OMILJENI BALEA PROIZVODI

by - srpnja 31, 2017

Balea je Dm-ov brend preparativne kozmetike koji je poznat po vrlo pristupačnim cijenama. Balea proizvode jako volim i među njima se nalazi mnogo odličnih proizvoda, a u ovome postu vam donosim svoje najdraže proizvode. Ako vas zanima koje Balea proizvode jako volim, nastavite čitati!



Šampon za dubinsko pranje kose
Šampon koji koristim za drugo pranje kose jednom tjedno. Šampon koji jako temeljito čisti kosu, posebno ako koristite dosta proizvoda za oblikovanje kose te sprječava taloženje kamenca. Prije sam u jednome postu pisala, imala sam problema s mašćenjem kose te sam ju morala prati svaki dan, dok mi je ovaj šampon pomogao i produžio vrijeme pranja kose s jednog na dva dana. Jedini problem vezan za ovaj šampon je taj da isušuje kosu i to podosta, ali se meni to toliko ne smeta, jer kosu uvijek hidratiziram, ali da bi bila sretnija da ne isušuje kosu, bih.


Regenerator za suhu i oštećenu kosu s breskvom i kokosom
Regenerator koristim kod gotovo svakog pranja kose (osim kada koristim masku), na donjoj polovici kose (regenerator i masku nikada ne kostim na tjemenu). Sviđa mi se tekstura koja je vrlo kremasta i malo rjeđa te se lijepo nanosi. Miriše predivno! Što se tiče djelovanja- čini kosu vrlo mekanom i lepršavom, olakšava češljanje te ne otežava kosu.


Pjena za brijanje s kokosom i lubenicom
Kao prvo kod ovog proizvoda me kupilo ovo preslatko pakiranje i miris kokosa za kojim sam luda, a kasnije naravno to što mi je bila potrebna. Olakšava brijanje, te je ono efikasnije i sigurnije. Ne znam što bih više rekla o ovome proizvodu, osim da, kao i za sve proizvode ovdje navedene, imate moje preporuke.


Shoko Love gel za tuširanje s mirisom čokolade
Kako mu i ime kaže, ovaj gel je čokoladna ljubav! Miriše predivno, tako da ako ste ljubitelj čokolade, ovo je pravi proizvod za vas. Nažalost, miris se ne zadržava na koži. Naginje na kremastiju stranu, lijepo se pjeni i obavlja svoj posao čišćenja kože. Čitala sam zna isušivati kožu, međutim ja to nisam primjetila, pošto meni gotovo svi gelovi za tuširanje odgovaraju.


Aqua sprej
Proizvod koji je zapravo obična voda u spreju, ali iako je toliko jednostavan, toliko je dobar. Lagano hidratizira kožu. Ono što obožavam kod ovog proizvoda je osvježenje kod daje, pogotovo u ove vreće ljetne dane, ali mislim da bi bio odličan i za hidratiziranje i osvježavanje kože u bilo koje doba godine. Također volim koristiti ovaj proizvod kao fiksator za make up- neće vam produžiti trajanje make up-a, ali će lijepo sjediniti sve proizvode na licu.


Matirajuća dnevna krema za lice (link)
Jako dobra krema za lice, kupovinu sam ponovila već nekoliko puta. Dobro hidratizira kožu lica, te ju minimalno matira. Lijepo miriše. Nije mi izazvala nikakve iritacije. O njoj sam već pisala, pa neću duljiti.


Matirajuća krema/ primer za lice (link)
Proizvod o kojem sam također već pisala i skoro sam ga potrošila. Koristila sam ga kao primer, nakon kreme za lice, a prije pudera, kao što se primer i koristi. Lijepo zagladi lice te puder savršeno klizi preko njega. Lagano produžuje trajanje make up-a. Pore baš i ne popunjava.


Uljni losion za tijelo
Balea losionima nisam bila previše oduševljena, ali ovaj je to promjenio. Predivno hidratizira kožu i brzo se upija što mi je jako važno kod losiona za tijelo jer ne volim kada moram čekati cijelu vječnost da se losion upije i da se mogu obući. Ne miriši najdivnije, ali miris nije neugodan. 

I to bi bili moji najdraži Balea proizvodi, a vjerujem da se u njihovom asortimanu nalazi još mnogo dragulja koje samo trebam pronaći. Koji su vaši omiljeni Balea proizvodi?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari