AVON COCOA BUTTER UNIVERZALNA KREMA I KREMA ZA RUKE

by - studenoga 05, 2017

Miris kakaa jako volim pogotovo u nešto hladnijim mjesecima, tako da je Avonova linija s kakao maslacem za mene pun pogodak. Odmah na početku ću vam otkriti kraj, a to je za ove proizvode jako volim. Kremu za ruke sam kupila nekoliko puta i njome zaludila i svoje prijateljice, dok me s univerzalnom kremom upoznala mama i zavoljela sam ju. Ako vas zanima zašto ove proizvode volim, nastavite čitati. 

Prije svega, oba proizvoda dolaze iz Avonove linije s kakao maslacem i vitaminom E te su namijenjeni suhoj koži. Osim kreme za ruke, ova linija sadrži i, ako se ne varam, kremu za lice te balzam za usne, no te proizvode nisam isprobala.



Univerzalna krema za ruke, lice i tijelo
Krema dolazi u plastičnoj smeđoj posudici od 400 ml, a morate ju potrošiti u roku od 12 mjeseci od otvaranja. Mala zamjerka ide na to što ova krema nema zaštitnu foliju ispod poklopca pa se zbog rjeđe teksture razlije po čepu dok ne potrošite određenu količinu. Redovna cijena joj je 45 kn, ali Avon često ima snižene cijene svojim proizvoda tako da sumnjam da ćete ju ikada pronaći po punoj cijeni, već gotovo uvijek sniženoj.
Iz Avona kažu "raskošna univerzalna krema s kakao maslacem i vitaminom E njeguje i hidratizira kožu te joj pruža zdravi sjaj. Hipoalergeno." te se s ovim navodima slažem.
Kao i cijela ova linija, i ova krema miriše predivno, a miris se kratko zadržava na koži. Kao što sam već spomenula, krema je rjeđe teksture i vrlo lagane formule to opet lijepo njeguje kožu i dovoljno je hranjiva. Nije masna i brzo se upija, te koži daje lagani, zdravi sjaj. Ja imam normalnu kožu tijela, pa ne znam kakva bi bila na suhoj koži, no moju kožu dovoljno hidratizira tijekom cijela, a nekada i tijekom dva dana (ukoliko ju zaboravim namazati nakon tuširanja).
Iako je ovo krema namijenjena tijelu, rukama i licu, koristila sam ju prvotno za njegu tijela, ruke sam mazala s proizvodom koji ostane na rukama nakon mazanja tijela, dok s licem nisam htjela eksperimentirati.



Krema za ruke, nokte i kožicu oko noktiju
Krema dolazi u smeđoj tubici, istog dizajna kao i cijela linija od 100 ml, s rokom trajanja od 12 mjeseci od otvaranja, dok joj je redovna cijena 29 kn, iako kažem rijetko ćete ju naći po punoj cijeni, a često zna biti snižena i na 10 kn.
Iz Avona kažu "formula s kakao maslacem i vitaminom E u trenu obnavlja suhu kožu i pruža joj dugotrajnu hidrataciju. Nemasna formula brzo se upija." te se slažem s ovim navodima.
Krema je nešto rjeđe teksture, vrlo je lagana, brzo se upija te nije masna. Predivno miriše i miris se kratko zadržava na koži. Jako lijepo hidratizira ruke i nakon mazanja mirna sam nekoliko sati, što je za mene odlično, jer inače jako često mažem ruke. Zbog ovih karakteristika, ova krema je vjerojatno moja najdraža krema za ruke.

Gore: krema za ruke, dolje: univerzalna krema
I za kraj, mogu ponoviti ono što sam već rekla i u uvodu i u tekstu, jako volim ovu linija i imate moje preporuke ako ju želite isprobati. 

Jeste li isprobali nešto iz Avonove linije s kakao maslacem? 

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari