ZIAJA MINI KOLEKTIVNA RECENZIJA

by - srpnja 27, 2017

Ziaja je tijekom lipnja imala 1+1 akciju u Dm-u. Volim Ziaja proizvode pa sam kupila dosta njihovih stvari, što ste mogli vidjeti u ovom postu. O nekim proizvodima ćete još čitati, a u ovaj post sam odlučila ubaciti proizvode o kojima neću pisati posebne recenzije. Ako vas zanima više, nastavite čitati!


ZIAJA KREMASTI SAPUN ZA TUŠIRANJE KAKAO I KOKOS

Ziaja gelove za tuširanje obožavam! Iako nisam zahtjevna što se tiče gelova za tuširanje i gotovo svi mi odgovaraju, ali su mi ipak neki draži od drugih, a ovi su jedni od najdražih. Vrlo su kremasti i lijepo se pjene. Mirišu predivno- miris kakaa nije toliko intenzivan, ali je fin i stvara topli ugođaj kod tuširanja, dok kokos miriše predivno, kao pravi kokos te je sladak. Dobro obavljaju svoj posao čišćenja kože. Ne isušuju, nego su čak i hidratantni te vam poslije njih ne treba nikakva mazalica za tijelo (iako se ja volim namazati nakon tuširanja) jer kožu ostavljaju mekanom. Cijena im je oko 20 kn, a količina koju dobijete je 500 ml. a dostupni su u svim drogerijama i nekim trgovinama mješovite robe.

ZIAJA KREME ZA RUKE S PROTEINIMA SVILE I PROVITAMINOM B5/ 
ARGANOVO ULJE I GLICERIN

Kreme dolaze u tubicama od 100 ml sa čepom na odvrtanje po cijeni od 10-15 kn, a za dostupnost vam ne mogu reći sa sigornošću, znam samo da su dostupne u Dm-u. Ono što mi se baš ne sviđa kod ovih krema je miris- miris im nije neugodan, ali se meni baš ne sviđa, a pošto sam poprilično smotana što se tiče opisavanja mirisa neću  pokušavati opisati ga.

Teksutra ovih krema je kremasta (daah!) te pomalo rjeđa (na slikama dolje možete vidjeti teksturu ovih krema za ruke). Brzo se upija, ne mrvi se kod nanošenja te ne ostavlja lepljivi osjećaj iako se lagano osjeti da imate kremu na rukama nekoliko trenutaka. Ruke su nakon nanošenja hidrazirane, mekane i glatke. Obje kreme sam isprobala i ne vidim nekakvu preveliku razliku među njima.



ZIAJA GOAT'S MILK MASKA ZA KOSU

Ova maska za kosu dolazi u plastičnoj bijeloj posudici s poklopcem na odvrtanje. Na posudici se nalazi naljepnica s informacijama o proizvodu. Količina koju dobijete 200 ml a cijena joj je 20 kn. Znam da je dostupna u Dm-ovim prodavaonicama, dok za ostale nisam sigurna. Ispod poklopca krije se zaštitna folija kako biste znali da ste kupili proizvod koji nitko prije vas nije dirao. Miris ove maske mi se baš i ne sviđa, ali nije neugodan. Iako mi se ne sviđa, s vremenom sam se navikla na njega i više ga i ne primjećujem.



Maska je namijenjena jačanju suhe kose i kose bez sjaja. Koristila sam ju otprilike jednom tjedno, nekada i više puta, ovisno o potrebama moje kose. Ostavila sam ju da djeluje nekoliko minuta i zatim isprala, lako se ispire. Tekstura ove maske je nešto gušća, nije baš kremasta, više je gelasta, ali opet nije gel. Jednostavno, tekstura je nešto što morate isprobati kako biste ju mogli objasniti. Ispočetka mi je bilo jako čudno i nije mi se sviđala tekstura, ali mi sada odgovarala. Maska obećava obnavljanje narušene strukture kose, što nisam primjetila, ali sam primjetila da ispunjava većinu obećanja- daje kosi fleksibilnost, vraća mekoću, vlažnost i čini ju glatkom. Kosa je sjajnija, lakše se raščešljava te ju ova maska ne otežava.


Na kraju ovog posta, mogu reći da sam zadovoljna sa svim proizvodima koje sam ovdje navela i s užitkom ih koristim. 

Volite li vi Ziaja proizvode? Koji su vam najdraži?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari