ORIFLAME THE ONE KREMASTI ILUMINATOR

by - rujna 09, 2017

Iako nam je ljeto gotovo završilo, kao i sezona posebnog sjaja, ja smatram da, ako želimo, možemo sjati cijele godine. Proizvodi koju tome pomažu su iluminatori i higlighteri, a o jednom iluminatoru, točnije Oriflamovom, ću vam danas pisati. Ako vas zanima više o ovom proizvodu, nastavite čitati. 


Započet ćemo s osnovim karakteristikama: proizvod dolazi u prozirnoj tubici s tamnijim ružičastim detaljima kapaciteta 30 ml s rokom trajanja od 12 mjeseci te u pripadajućoj kutijici sa svim detaljima. Proizvden je u Švedskoj. Redovna cijena mu je 59 kn, ali često zna biti snižen, tako da sam ga ja platila oko 25 kn.




Na slici ispod možete vidjeti sastav ovog proizvoda.


Otvor na tubi je podosta malen, tako da lijepo dozira proizvod te se čep dobro zatvara te se, iako je rjeđe teksture, neće razliti ili neće izaći previše proizvoda.


Ukoliko ne znate, iluminator možete koristiti na nekoliko načina, sve sa ciljem kako bismo sjajili:
1. Kao podlogu za puder
2. Miješati s tekućim puderom kako bi on imaju dewy finiš
3. Na mjestima gdje biste koristili higlighter: vrhovi jagodica, unutarnji kut oka, luk obrva, kupidov luk i gdjegod želite sjati.
Prva i druga stavka nisu baš najbolji za korištenje na masnoj i mješovitoj koži zbog toga što se ta koža masti, a samim time više sjaji. Iako je moja koža mješovita, volim ovaj iluminator umiješati u puder kada znam da make up neće nositi dugo vremena.


Ovaj iluminator je, kao što sam već rekla, rjeđe teksture te se lijepo blenda i miješa s puderom, a prilikom miješanja te utječe na trajnost pudera, ali smanjuje njegovu prekrivnu moć i pretvara ga u dewy finiš. Iluminator ima ružičastu podlogu te srebrnkasti sjaj te sadrži malene sjajne čestice. Neće vam dati onaj bum sjaj, već prirodni izgled. Vrlo je postojan na licu te ne izaziva iritacije. Ne hvata se za suhe dijelova lica. Malo izražava pore.


Kako ovaj iluminator daje prirodni izgled, nije mi najdraži za korištenje na povišenim mjestima na licu, jer tamo volim malo jače sjajiti i nisam preveliki fan kremastih proizvoda, ali ga na taj način volim korisititi kada sam vrlo prirodno našminkana ili čak ako nisam našminkana, a želim dati malo života svome licu. Najdraži način korištenja mi je miješanje s puderom jer mi tako koža izgleda zdravije, sjajnije i malo ljepše, ali naravno taj izgleda je rezerviran samo za kratke izlete zbog moje mješovite kože.



Sve u svemu, ovaj proizvod mi se svidio i volim ga koristiti i kada mi se koža ne bi mastila, koristila bih ga svaki dan!

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koje vi iluminatore volite?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

2 komentari