MASSIVE EMPTIES #9

by - listopada 23, 2017

Prije otprilike 3 mjeseca pisala sam post o potrošenim proizvodima (link), a u međuvremenu se nakupila hrpa novih potrošenih proizvoda tako da sam odlučila sjesti i napisati ovaj post. Ako vas zanima što sam tijekom proteklih mjeseci potrošila s kratkim dojmovima, nastavite čitati.



Vlažne maramice- potrošila sam hrpu vlažnih baby maramica različitih marki: Plodine, Higi, Wickies i sve su mi se svidjele. Od vlažnih maramica ne očekujem puno, jer njima ne skidam make up, već brišem swatcheve, popravljam šminku ako sam nešto zabrljala, čistim šminku i druge sitnice, tako da mi je dovoljno, ako su maramice dovoljno vlažne i rade svoj posao. Mislim da u narednim postovima s potrošenim proizvodima neću više pisati o vlažnim maramicama jer sam primjetila da ih najmanje koristim u kozmetičke svrhe.

Duchesse blazinice- blizinice koje kupujem uvijek iznova jer su vrlo povoljne, a jako su dobre. Također ovo pakiranje s ananasima je preslatko!


M Lady jednokratne britvice- sasvim dobre britvice po vrlo povoljnoj cijeni, iako su mi Baleine mrvicu draže.

Balea Sensitive kruti sapun- sapun koji koristim za pranje kistova i spužvica za make up. Jako je dobar za taj posao, a i lakše mi je prati kistove ovakvim krutim sapunima, nego tekućim proizvodima.


Balea šampon za dubinsko čišćenje kose- jako dobar proizvod za kojime posežem kada mi se kosa prebrzo masti i on to dovede u red. Pomogao mi je da pranje kose produžim na svaki drugi, umjesto svaki dan. Jedina mana je što isušuje kosu, tako da to imajte na umu.

L'Oreal Elseve Extraordinary Clay šampon za kosu (klik)- šampon namijenjen kosi s masnim vlasištem i suhim vrhovima i kada sam čula za njega, poludjela sam i morala ga kupiti kao i gotovo cijela blogosfera. Nakon početnog oduševljenja i kupovine zaliha ovog šampona na nekom sniženju (ovdje možete vidjeti 2 bočice od 400 ml, a u kupaonici mi je trenutno još jedna), uslijedilo je malo razočarenje, jer kosa jedva izdrži čista dva dana, a uz to i isušuje. Nije najgori šampon koji sam ikada isprobala, jer je kosa lijepa i lepršava prvi dan, no nije ni najbolji.

Syoss Renew 7 šampon za oštećenu kosu- Syoss šamponi su moji najdraži šamponi za kosu. Lijepo operu kosu, ona je meka i lepršava te ne isušuju ni malo. Kosa se zamasti nakon dva dana. Također dolazi u ovom velikom pakiranju od 400 ml koje će vam dosta dugo potrajati. Uz to što je dobar šampon, u sebi sadrži nekakve zlatne čestice koje, ne brinite, ne ostaju u kosi.

Balea regenerator za suhu i oštećenu kosu s mirisom breskve i kokosa- jako dobar regenerator koji jako volim. Fino miriše, te ostavlja kosu nahranjenom, mekom, lepršavom, glatkom te se kosa lakše raščešljava.


Schwarzkopf Gliss Hair Repair Oil Nutritive regenerator u spreju (klik)- proizvod koji me na prvu kupio ovom predivnom ambalažom, a na kraju se i našao u mojoj košarici jer jako volim ove prskalice za kosu i uvelike olakšavaju raščešljavanje. Također i omekšavaju kosu. To radi i ovaj proizvod i dobar je, ali mi se njihov crni regenerator u spreju o kojem sam pisala ovdje nešto više svidio.

Batiste Sweetie šampon za suho pranje kose- proizvod bez kojega ne mogu. Pomaže kada je kosa masna, a brzo ju želite dovesti u red i odmastiti, a pomaže i u situacijama kada vam kosa nema volumena i želite joj dati nešto volumena. Ne ostavlja bijele tragove, odnosno, ukoliko ih ostavi, možete ih maknuti četkanjem te fino miriše.

Fitoval losion protiv ispadanja kose (klik)- proizvod koji se našao među proizvodima koji mi se nisu svidjeli. Ne radi baš ništa na mojoj kosi, a uz to ima vrlo neugodan miris te su me te karakteristike proizvoda odbijale od korištenja i odlučila sam ga se riješiti.


Ziaja Cocoa Butter kremasti sapun za tuširanje (klik)- Ziaja gelovi su vjerojatno moji najdraži gelovi za tuširanje. Vrlo su kremasti i nježni, ali dobro obavljaju svoj posao te fino mirišu. Također dolaze u velikom pakiranju koje će vam dugo potrajati. Ovaj miriše pomalo čokoladno, no miris se nažalost ne zadržava na koži.

Aveo gelovi za tuširanje: Voćni san, I like Pina Colada, Kokos i shea maslac- sasvim dobri i vrlo povoljni gelovi za tuširanje koji mirišu prefino. Meni gotovo svi gelovi za tuširanje odgovaraju, tako da sam zadovoljna i ovima. Ako moram odabrati favorita između ova tri to bi bio srednji, Voćni san.


Garnier Invisible ružičasti antipespirant- moj najdraži dezodorans. Ugodnog je, ali ne napadnog mirisa, ne iritira, drži vas suhima jako dugo vremena i neugodne mirise drži pod kontrolom. Jako ga volim!

Nivea Powder Touch& Dry Comfort antipespiranti- sasvim dobri dezodoransi, no ne drži vas suhima toliko dugo vremena, ali neugodni mirisi su pod kontrolom. Također su vrlo ugodnog mirisa, ne iritiraju i imaju jako lijepo pakiranje.

Balea pjena za brijanje Coco Melon- jako dobar i vrlo koristan proizvod koji će vam pomoći u brijanu jer uvelike olakšava posao, sprječava iritacije i smanjuje šanse da ćete se porezati. Usto miriše predivno.

M Lady pjena za brijanje breskva i mango- proizvod koji ima sve karakteristike kao i prethodno navedena pjena za brijanje. Uz nešto drugačiji, ali i da predivan miris, razlika između ove dvije pjene je da je ova nježne narančaste boje koja će vam obojati vodu.


Avon Naturals piling za tijelo s mirisom čokolade (klik)- piling za tijelo koji sadrži sitne čestice koje rade nježniji piling, a kožu ostavljaju mekom, glatkom i nježnom. Usto to što je odličan piling, miriše predivno, toliko divno da je na proizvodu navedeno da nije za konzumaciju.

Balea balzam za intenzivnu njegu stopala (klik)- krema koja me pomalo razočarala jer je namijenjena za intenzivnu hidrataciju, dok je pružala uistinu minimalnu njegu mojim nezahtjevnim stopalima s nekoliko suših mjesta. Ukoliko vam treba stvarno mala hidratacija, ova krema se brzo upija i nije masna ili ljepljiva.

Avon Naturals piling za tijelo s narom i bobicama (klik)- piling koji sasvim solidno obavlja svoj posao, ostavlja kožu mekom i glatkom te fino miriše, no zamjerke idu na sasušene sjemenke ili nešto slično što se nalazi u proizvodu, a po meni nema neku svrhu te nešto manju količinu.

Avon Nutra Effects univerzalna krema za ruke, lice i tijelo sa chia sjemenkama (klik)- iako je ova krema namijenjena rukama, licu i tijelu, koristila sam ju samo za njegu tijela i u tu svrhu mi je jako dobra i jedna od najdražih mazalica. Brzo se upija, ne ostavlja mastan film na koži te lijepo njeguje. Nema pretjerano izražen miris.

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala (klik)- krema koju volim koristiti na stopalima, koljenima i laktovima. Brzo se upija te nije masna, ima fin miris i lijepo njeguje nešto sušu kožu.


Garnier Moisture+ Aqua Bomb i Balea Aqua sheet maske (klik)- dobre maske koje volim koristiti kada želim nešto veću hidrataciju koju one pružaju, no ta hidratacija je dosta kratkotrajna, no ipak ih jako volim i to Garnier nešto više nego Baleu.

CV Young maska protiv prištića i slana maska Mrtvog mora- proizvodi koji me nisu pretjerano oduševili jer ne vidim da daju baš neki učinak, uskoro ću o njima pisati više.

Essence Pure Skin flasteri za mitesere- kupila sam ih kada su izlazili iz asortimana, tako da ih više ne možete kupiti. Izvukli su gdje koji miteser, tako da me nisu pretjerano oduševili i ne žalim što su izašli iz asortimana. Da se razumijemo, nisam očekivala da će napraviti čuda, no nisu napravili skoro pa ništa. Ukoliko znate neke dobre flastere za mitesere, pišite.


Garnier Sensitive micelarna voda (klik)- najdraža micelarna voda koju kupujem stalno iznova i iznova i stalni gost mojih potrošenih proizvoda. Odlično skida šminku, ne iritira kožu, ne zateže i ne peče.

Balea Aqua voda u spreju (klik)- predobar proizvod koji nažalost više ne mogu pronaći u Dm-ovim prodavaonicama. Iako se radi o običnoj vodi u spreju, jako mi je drag proizvod. Koristila sam ju za sve i svašta, dodatnu hidrataciju licu, osvježavanje, za setiranje make up i slično. Nedavno su izbacili verziju s ružom koja mi se baš ne sviđa, tako da se nadam da će vratiti ovu u prodaju.

L'Oreal Pure Clay Purify maska za lice (klik)- dobra maska, lijepo očisti lice, no nešto je jača, pamalo agresivnija, tako da može lagano isušiti kožu ako ju češće koristite. Nakon ove maske mi je potrebna jača hidratacija. Ne čisti baš mitesere. Ostavlja kožu mekom i glatkom.

Balea matirajuća krema za lice (klik)- maska koju sam prije mnogo češće koristila, no sada ne toliko, ipak se ovdje našla još jedna posudica. Lijepo hidratizira, lagano matira i ne sužava pore, dobra je kao podloga za make up. Ima jači miris, tako da ako izbjegavate parfeme u kremama, prekočite.

Ziaja Goat's Milk okoloočna krema (klik)- nešto laganija okoloočna krema, koja, iako je lagana, lijepo hidratizira, njeguje okoloočno područje i dosta brzo se upija. Volim ju.

Labello maslac za usne Raspberry Rose (klik)- mazalica za usne koju koristim prije spavanja preko dana kod kuće jer mi je nezgodno koristiti ju negdje vani zbog ovoga pakiranja koje nije pretjerano praktično i higijensko. Vrlo je kremaste teksture. Pruža intenzivniju njegu, ostavlja usne mekanima i njegovanima te miriše predivno.

Labello Med Repair- balzam u sticku, dosta kremast, no nešto suši od prethodno navedenoga što mi i odgovara jer da je onoliko kremast, bilo bi ga posvuda. Lijepo njeguje, također ostavlja usne mekanima i njegovanima.


Oriflame bronzing perlice u nijansi Natural Bronze- ove perlice stoje kod mene jako dugo tako da sam ih se odlučila riješiti, no inače sam ih voljela koristiti. Izgledaju prirodno jer nisu pretjerano pigmentirane, daju zdravi sjaj te su poprilično dugotrajne.

Essence Pure Nude puder u kamenu u nijansi 10 Nude Ivory- ovaj proizvod je još prije izašao iz asortimana i žao mi je što ga nisam prije otkrila. Drži lice pod kontrolom solidno vrijeme i lijepo matira, ali ne daje potpuno mat izgled, već neki polu mat koji izgleda predivno na koži.

Spužvice iz Offertissime- spužvice koje sam koristila sam za baking i odlično su funkcionirale u tu svrhu, no nakon nekog vremena su se počele runiti i odlučila sam se pozdraviti s njima. Izdržale su nekoliko mjeseci što je sasvim okej, pogotovo ako u obzir uzmemo da su jako povoljne.

Essence dvostruko šiljilo- iako je još uvijek sasvim dobro u šiljenju, odlučila sam ga se riješiti jer ga imam već dosta godina i jako se zapraljalo i koliko god ga čistila ne mogu ga dovesti u red, tako da je vrijeme za novo.

Testeri Avon Flawless tekuće podloge u nijansi Light Ivory- nova Avonova tekuća podloga koju sam odlučila isprobati kroz testere jer inače nisam preveliki fan Avonovih pudera, a znatiželja je bila jako velika jer puno obećavaju s ovim puderima. Uskoro ćete moći pročitati moje prve dojmove.

I napokon smo došli do kraja ovog ogromnog posta s potrošenim proizvodima koje moram početi pisati češće s obzirom koliko proizvoda trošim. 

Što ste vi potrošili u posljednje vrijeme? Trošite li puno proizvoda?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari