RIMMEL STAY MATTE PUDER U KAMENU

by - kolovoza 16, 2017

Puder za matiranje je meni jako važna stvar pošto imam mješovitu kožu i želim da moj masna t zona izgleda matirano što duže vremena. Rimmelov Stay Matte puder privukao me jer sam vidjela da je omiljen proizvod mnogim našim i stranim blogericama i vlogericama, tako da sam ga morala isprobati. Jesam li ga i ja zavoljela, saznajte u nastavku.


Proizvod dolazi u plastičnoj, ne pretjerano kvalitetnoj ambalaži s prozirnim poklopcem koji se samo stavlja na donji dio, nema klik zatvaranje ili zatvaranje na odvrtanje, tako da se lako skida i ne znam koliko je travel friendly. Na donjem i gornjem dijelu nalaze se detalji o proizvodu, kao što je sastav koji možete vidjeti na slici ispod. Informacije o proizvodu koje se nalaze na poklopcu se vrlo lako skidaju. Količina koju dobijete je 14 grama za cijenu od oko 50 kn, a trebate ga potrošiti u roku od 30 mjeseci. Dostupan je u određenim Bipa i Dm prodavaonicama.



Proizvod je dostupan u nekoliko nijansi, 5 ili 6, ako se ne varam, ali su sve poprilično svijetle, što ne smeta kod ovog pudera u kamenu jer je transparentan (ne ostavlja boju već samo matira). Ja sam naravno odabrala najsvjetliju nijansu- 001 Transparent.


Na proizvodu se nalazi kruna, Rimmelov logo i izgleda jako lijepo. Tekstura je pomalo suha, ali se lagano kupi kistom i odlično matira. Ne uvlači se u pore i fine linije. Ne izgleda brašnasto (osim ako, naravno, ne koristite jako puno proizvoda, jer je to kod ovog proizvoda nepotrebno i da na swatchu izgleda malo brašnasto, ali na licu nije takav). Ne daje vam dodatno prekrivanje te neće posvijetliti ili potamniti puder. Kao što sam već rekla, nijansa je transparentna i jako dobro matira lice.



Ono što mi se posebno svidjelo kod pudera je to da navode da drži lice matiranim do 5 sati, što je realno, a ne 12, 18 i više sati kao što neki proizvođači navode, a što je potpuno nerealno. Moje lice drži matiranim, oko 4-5 sati, kao što i obećavaju.


Sve u svemu, jako dobar matirajući puder, koji jako volim i koristim prilikom svakog šminkanja pogotovo tijekom ovih ljetnih vrućina, iako vjerujem da ću ga voljeti i tijekom hladnijih mjeseci jer mi je dobro matiranje uvijek potrebno.

Jeste li isprobale ovaj matirajući puder? Koji je vaš najdraži matirajući puder?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari