EBELIN MAKE UP SPUŽVICA

by - lipnja 03, 2017

U današnjem postu pišem vam o jednoj od mnogih spužvica koje se nude na našem tržištu, a riječ je o Ebelin make up spužvici. Ako vas zanima kakva je, nastavite čitati!


Dolazi u plastičnoj kutijici koja je većim dijelom prozirna, a manjim dijelom crna, tako da kroz prozirni dio možete vidjeti koje je boje spužvica prije nego ju kupite jer dolazi u nekoliko boja, a ja sam se odlučila za obu bež boje. Na kutijici se nalaze sve potrebne informacije o proizvodu te stoji da je spužvica antialergijska i bez lateksa. Može se kupiti u Dm prodavaonicama po cijeni od 24, 90 kn.



Spužvica se može koristiti suha i vlažna, iako ju ja uvijek koristim vlažnu i takvo korištenje vam i preporučam (spužvicu dobro iscijedim). Perem ju prije svakog korištenja jer nakon nemam vremena jer sam vječito u žurbi, tvrdim sapunom jer mi je tako najlakše.


Spužvica je standardne veličine, kakve su i ostale spužvice ovakve namijene, a ta veličina je meni idealna, nije niti prevelika niti premala. Ima špicasti vrh koji je idealan za teže dostupna mjesta kao ispod očiju i oko nosa. Mekana je, pod vodom raste i postaje još mekša. Nije žilava kakve ove spužvice znaju biti. Koristim ju prvenstveno za blendanje proizvoda, kao što su puder i korektor, rjeđe za nanošenje proizvoda, iako je i tako dobra, ali to je samo stvar preferencije. Proizvode nanesem kistom i izblendam spužvicom i dobijem predivni, prirodni izgled. Ne upija previše proizvoda, već samo višak. Koristim ju tako što proizvode utapkavam, ako budete vukli, neće biti dobro.


Na slici ispod možete vidjeti koliko naraste pod vodom; prva slika je prije, a druga poslije.



Sve u svemu, jako volim ovu spužvicu te ju koristim prilikom svakom šminkanja, jer pomaže da sve izgleda lijepo, izblendano i prirodno.

Jeste li isprobali ovu spužvicu? Kako vam se svidjela? Koja je vaša omiljena make up spužvica? 
 

You May Also Like

0 komentari