BALEA AQUA SPREJ I SERUM

by - kolovoza 24, 2017

U današnjem postu sam odlučila pisati o dva Balea proizvoda iz njihove Aqua linije- vodi u spreju i serumu. Oba proizvoda su vrlo hvaljena, pa sam ih odlučila isprobati. Ako želite znati više o ovim proizvodima, nastavite čitati!


BALEA AQUA SPREJ

Riječ je o najobičnijoj vodi, koja uz dušik, čini cjelokupni sastav ovoga proizvoda. Dolazi u ambalaži u kakvoj dolaze dezodoransi, plave je boje i ukrašena naljepnicom s vodom i informacijama o proizvodu. Raspršivač je predivan, raspršuje proizvod kao maglicu i kao takav je jako ugodan na licu, jer se neće dogoditi na odjednom izleti ogromna količina vode. U ambalaži se nalazi 150 ml proizvoda koje možete kupiti u Dm-u po cijeni od 15 kn.



Kao što sam već rekla proizvod se jako lijepo dozira te pomalo hladi i jako je ugodan na licu (i tijelu). Vjerujem da bi efekt hlađenja bio još i bolji kada bi se proizvod držao u hladnjaku. Pruža osvježenje i umiruje kožu, ali ne bih baš rekla da ju nešto posebno hidratizira pošto je riječ o običnoj vodi. Ovaj proizvod koristim prije nanošenja dnevne/ noćne njege, tijekom dana radi osvježenja te kao make up fiksator, kako bi sjedinio sve proizvode, a ne kako bi produžio make up, jer je, kao što sam već rekla, riječ o običnoj vodi. Proizvod koji jako volim i ne želim zamišljati život bez njega.


BALEA AQUA SERUM

Proizvod za koji su vjerojatno svi čuli, ali ako niste, sada ste. Dolazi u tubici od 30 ml s čepom i dozatorom na pumpicu. Ova ambalaža ima dno koje se diže i to kod proizvoda jako volim (iako rijetko viđam) jer ste sigurni da ste potrošili sav proizvod. Valjkasta ambalaža dolazi u pridajućoj plavoj kutijici i sve je lijepo i kvalitetno upakirano. Na kutiji se nalaze sve informacije o proizvodu. Serum, kao i sve Balea proizvode, možete kupiti samo u Dm drogerijama po cijeni do oko 25 kn.





Serum je rjeđe, pomalo vodenaste teksture, lako se razmazuje po koži te se vrlo brzo upija ne ostavljajući ljepljiv osjećaj. Ima ugodan, ali vrlo slab miris. Namijenjen je intenzivnoj hidrataciji suhe kože, a odgovarala i meni koja imam mješovitu (čitala sam da odgovarala i curama s masnom kožom, a koristi ga i moja prijateljica koja ima jako suhu kožu i voli ga) te mi nije dodatno mastio lice. Nije izazvao nikakve iritacije. Jako lijepo hidratizira kožu, a opet je vrlo lagane teksture i ne osjetite ga na licu. Koristim ga navečer, prije noćne kreme, a znala sam ga koristiti i ujutro i tu se pokazao dobar i kao podloga za make up. Koristila sam ga i prije i ostao mi je u dobrom sjećanju, a ponovno sam ga kupila, jer mi je Avonov losion za čišćenje mitesera jako isušio kožu i drago mi je da sam ga ponovno kupila (eto, u svakom zlu, neko dobro). Vidim da ćemo se družiti dugo vremena.


Oba proizvoda o kojima sam danas pisala su vrlo hvaljena i uvjerila sam se zašsto. S ovom plavom družinom ću se družiti još dugo vremena. :)

Jeste li isprobali ove proizvode?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari