MINI REVIEWS: AVON, BALEA, GLISS

by - kolovoza 12, 2017

U današnjem postu pisat ću o 5 proizvoda koje želim spomenuti, ali ne i pisati cijeli post o njima. Naravno, iako se ovo odnosi na svaki proizvod o kojemu pišem, želim napomenuti, da ako meni ne ki proizvod ne odgovara, ne znači da i vama neće odgovarati. Sada kada možete pretpostaviti u kojem smjeru ide ovaj post, nastavite čitati. (ne brinite, nije sve tako crno:))



Balea losion za tijelo s kokosom i shea maslacem
Losion dolazi u jako velikom pakiranju od 400 ml s cijenom od oko 20 kn i trebalo mi je jako dugo da ga potrošim. Pakiranje je sasvim u redu, kvalitetno i nemam nikakvih zamjerki. Namijenjen je suhoj i zahtjevnoj koži. Što se tiče mirisa kokosa, koji je jedan od glavnih razloga zašto sam ovaj losion i kupila, ja ga baš i ne osjetim, možda eventualno minimalno. Losion je pomalo rjeđe teksture te je lako maziv, ali se jako sporo upija. Ukoliko ga ne umasiravate nakon nanošenja, vjerojatno se ne bi nikada upio, već samo sjedio na koži, dok se uz umasiravanje upije, ali opet ne onoliko brzo kako ja to volim. Što se tiče hidratacije, lagano hidratizira kožu, ali ništa pretjerano. Meni se ovaj losion baš i ne sviđa, možda mi ne odgovara zbog toga što je namijenjen suhoj koži dok ne moja normalna, no možda je to općenito do proizvoda. Neću nagađati, zašto, samo znam da sam jedva čekala potrošiti ovaj proizvod.


Avon Clearskin losion/ tonik za čišćenje lica od mitesera
Proizvod dolazi u plastičnoj prozirnoj bočici od 100 ml, cijenu mu je bila oko 20 kn, ali Avonove cijene variraju od kataloga do kataloga. Namijenjen je čišćenju lica od mitesera, kao što mu i ime kaže. Pošto ja imam podosta mitesera, konstantno sam u potrazi za proizvodima za čišćenje mitesera, tako da ako imate neku preporuku, slobodno mišite. A sada prijeđimo na sam proizvod. Proizvod je jednom rječju katastrofa. Kao prvo na prvom mjestu u sastavu nalazi se alkohol, što me jako iznenadilo jer je inače prvi sastojak voda. Miris mu je također jako alkoholni. Koristila sam ga nakon čišćenja lica, i bio je okej, zatim me je počeo lagano peckati, ali sam nastavila s korištenjem, a onda me je prilikom jednog korištenja toliko pekao, da je to bilo prestrašno. Iako ja inače nemam problema s isušivanjem, ovaj mi je isušio kožu. Također, što se tiče mitesera, nije napravio baš ništa na tom području. Obiđite u širokom luku.


Schwarzkopf Gliss Hair Repair Oil Nutritive regenerator u spreju
Ove regeneratore u spreju jako volim i o jednom sam već pisala, pa ako vas zanima, link je ovdje. Kao i ostali regeneratori iz ove linije, dolazi bočici od 200 ml s raspršivačem koji jako lijepo raspršuje proizvod. Pakiranje je predivno i kupilo me na prvu, ova sjajna zlatna boja izgleda predobro. Cijena im je oko 20 kn, a dostupni su u svim drogerijama. Namijenjen je kosi sklonoj ispucalim vrhovima te obećaje do 95% manje ispucalih vrhova. Proizvod je dvofazan te ga je prije korištenja potrebno promješati. Koristim ga na mokroj kosi, nakon pranja i ostavim kosu da se osuši, većinom prirodno. Prvo što radi je olakšava raščešljavanje kose koje je meni jako potrebno jer imam tanku kosu koja se jako lako petlja. Nakon sušenja, kosa je vrlo mekana, ali nije otežana. Što se tiče ispucanih vrhova nisam primjetila da smanjuje njihovo pojavljivanje (ali moram napomenuti da ja kosu peglam pa je njihovo pojavljivanje za mene normalno), a što se tiče obnavljanja ispucanih vrhova, već sam napomenula da ne vjerujem da se ispucani vrhovi mogu obnoviti već jedino rješiti škarama. Iako mi je ovaj proizvod drag, ona crna verzija mi je malo draža.


Avon Naturals piling za tijelo s divljim bobicama i šipkom
Piling dolazi u prozirnoj tubici od 150 ml što je malo mala količina za jedan piling za tijelo, barem meni, dosta brzo sam potrošila ovaj proizvod. Na dnu tubice ima čep koji se dobro zatvara. Cijena u Avonovom katalogu varira, kao i svim njihovim proizvodima, ali je većinom oko 20 kn. Miriše fino, voćno, a miris se ne zadržava na koži. Sadrži manje čestice koje obavljaju piling te veće, koje su zapravo nekakve sjemenke ili nešto slično koje baš i ne rade nešto. Proizvod dobro obavlja svoj posao, uklanja starije stanice kože te ostavlja kožu mekanom i glatkom. Vrlo je nježan, ali meni je dovoljno temeljit, no ako volite grublje pilinge, ovaj vam neće biti dovoljno jako. Također olakšava depilaciju. Proizvod mi je okej, ali postoje i malo bolji pilinzi, npr. njihov piling s mirisom čokolade jako volim, a o njemu sam pisala ovdje


Balea balzam za intenzivnu njegu stopala sa shea maslacem i vitaminima
Krema za stopala dolazi u plavo- žutoj tubici s čepom koji se čvrsto zatvara. Tubica sadrži 100 ml, dostupna je u Dm-u po cijenu od oko 10 kn. Krema je guste bijele teksture i lako se nanosi, brzo se upija i ne ostavlja kožu masnom ili ljepljivom. Kremu koristim svaku večer prije spavanja i nisam primjetila neko pretjerano hidratiziranje, već vrlo malo. Nemam pretjerano suha stopala, već nekoliko suših mjesta i nije ih "uklonila" već vrlo minimalno omekšala. Očekivala sam više od ove kreme, pošto je namijenjena intenzivnoj njezi, dok sam dobila vrlo malu njegu.

I došli smo do kraja ovih mini recenzija, pišite mi ako ste nešto od ovoga isprobali.

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari