NEW IN #6

by - listopada 19, 2017

Već dugo nisam pisala novitete, a nakupilo ih se dosta, pa je vrijeme za još jedan new in post, ovaj puta šesti po redu. Ako vas zanima što sam kupila tijekom posljednjih nekoliko mjeseci, nastavite čitati.
 


Kupila sam Someday by Justin Bieber parfem u Bipi na nekome sniženju, jer je ovo jedan od mojih najdražih, ako ne i najdraži parfem. Vrlo je sladak i dugotrajan i jako ga volim. Taj dan tragala sam i za Balea vodom, no nisam mogla pronaći onu običnu verziju pa sam kupila ovu verziju s ružom iako sam imala predosjećaj da ne bih trebala, no ipak jesam. Ovaj proizvod mi se ne sviđa- ima vrlo izražen miris ruže koji ne volim te kod raspršivanja stvara nekakvu pjenu i nije osvježavajuć kao ona obična verzija. Također ima više sastojaka i nije mi jasna kako bih trebala koristiti ovaj proizvod. Još jedan znak da uvijek trebate vjerovati vašoj intuiciji i slušati unutarnji glas.


Kupila sam i dva Aveo gela za tuširanje- Pina Colada te kokos i shea maslacem. Vrlo su kremasti, ugodno mirišu te obavljaju svoj posao i uz to su vrlo povoljni.


Napravila sam i nekoliko Avon narudžbi, a u prvoj su se našle dvije ponovljene kupnje- Avon Naturals piling za tijelo s mirisom čokolade koji ima vrlo čiste čestice, nježan je, a lijepo uklanja mrtve stanice kože te ju ostavlja mekom i glatkom, a usto miriše predivno (o njemu sam pisala ovdje), a drugi proizvod je Avon Planet Spa Blissfully Nourishing krema za ruke, laktove i stopala koja miriše predivno, karamelasto i namijenjena je intenzivnoj hidrataciji i jako ju volim u tu svrhu, pogotovo za suha stopala, koljena i laktove, a o njoj sam pisala ovdje. Kupila sam i M Lady pjenu za brijanje s breskvom i mangom koja također miriše predivno te dobro obavlja svoj posao- olakšava depilaciju, sprječava iritacije i smanjuje mogućnost da ćete se porezati.


Kupila sam i nekoliko CV maski za lice iz Mullera: slanu masku Mrtvog mora, hidratantnu masku, Soft piling masku te Young masku protiv prištića. Maske sam tek krenula isprobavati tako da još ne znam što mislim o njima, ali kada ih isprobam, javim svoje dojmove.


Kupila sam i nekoliko Essence i Catrice stvarčica koje su izlazile iz asortimana, tako da se se kod mene našli Essence Pure Skin flasteri za mitesere koji su mi bili sasvim okej, izvukli su nešto mitesera, ali ništa spektakularno, zatim Essence Camouflage 2u1 puder u kamenu u nijansi 10 Ivory Beige, koji je jako pigmentiran i vrlo svijetao, no prilikom korištenja trebate paziti i koristiti ga velikim kistom koji nije pretjerano gust, jer u protivnom izgleda cakey, također lijepo matira i dugotrajan je. Kupila sam i Catrice Prime and Fine paleticu za konturiranje u nijansi 010 Ashy Radiance kod koje mi se jako sviđa nijansa za konturiranje jer nije pretamna i hladnog je podtona te nije pretjerano pigmentirana dok mi se highlighter je ne sviđa jer ne daje dovoljno sjaja i pomalo je brašnat. Nijanse su dosta suhe, ali se lijepo nanose i truse se minimalno. Također sam kupila i Essence Prettifying ulje za usne u nijansi 01 I care for you, honey i prvo moram reći da je naziv pregenijalan. Ulje daje lijepi sjaj usnama te ih njeguje, a i nije pretjerano ljepljivo.


Kupila sam i Balea jednokratne britvice jer su mi bile potrebne, a Baline volim, jako su mi dobre, povoljne su i lijepo izgledaju. Na sniženju Essence proizvoda kupila sam još dvije stvari: Essence The Gel Nailpolish u nijansi 63 Itsy Bitsy Blue Bikini koji je jedan od mojih najdražih lakova te Essence Colour Correcting puder u kamenu u nijansi 10 Beautiful Finish. Ovaj puder se jako trusi i u nekoliko korištenja sam dotakla pan te je jako svijetao i posvjetljuje kožu. Inače ovdje sam pisala kratke dojmove o ovim proizvodima koji se ne mogu kupiti, jer ih možda još negdje možete uloviti u onim košarama, iako ovaj new in post ide dosta kasno, no eto. Kupila sam i Garnier Mineral Pure Active antipespirant, jer volim onaj njihov ružičasti koji kupujem stalno iznova i jako je dobar, tako da vjerujem da će biti i ovaj plavi, koji sam uzela za promjenu.


Mama mi je kupila i dva L'Angelica gel za tuširanje s pamukom i bijelim mošusom, na 1+1 akciji u Interšparu, ako se ne varam. Čula sam jako puno pozitivnih dojmova i jedva čekam početi ga korisiti.


Ovoga ljeta, s mojih 20 godina, lice je odlučilo uči u pubertet i prvi put u životu nenormalno poludjelo što se tiče akni po obrazima pa sam odlučila isprobati ova dva ljekarnička proizvoda u nadi da će mi pomoći oko toga, a to su La Roche Posay Effeklar Duo + krema za lice te Avene Cleanance gel za čišćenje lica i za sada mi se sviđaju, pa sam ponovila kupnju oba proizvoda, iako još uvijek slažem dojmove koji su za sada dosta pozitivni.


Nakon dugo čekanja u naše drogerije je stigao Wet'n'Wild Photofocus puder te sam odabrala najsvjetliju nijansu Soft Ivory te su mi prvi dojmovi sasvim okej i ovaj puder mi se za sada sviđa. Kupila sam još jedan Essence lak za nokte koji se također izlazio iz asortimana i to u nijansi 21 A whisper of spring, lila nijansu sa sitnim shimmerom. Kupila sam i Balea Sensitive kruti sapun koji koristim za pranje kistova i obožavam ga u tu svrhu.


U još jednoj narudžbi Avon proizvoda, stigli su mi Avon Naturals piling za tijelo s jagodom te Avon Care univerzalnu kremu za ruke, lice i tijelo s kakao maslacem. Proizvode još nisam isprobala, ali sam oduševljena njihovim mirisom.


Kaufland je imao popust na Syoss šampone, a Syoss šamponima se uvijek iznova vraćam i kada ne znam što bih koristila, tako da sam kupila nekoliko vrsta: Syoss Renew 7 te Purify&Care. Obje verzije sam koristila i prije te sam zadovoljna njima, no ovo je prepakirana ambalaža, a je li proizvod ostao isti, vidjet ćemo s korištenjem.


Uz prethodna dva šampona, kupila sam i Syoss Salonplex Hair Reconstruction šampon i regenerator. Koristila sam ih tek nekoliko puta i prvi dojmovi su mi okej, no ništa posebno, ali za konačne dojmove potrebno je nešto više vremena. Ali ovo pakiranje mi je predivno, izgleda vrlo jednostavno, a lijepo i natpis se holografski presijava i ambalaža mi se jako sviđa.


Dm je krajem kolovoza izbacio časopis Lijepa koji možete preuzeti za 75 bodova na Dm-ovoj kartici te uz njega dobijete kupone s popustima za proizvode za kosu te mini Batiste Tropical šampon za suho pranje kose. Uz jedan od kupona kupila sam Nivea Hairmilk regenerator u spreju za tanku kosu koji mi se u nekoliko korištenja svidio, pomaže u raščešljavanju kose i fino miriše.


Tijekom jedne od Bipinh vikend akcija na make up, kupila sam nekoliko provjerenih proizvoda i nekoliko novih. Provjereni favoriti su Catrice Camouflage korektor u nijansi 005 Light Natural, odnosno moj omiljeni korektor- vrlo svijetao, pruža odlično prekrivanje te je dugotrajan te Essence Matt Touch rumenilo u nijansi 30 Rose me up! koje je inače moje omiljeno rumenilo, vrlo neutralno i kada sam vidjela da izlazi iz asortimana, morala sam kupiti back up. Iako mislim da se još uvijek može kupiti u Mulleru (kao i satin rumenila), dok je u Dm-u i Bipi izašao iz asortimana, no nisam sigurna. O njemu sam pisala ovdje. Proizvodi koje još nisam isprobala su Essence Satin Touch rumenilo u nijansi 10 satin coral koje je također izlazi iz asortimana, a učinila mi se lijepa, svijetla i svježa nijansa te Catrice Nude Illusion puder u prahu Transparent Matt koji mi se za sada jako sviđa što se tiče matiranja lica.


Nedavno sam saznala da jedna cura iz mog mjesta prodaje Farmasi, tako da sam odlučila napraviti svoju prvu narudžbu, a odabir je pao na set koji su nazvali Nude Perfection, odnosno olovku za usne u nijansi 203 te True Color ruž za usne u nijansi 29 i to po cijeni od 29 kn. Za sada su prvi dojmovi sasvim dobri i vjerujem da ću naručiti još neke od njihovih proizvoda, ako imate preporuke, pišite!


Kupila sam još nešto proizvoda uz Dm-ove kupone, provjereni Batiste Cherry šampon za suho pranje odnosno, moj spas u zadnji čas i proizvod bez kojega ne mogu te L'Angelica šampon za regulaciju vlasišta koji još nisam isprobala, ali sam čula puno pozitivnih komentara i imam dosta velika očekivanja. Nakon dugo traganja sam napokon pronašla i kupila čim sam ga ugledala, a riječ je o Wet'n'Wild Megaglo highlighter u nijansi Precious Petals. Highlighter izgleda predivno, a jedina zamjerka je što mi je nijansa mrvicu pretamna, no može proći.


Pala je još jedna Avon narudžba, Avon Clearskin crna mineralna maska za dubinsko čišćenje pora za koju vjerujem da je prepakirana verzija maske kakvu su već imali, koristila sam ju nekoliko puta i sviđa mi se, lijepo očisti lice. Avon je u svoju ponudu uveo novi puder- Avon True Colour Flawless puder, tako da sam naručila testere u najsvjetlijoj nijansi Light Ivory. Za ovaj puder planiram napisati prve dojmove, no još ga nisam isprobala, osim swatchanja i na prvu jako je tamna to piše da se prilagođava tenu, tako da ćemo sve vidjeti.


Pronašla sam i ove Balea sheet maske, odnosno maske u maramici, a ova pakiranja su mi toliko preslatka, tako da sam kupila sve tri vrste, odnosno Cool Melon, Sweet Mango i Fancy Pomegranate. Jedva ih čekam isprobati!


Išla sam do Mullera kupiti blazinice i slučajno ugledala ovu CV Young Soft Unicorn masku za prekrasnu kožu koji mi je toliko preslatka i morala sam ju kupiti. Iako me nije uhvatila ova trenutno unicorn manija, ovdje sam napravila iznimku. Kupila sam i Balea Crazy Coco mousse za stopala, jer sam ja jednostavna osoba- kada vidim nešto s kokosom, ja to kupim. Miris me malo razočarao, jer nije tako jako kokosast (?) no što je, tu je. Tekstura mi se jako sviđa, vrlo je lagana i pjenasta.


U jednom od mnogih posjeta Bipi kupila sam Wet'n'Wild Liquid Catsuit tekući mat ruž u nijansi Missy and Fierce jer sam čula mnogo pozitivnih dojmova od stranih youtuberica i to ovu crvenu nijansu jer mi nude nijanse nisu toliko sjele, onda sam planirala uzeti neku berry nijansu koje nažalost nije bilo i eto, završila sam na crvenoj nijansi koja je usput, predivna. Ruž mi se na prvo korištenje jako svidio, no vidjet ćemo kakav će mi na kraju biti. U mojoj košarici našla se i L'oreal Miss Baby Roll maskara koja me oduševila ovim preslatkim pakiranjem i kasnije, kad sam ju otvorila vrlo zanimljivom četkicom. Nisam ju još koristila, no pošto volim sve L'Oreal maskare, mislim da će mi i ova biti odlična.


Iskoristila sam još nekoliko Dm-ovih kupona za proizvode za kosu te su se u mojoj košarici našli Garnier Fructis Pure Fresh šampon za kosu koja se brzo masti te Le Petit Marseillais šampon za masnu kosu s bijelom glinom i aloe verom. Nisam ih dosada isprobala no jako me zanimaju.


U jednom od posjeta Dm-u sam kupila Balea hranjivu i pročišćavajuću noćnu masku u kapsuli jer je ovo pakiranje i cijela ta kolekcija toliko preslatka da nisam mogla odoljeti. Kupila sam i Balea Born to be lazy sheet masku jer je ovo pakiranje također preslatko, a naziv maske je totalno ja. Proizvode još nisam isprobala, ali im se jako veselim.


Kupila sam i Balea peel-of masku s aktivnim ugljenom jer mi se činila zanimljiva, iako nisam preveliki ljubitelj peel-off maski, jako su mi zanimljive i zanimljivo mi ih je koristiti. Ovu masku još nisam isprobala, ali javim vam dojmove. Kupila sam i Essence pincetu jer mi se stara nekako istupila pa se nadam da će ova poslužiti. Posljednja stvar s ove slike je Biobaza Bee Balm s karite (shea) maslacem i avokadom. Koristim ga neko vrijeme i sviđa mi se, iako je nešto suše teksture u odnosu na npr. Labello.


Među novim proizvodima kod mene našli su se i Avon Naturals svjetlucavi losion za tijelo s mirisom vanilije i zimskih začina koji miriše jako fino te sadrži šljokice, ali ga još nisam isprobala što se tiče njege, Biobaza Bee Balm sa đumbirom i medom te Oriflame La Praline krema za ruke u ovom preslatkom pakiranju.

I to bi bilo sve što sam kupila posljednjih nekoliko mjeseci i proizvodi o kojima ćete uskoro moći čitati. Ukoliko ste došli do kraja ovoga dugačkog posta, čestitam!

Što ste si vi kupili u zadnje vrijeme?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari