SHE GLITTER EYELINER

by - rujna 17, 2017

Ne znam za vas, ali ja jako volim šljokice i kada vidim nešto šljokičasto, ja to moram kupiti, tako da se kod mene našao i ovaj šljokičasti eyeliner. Ukoliko vas zanima je li mi se svidio i želite vidjeti hrpetinu šljokičastih slika, nastavite čitati. 


Za početak, dolazi u pakiranju klasičnom za eyelinere, s prozirnom bočicom i crnom drškom te je poprilično kvalitetna. Na bočici se nalazi nekoliko detalja koji se s vremenom izližu. Količina koju dobijete je 5 ml po cijeni od 20-ak kuna, a morate ga potrošiti u roku od 6 mjeseci kao i većinu proizvoda koje koristite u blizini očiju. Ima vrlo precizan kistić i s njime je vrlo lako baratati.



Ovdje sam ubacila nešto više slika, jer su mi predivne, ove šljokice izgledaju kao malene galaksije u bočicama i ne mogu ih se nagledati.






Ovaj eyeliner ima srebrnu, ne baš pigmentiranu bazu sa zlatno srebrnim šljokicama kojih ima dosta, ali bih ja voljela da ih je malo više. Trajnost ovog proizvoda je sasvim u redu, traje mi dok ga ne skinem, a suši se nešto sporije. Ukoliko želite da ovaj eyeliner izgleda vrlo pigmentirano, morat ćete proći nekoliko puta i tada će sušenje malo potrajati. Skida se okej za jedan proizvod sa šljokicama, ja skidam s micelarnom vodom koja ih skine gotovo sve, nekoliko šljokica može zalutati ponegdje na licu. Koristila sam ga i kao eyeliner i kao sjenilo i na oba načina mi se sviđa. Na slikama ispod možete vidjeti swatcheve ovoga eyelinera, prva slika je slikana na sunčevoj svjetlosti, druga na dnevnoj svjetlosti, a posljednja izvan fokusa.





Sve u svemu, ovo je sasvim dobar proizvod, ali bi mogao biti malo bolje pigmentiran. Iako ta pigmentacija nije tako jaka, ja ga svejedno volim koristiti.

Jeste li isprobali ovaj eyeliner? Koji su vaši najdraži šljokičasti proizvodi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari