ESSENCE SUN CLUB MATT BRONZING POWDER FOR LIGHTER SKIN

by - kolovoza 04, 2017

Ljeto je i vrijeme kada svi želimo izgledati preplanulo i brončano, no nekima svijetle puti to baš i ne ide od ruke. Međutim, iako meni ne smeta biti svijetle puti cijele godine (osim kada se radi o dovoljno svijetlim nijansama pudera), na licu volim koristiti bronzer i utopliti ga. Zato vam danas pišem o Essence Sun Club mat bronzeru. Ovaj bronzer je bio dostupan i prije, a sada se nalazi u novoj ambalaži, a je li proizvod ostao dobar, saznajte u nastavku.


Essence Sun Club bronzer dolazi u prozirnom plastičnom pakiranju koje, za razliku od starije verzije, ima ravan poklopac koji se meni više sviđa, jer a) ljepše izgleda, b)praktičniji je, jer ih možete slagati jedan na drugi i zauzimaju manje mjesta. Pakiranje nije najkvalitetnije i to sam primjetila s većinom Essence proizvoda, većinom s poklopcima koje mi se otpao. Bronzer je dostupan u svim drogerijama po cijeni od oko 30 kn. Količina koju dobijete je 15 grama, a pan u kojem proizvod dolazi je dosta velik, veći je od moga dlana. Rok trajanja je 12 mjeseci od otvaranja. Na slikama ispod možete vidjeti sastav proizvoda.




Proizvod ima jako lijep uzorak koji se s korištenjem makne, ali mi je jako lijep i htjela sam vam ga pokazati. Tekstura je vrlo mekana, pomalo baršunasta, ali se pomalo trusi, iako nije ništa pretjerano da bi mi jako smetalo. Lako se nanosi i blenda bez problema. Na licu je poprilično dugotrajan, nakon otprilike 5 sati počne blijediti, a onda polako nestaje. Također, ovaj bronzer miriše predivno, pomalo slatkasto i svaki put se oduševim kada ga nanosim i mislim da je to baš sladak detalj.



Ovaj bronzer dolazi u dvije nijanse, prva za svijetliju i druga za tamniju put. Ja sam odabrala, pogađate, onaj za svijetliju put. Nijansa ovoga bronzera je vrlo svijetla, ne previše pigmentirana, što volim kod praškastih proizvoda za lice, tako da nećete imati problema s blendanjem, nećete izgledati neprirodno i blatnjavo. Ukoliko, ipak, želite pojačati intenzitet bronzera, to možete učiniti jer se lako nadograđuje. Ova nijansa je također vrlo topla i pomalo narančasta, ali ako se dobro izblenda izgleda dobro, iako ja ovaj bronzer često miješam s drugim proizvodima. Također, iako vjerujem da znate, ovaj bronzer ne možete koristiti za konturiranje, već isključivo kako biste utoplili lice.a


Sve u svemu, volim koristiti ovaj bronzer, smatram da je dobar proizvod i ako ga koristite samostalno i ako ga mješate s drugim proizvodima te će vam dati lijepi brončani izgled.

Jeste li isprobali ovaj bronzer? Koji je vaš omiljeni bronzer?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari