LABELLO LIP BUTTERS COCONUT&RASPBERRY ROSE

by - kolovoza 20, 2017

Balzam za usne je proizvod bez kojega ne mogu živjeti. Usne mi se jako brzo suše i stalno ih mažem tako da mi je balzam za usne neophodan. Najčešće koristim Labella, pošto ih moja mama jedino njih koristi, pa je tu naviku i preferencije prema Labelu prenijela i na mene. Njihove maslace za usne sam već prije koristila, ali mislim da im trebam spomenuti i u posebnom postu. Ako vas zanima više, nastavite čitati.


Proizvodi dolaze u malenim metalnim posudicama od 19 ml koje se jako dobro zatvaraju. Tako dobro, da ponekad, smotana ja, imam problema s otvaranjem. Svak poduica je lijepo ukrašena motivima mirisa u kojem dolazi. Ova metalna amblaža je pomalo nepraktična jer moramo ili izravno mazati usne iz ambalaže što je nezgodno ako ste dosta proizvoda potrošili, ili prstima vaditi proizvod i mazati ga na usne, što može biti i nehigijenski, tako da ja ove proizvode najčešće koristim kod kuće. Dostupni su u svim drogerijama po cijeni od oko 20 kn.



Na slikama ispod možete vidjeti sastav proizvoda koji je gotovo identičan, ali tu su oba- gornja slika je za maslac s kokosom, a donja za maslac s malinom.



Proizvod je vrlo kremast i lako se nanosi te se ne mrvi prilikom nanošenja. Ne ostavljaju boju na usnama već lagani sjaj koji se nakon nekog vremena izgubi. Ukoliko ga nanesete u tankom sloju može se koristiti kao podloga za proizvode za usne. Što se tiče mirisa, miriše predivno, kao prave maline, odnosno kao pravi kokos i obožavam ih mirisati.


Intenzivno hidratiziraju usne i čak i vrlo suhe usne nakon nekoliko nanošenja ovoga proizvoda postaju meke i neispucale. Pružaju jaču njegu nego obični balzami za usne. Iako ga koristim tijekom dana, ovaj proizvod posebno volim koristiti prije spavanja, kada ga namažem u debelom sloju i ujutro se probudim s posebno mekim usnama.


Sve u svemu, proizvodi koji jako volim i ne mogu bez njih, što zbog njege, što zbog predivnom mirisa. 

Jeste li isprobali ovaj proizvod? Koji su vaši najdraži proizvodi za njegu usana?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari