AVON PLANET SPA PERFECTLY PURIFYING MASKA ZA LICE

by - rujna 25, 2017

Maske za lice su jedna od mojih brojnih opsesija i volim ih kupovati, a pogotovo kada su na sniženju, a tako sam kupila i ovu iz Avona. Svidjela mi se po tome što obećaje, a je li radila ono što obećaje, saznat ćete ako nastavite čitati.


Maska dolazi u sivoj tubici na kojoj se nalazi detalji o proizvodi i ambalaža nije ništa posebno, ali je lijepa i kvalitetna. Količina koju dobijete je 75 ml, a redovna cijena mu je 75 kuna što smatram da je previše, ali Avonovi proizvodi su često sniženi, tako da je to slučaj i s ovom maskom. Rok trajanja mu je 12 mjeseci od otvaranja. Proizvod se lako dozira, a čep se dobro zatvara.

Ovu, kao i svaku drugu masku, nanosim ju na čisto lice, držim 5-15 minuta, 1-2 puta tjedno. Za razliku od drugih, sličnih proizvoda, ova se na licu ne osuši potpuno, već vrlo malo, bez obzira koliko dugo ju držala na licu. Lako se ispire. Maska je vrlo guste teksture, ugodnog mirisa. Lako se razmazuje po licu, ja ju nanosim kistom, no može se i prstima. Kada ju nanesem na lice, pojavi se čudan osjećaj, maska kao da me u isto vrijeme i hladi i grije, što je možda samo do mene i ne smeta mi, samo nikada do sada nisam tako nešto doživjela s nekim proizvodom.


Iz Avona obećavaju da ova maska upija višak površinske masnoće na koži i minimizira pore čineći kožu mekom, glatkom i blistavom. Ova maska uistinu uklanja višak površinske masnoće i površinski očisti kožu, pore su vrlo malo smanjene, te je koža glatka i mekana i pomalo zaglađena, tako da se može koristiti i prije make up-a i make up lijepo sjeda na kožu. Ne isušuje kožu. Ipak, ovo što ova maska napravi, meni napravi i svaki gel za čišćenje lica, tako da me ova maska nije baš oduševila.


Na kraju mogu reći da ova maska za mene nije nešto posebno i nije me oduševila, jer radi ono što radi i obični gel za čiščćenje lica. 

Jeste li isprobali ovu masku za lice? Koje maske za lice volite, a koje su vas razočarale?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari