TOP 5 ESSENCE PROIZVODA

by - studenoga 20, 2017

Essence je vrlo povoljan drogerijski make up brend i vjerujem da svatko ima barem jedan njihov proizvod. Ja ih imam dosta i volim isprobavati nove proizvode, a u ovome postu odlučila sam vam pokazati svoje najdraže Essence proizvode. Izbor je bio težak, ali uspjela sam odabrati 5 proizvoda za koje smatram da su najbolji. Ako vas zanima koji su to proizvodi, nastavite čitati.



Essence Camouflage korektor pruža srednje prekrivanje, izgleda prirodno, ne uvlači se u fine linije ispod očiju te ne isušuje okoloočno područje. Volim ga koristiti na područjima koje želim posvijetliti, dok ga na nepravilnostima ne preferiram (na nepravilnostima preferiram kremaste ili korektore u sticku).  Lijepo se blenda te je poprilično dugotrajan. Voljela bih kada bi postojala još svjetlija nijansa, jer sam ja jako svijetla i volim nešto svjetlije korektore, ali mogu mu to oprostiti. O njemu sam pisala ovdje, pa ako vas zanima nešto više, kliknite ovdje.


Essence Make Me Brow maskara za obrve lijepo raščešljava obrve i izgledaju prirodnije nego ako na njima nanesem samo Maybelline Color Tattoo. Također sadrži i vlakna u sebi te im daje na gustoći. Nijansa 02 Browny Brows meni savršeno odgovara te sadrži vrlo precizan aplikator. Boja na obrvama traje cijeli dan dok ako ih počešljate prema npr. gore malo padnu, no to ne zamjeram previše. O ovom proizvodu sam pisala ovdje, ako vas zanima više.


Essence Totally Me! topcoat sjenilo u nijansi 01 Dazzle Me! je predivan zlatni šljokičasti topcoat i make up-u na očima daje posebno dimenziju. Najviše ga volim koristiti preko zlatnih i brončanih sjenila, dok samostalno toliko ne preferiram jer nije jako pigmentirano. Na očima traje dok ih ga ne skinem. Ako se želite diviti slikama ovog proizvoda ili pročitati više o ovom proizvodu, kliknite ovdje.


Essence rumenila su moja najdraža rumenila i volim ih kupovati iako nisam ljubitelj rumenila. Pogotovo volim njihovo Matt Touch rumenilo u nijansi 30 Rose Me Up! o kojem sam pisala ovdje jer je dovoljno neutralno, ali opet daje dovoljno živosti na mome licu. Rumenila možete pronaći u puno nijansi (govorim za njihova rumenila općenito ne samo za linije na slici), nisu pretjerano pigmentirana, ali opet daju dovoljno pigmentacije, traju oko 5 sati na licu, a tada počinju blijediti. Sasvim sam zadovoljna kvalitetom Essence rumenila, pogotovo s obzirom na njihovu povoljnu cijenu.


Essence liplineri su nešto što kupujem jako često i jako volim. Iako kvaliteta malo varira od linije do linije i dalje smatram da su odlični s obzirom na vrlo nisku cijenu. Dosta su kremasti (neki su malo suši), lijepo su pigmentirani, dugotrajni. Malo isušuju usne. Najdraža linija do sada mi je stara linija sa srebrnim čepom, a volim i Longlasting liniju o kojoj sam pisala ovdje, no kažem volim sve linije. 

I to bi bili moji najdraži Essence proizvodi koje je bilo dosta teško odabrati jer Essence ima puno odličnih proizvoda. 

Koji su vaši Essence favoriti, odnosno proizvodi koje obožavate?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari