ZIAJA GOAT MILK OKOLOOČNA KREMA

by - rujna 01, 2017

Spomenula sam kako je Dm tijekom lipnja imao 1+1 promociju na Ziaja proizvode i kako sam kupila dosta proizvoda, a jedan od njih je i ova okoloočna krema s kozjim mlijekom. Ako vas zanima je li mi se svidjela, nastavite čitati.


Krema dolazi u plastičnoj bijeloj tubici od 15 ml s čepom na odvrtanje. Pakiranje je poprilično jednostavno i kvalitetno i sviđa mi se. Tubica dolazi u pripadajućoj sivo- bijeloj kutijici sa svim detaljima o proizvodu koja je zaštićena prozirnom folijom tako da ste sigurni da ju nitko nije dirao i otvarao prije vas. Ja sam svoju kremicu kupila u Dm-u, kako sam već i spomenula, a nisam sigurna je li dostupna i u ostalim drogerijama te joj je cijena oko 30 kn.



Ova krema namijenjena je suhoj i borama sklonoj koži. Iako moja koža nije suha niti sklona borama, okoloočno područje mi je nedavno bilo pomalo čudno i suše nego inale te su se pojavile dvije fine linije, po jedna ispod svakog oka i pomislila sam da je to pravo vrijeme za isprobavanje ove kremice. Sadrži kompleks proteina kozjeg mlijeka, vitamine A i E te provitamin B5 (D-pantenol).



Otvor kroz koji izlazi proizvod je solidne veličine i izlazi onolika količina proizvoda koju istisnete i neće vam se dogoditi da izađe previše proizvoda ili da se proizvod razlije. Kao što sam već rekla, poklopac je na odvrtanje i dobro se zatvara.



Teksture kreme je rjeđa te se lagano topi u dodiru s toplinom kože. Pošto se tako topi, razmazuje se kao od šale. Vrlo je lagana i kao takva je idealna za tanku kožu oko očiju koja je, ako niste znali, najtanja koža na licu. Upija se dosta brzo ali ostavlja sjajni film na koži koji se nakon nekog vremena upije (brže se upija ukoliko kremu umasiravate u kožu). Krema ima vrlo lagan i ugodan miris. Koristim ju svako jutro i svaku večer, kao i ostale proizvode na njegu kože. Iako imam 20 godina, okoloočne kreme koristim već oko godinu dana jer ta koža zahtijeva posebnu njegu i vodim se onom da je bolje spriječiti nego liječiti i da je prevencija ključ.


Krema osvježava i hidratizira okoloočno područje.Spomenula sam kako sam imala problema sa sušim okoloočnim područjem i finim linija i mogu reći da mi se koža vratila u normalu, hidratizirana je i izgleda svježe i nagranjeno, a fine linije su manje. Bore nemam pa ne mogu reći radi li nešto po tom pitanju. Odlična je i kao podloga za make up, korektor bolje izgleda na tome području.


Na kraju mogu reći da mi se ova okoloočna krema svidjela, hrani moje okoloočno područje i ono izgleda ljepše te imate moje preporuke!

Jeste li isprobali ovu okoloočnu kremu? Koja je vaša najdraža okoloočna krema?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari