GARNIER AQUA BOMB SHEET MASK VS. BALEA AQUA SHEET MASK

by - rujna 05, 2017

Sheet maske su se iz Koreje proširile po cijelome svijetu i rekla bih, osvojile ga, tako da sam ih i ja, kao beauty ovisnik počela koristiti i skroz su mi zanimljive. Iako si, dok ih nosim, ličim na lik iz horor filma (posebno na onoga iz Teksaškog masakra motornom pilom- don't judge, volim gledati horore, i ne, nisam psihopat) sviđa mi se njihov učinak. Nedavno sam šetajući drogerijama primjetila dva vrlo slična proizvoda te ih odlučila usporediti, a riječ je o, kao što ste pročitali iz naslova, Garnierovoj i Baleinoj Aqua sheet maski. Ako vas zanima koja je po meni bolja, nastavite čitati. 



Garnier Moisture+ Aqua Bomb maska namijenjena je dehidriranoj koži te sadrži ekstrakt nara, hijaluronsku kiselinu i hidratantni serum koji pruža 1 tjedan hidratacije što se pomalo kosi s navodom na poleđini da je maska testirana korištenjem 3 puta tijekom jednoga tjedna.  Dolazi u plavoj vrećici u kojoj se nalazi jedna maska koju je namijenjena za jednokratnu upotrebu, a teži 32 grama, a dostupna je u svim drogerijama po cijenu od 12-15 kn, ovisi u kojoj drogeriji kupujete, mislim da su najjeftinije u Dm-u, a najskuplje u Mulleru, a znaju i često biti na sniženju. Proizvedena je u Njemačkoj. Masku koristim kada osjetim da mi je potrebna, stavim ju na čisto lice i držim oko 15 minuta, masku zatim skinem, a ostatak koji je ostao na koži umasiram u kožu lica i vrata (proizvod koji ostane u vrećici umasiram u ruke i noge jer je ova maska jako natopljena). Ova maska obećava intenzivnu hidrataciju te elastičniji i revitalizirani izgled kože i s time se slažem, maska hidratizira, a ne masti moju masnu t zonu, iako je ta intenzivna hidratacija dosta kratkog trajanja, otprilike dan do dva te koža izgleda (i osjećam da je) svježije i zaglađenije te ako ju koristite prije nanošenja make up-a, on ljepše sjeda. U odnosu na Baleinu masku, ova maska je tanja, ugodnijeg je mirisa te pruža malo bolju hidrataciju te bolje osvježava i pomalo hladi. Na slici ispod možete vidjeti sastav maske, alkohol je na dosta visokom mjestu.



Baleina maska također dolazi u plavoj vrećici koju krasi lijepa teta, a u toj vrećici se također nalazi jedna maska koji je namijenjena za jednokratnu upotrebu, te je dostupna u Dm-u po cijeni od oko 7 kuna. Namijenjena je suhoj koži te sadrži ekstrakt algi. Proizvedena je u Južnoj Koreji, odakle i potječu ovakve maske. Ovu masku sam također koristila kada sam osjetila potrebu, stavila ju na čistu kožu te držala na licu 10 minuta kako je na ambalaži i predloženo. Maska je kao i prethodna jako natopljena tako da ostatak umasiram u kožu lica i tijela. Obećava intenzivno hidrataciju, osvježavanje umornog tena te potiče stanični metabolizam. Mogu reći da jako lijepo hidratizira i osvježava, koža je također malo zategnuta, ali je učinak isto tako poprilično kratkotrajan, 1-2 dana. Također može biti dobra podloga za make up, ne masti mi lice dodatno te, kao ni prethodnica, nije izazvala nikakve iritacije, peckanje ili slično. U odnosu na Garnierovu masku, ova je malo deblja i malo slabije hidratizira te mi se ne sviđa njezin miris ali je dobra maska. Na slici ispod možete vidjeti sastav maske.


Za kraj, ukoliko se dosada niste susreli sa sheet maskama, one izgledaju otprilike ovako. Konkretno na slici ispod se nalazi Baleina maska, Garnierova je vrlo slična, jedino nema ove "poklopce" za oči. I ne brinite, uslikala sam ju nakon korištenja.


I za kraj mogu reći da su mi obje maske dobre i da ih volim koristiti i definitivno ću ih kupiti ponovno, ali mi je Garnierova mrvicu draža. Iako želim napomenuti da ove maske ne čine čuda i da je njihov učinak kratkotrajan, ali su dobre i zanimljive za koristiti ponekad.

Jeste li isprobali ove maske? Koje su vaše omiljene maske za lice?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari