 sata počinje nestajati s brade i nosa
  • 100% prirodan izgled-  puder izgleda vrlo prirodno na licu, nema efekta maske, ali zbog tamnije nijanse nije izgledao 100% prirodno na mojem licu
  • bez efekta maske
  • lagana formula- puder je vrlo lagane formule i tekuće teksture
Od drugih karakteristika ovoga pudera mogu reći da ne naglašava suhe dijelove i ne uvlači se u fine linije. Nije mi izazvao nikakve instantne iritacije ili prištiće, no nosila sam ga samo jednom. Korektor se preko ovog pudera malo teže blenda, dok je blendanje praškastih proizvoda sasvim u redu.


I za kraj mogu reći da me ovaj puder nije pretjerano oduševio, jer za moj pojam, nije pretjerano dugotrajan i nijansa mi je pretamna, no nije najgori puder koji sam ikada isprobala.  No, puno toga ovisi o osobnim preferencijama i potrebama kože. Iako se na mojoj mješovitoj koži nije pokazao bajnim, smatram da bi na osobama s normalnom i suhom kožom bio sasvim dobar.

Jeste li isprobali ovaj puder? Volite li Avonove pudere?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari