AVON NUTRA EFFECTS VELVET SOFT MOISTURE UNIVERZALNA KREMA & BALEA ULJNI BALZAM ZA TIJELO

by - rujna 13, 2017

Iako mazalice za tijelo koristim već dosta dugo vremena i mažem se nakon svakog tuširanja, nedavno sam postala jako opsjednuta njima i kupujem ih pomalo nenormalno. O dvije koje trenutno koristim sam odlučila napisati post, pa ako vas zanima više o njima, nastavite čitati.



Balea uljni balzam za tijelo dolazi u plastičnom pakiranju od 200 ml, a možete ga kupiti u Dm-u po cijeni do 12,90 kn. Namijenjen je intenzivnoj njezi suhe kože, kakva moja nije ali jako lijepo hidratizira moju normalnu kožu tijela. Rjeđe je teksture ali je dosta bogate formule koja lijepo hidratizira . Ugodnog je mirisa, ali miris nije baš svjež, već me više podsjeća na hladnije vrijeme. Ne upija se najbrže, ali opet je to upijanje vrlo brzo te ne ostavlja masni osjećaj, ali ostaje kremasti film na koži. Dovoljna je vrlo mala količina za prekrivanje veće površine i pazite da ne pretjerate jer će se sporo upiti. Volim ovaj proizvod, ali kao što sam rekla, nekako ga više volim koristiti tijekom hladnijeg vremena zbog mirisa i bogatije formule. Na slici ispod možete vidjeti sastav proizvoda.



Avon Velvet Soft Moisture univerzalna krema za ruke, lice i tijelo sa chia sjemenkama dolazi u posudici od 400 ml koja će vam jako dugo potrajati. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja, a cijena joj je 45 kuna, iako Avon jako često ima akcije, tako da mislim da ni u jednom katalogu nije bila po punoj cijeni. Namijenjena je normalnoj do suhoj koži u tom rangu se nalazim i ja. Navode da je ovo lagana krema koja se brzo upija te u trenu pruža 48-satnu hidrataciju. Slažem se da je ovo vrlo lagana krema i brzo se upija te divno hidratizira, ali ne mogu vam reći hidratizira li 48 sati jer se tuširam svaki dan, a nakon svakog tuširanja nanosim kremu, iako mi je koža i dalje mekana. Također navode da čini kožu baršunasto mekom i ne ostavlja masni trag s čime se u potpunosti slažem. Krema je dosta gusta, ali se lako nanosi i razmazuje te je jako lagana, odlična kada ste u žurbi i meni u vruće vrijeme kada ne volim teške kreme (slučajna rima haha). Ugodnog je, ali ne preizraženog mirisa. Iako je namijenjena rukama, licu i tijelo, koristila sam ju samo za tijelo i tako ju jako volim, te za ruke prilikom mazanja tijela ostatkom koji ostane na rukama, dok ju za lice nisam isprobala.


Navode da je prikladna i za osjetljivu kožu, hipoalergenska te da ne sadrži parabene i boje, a na slici ispod možete vidjeti sastav.


Gore: Balea uljni balzam za tijelo, dolje: Avon Velvet Soft Moisture univerzalna krema
Za kraj mogu reći da su ovo dvije odlične i vrlo pristupačne mazalice za tijelo i svakako vam preporučam da ih isprobate. 

Jeste li isprobali ove mazalice? Koju su vam najdraži proizvodi za njegu tijela?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari