FAVORITI LISTOPADA 2017.

by - listopada 31, 2017

Još jedan mjesec je završio i božićno vrijeme nam je sve blize što me jako veseli. Listopad je mjesec kada sam počela pisati mjesečne favorite, tako da mjesečni favoriti slave svoj prvi rođendan! Ako vas zanima kojih pet proizvoda sam najviše voljela ovaj mjesec, nastavite čitati. 



Syoss Salonplex regenerator-  lijepo hidratizira kosu te je kosa meka i lepršava i lakše se raščešljava i jako sam zadovoljna. Usto pakiranje je jako lijepo i jako ga volim.

Garnier dvofazna micelarna voda- vrlo učinkovito skida bilo koju vrstu šminke bez trljanja, a nije agresivna. Iako sadrži ulje i ostavlja masni film na koži (koji mi ne predstavlja problem, jer micelarnu uvijek ispirem) ne masti dodatno moju mješovitu kožu. Ako vas zanima više, o ovome proizvodu sam pisala ovdje.

Cien spužva za kupanje- iako nikada do sada nisam koristila ovakvu spužvicu već one okrugle, nadam se da znate na koje mislim, ova mi se jako svidjela. Gornja, zelena strana, je obična spužva, vrlo je nježna te lijepo pjeni gelove za tuširanje dok je donja strana namijenjena pilingu tijela, malo je grublja tako da tu stranu ne koristim tako često, no obavi dobar piling.


L'Oreal Mega Volume Baby Roll crna maskara- lijepo produžuje trepavice, daje im volumena, vrlo je crna, ne sljepljuje trepavice i dugo traje. Uskoro ću o njoj pisati pa ćete moći vidjeti i učinak ove maskare na trepavicama.

Wet'n'Wild stick za konturiranje u nijansi Light/ Medium- o ovome sticku sam već pisala ovdje i rekla sam kako nisam pretjerano zadovoljna njime i da mi se svjetlija nijansa baš i ne sviđa dok je tamnija okej. Iako nisam pretjerani fan kremastog konturiranja, ovaj mjesec sam obožavala kremaste konture nanositi na obraze, nos i ispod donje usne i jako mi se sviđa kako izgleda.

Što ste vi najviše voljeli tijekom listopada?

Hvala vam čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari