FAVORITI RUJNA 2017.

by - rujna 30, 2017

Vrijeme leti, tako je meni proletio i rujan. Veselim se jeseni, po meni, najljepšem godišnjem dobu, ne početak nove akademske godine me i ne veseli previše. No, nastavit ćemo u sretnom tonu, s proizvoda koju su me veselili tijekom rujna. Izdvojila sam 5 proizvoda koje sam posebno voljena, i ovaj puta vodi dekorativa i s dva Wet'n'Wild proizvoda koje sam jedva dočekala da dođu na naše tržište. Ako vas zanima više, nastavite čitati. 



Balea uljni balzam za tijelo:  jako dobra mazalica za tijelo. Lako se razmazuje i brzo upija. Pruža nešto jaču njegu te sam ju posebno voljela tijekom hladnijih dana i tijekom ovoga prijelazog razdoblja kada mi je potrebna nešto jača njega.

Ziaja krema za ruke s arganovim uljem i glicerinom: također odlična mazalica. Također pruža nešto jaču hidrataciju i lijepo njeguje ruke, a brzo se upija i nije masna.

 
Wet'n'Wild Megaglo highlighter u nijansi Precious Petals:  predivan highlighter, daje prekrasan, pomalo mokri sjaj uživo i na slikama. Malo mi je pretaman, ali uz laganu ruku može proći.

Farmasi olovka za usne u nijansi 203: olovka nešto suše teksture, ali opet dovoljno kremasta za lijepo nanošenje. Dugotrajna i divno pigmentirana, po meni savršena nude nijansa koju sam nosila uz gotove sve nude ruževe na usne.

Wet'n'Wild Photofocus puder u nijansi Soft Ivory: puder koji je zaludio cijelu beauty zajednicu, domaću i inozemnu i to s razlogom. Daje lijepo prekrivanje i izgleda lijepo na licu te dugo traje na licu. Izgleda predivno na slikama. Jedina zamjerka je što je u nekim drogerijama dostupan u samo dvije nijanse, no meni ova svijetlija odgovara, tako da imam sreće, kao i ostale blijede cure koje će doći na svoje.

Što ste vi voljeli ovoga mjeseca? Pišite mi!

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!


You May Also Like

0 komentari