LOOK BY BIPA LIP LINERS

by - srpnja 23, 2017

Moja opsesija olovkama za usne je postala golema, tolika da više ne znam nanijeti ruž bez olovke za usne.Volim isprobavati nove olovke za usne i pronaći dobre proizvode po vrlo povoljnim cijenama, kakve su ove olovke. Sada, iako sam otkrila sviđa li mi se ovaj proizvod, nastavite čitati!


Look by Bipa olovke za usne su obične drvene olovke koje morate šiljiti što znam da je nekim ljudima problem, no meni nije, a dostupne su, ako što možete pretpostaviti, u Bipinim prodavaonicama po cijeni od 10-15 kn.

Olovke su vrlo kremaste, ali imaju određenu čvrstoću koja će vam pomoći pri preciznijem nanošenju. Vrlo su pigmentiranje i dovoljan je jedan sloj za potpuno prekrivanje usana. Nanose se ravnomjerno. Poprilično su dugotrajne te na usnana izdrže 4-5 sati ukoliko ne jedete ništa masno. Mat su. Lagano isušuju usne. Nosim ih ili kao podlogu ispod ruža i te na taj način produže trajanje ruža ili samostalno.




U ponudi imaju dosta nijansi, crvenih i ružičastih, ali i nekoliko nude, a ja sam se odlučila upravo za nude nijanse: 1 wood i 3 hazel.









Nijansa wood je po meni savršena nude nijansa, poprilično neutralna nude nijansa niti pretamna niti presvjetla. Nijansa wood je malo toplija, poprilično tamna smeđa nijansa, savršena za tamnije ruževe.


Ove olovke su odlične, pigmentirane i dugotrajne te dobre konzistencije i ja ih jako volim!

Jeste li isprobali ove olovke za usne? Koje su vaše najdraže olovke za usne?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari