BALEA OKOLOOČNA KREMA S UREOM

by - lipnja 06, 2017

U današnjem postu pišem vam o Baleinom okoloočnoj kremi o kojoj sam čula puno pozitivnih komentara te sam ju potaknuta njima odlučila kupiti kada sam mi je zatrebala nova, a kakav je dojam ostavila na mene, saznat ćete u nastavku.


Okoloočna krema dolazi u tubici od 15 ml sa svijetlo plavim i ružičastim detaljima. Tubica dolazi u pripadajućoj kutijici sa svim potrebnim informacijama o proizvodu. Proizvod je dostupan samo u Dm-ovim prodavaonicama pošto je Balea Dm-ova robna marka po cijeni 20-25 kn.



Na slici ispod možete vidjeti sastojke. Na pakiranju je navedeno da ne sadrži parfeme te da sadrži 5% uree; urea se nalazi na drugom mjestu u sastavu.


Na vrhu tubice nalazi se malen i precizan otvor koji lijepo dozira proizvod i neće vam se dogoditi da izađe previše proizvoda ili da se izlije.



Tekstura ove kremice je vrlo lagana i blago kremasta, bijele je boje i nema miris. Vrlo je lagana na okoloočnom području, ali se sporije upija, odnosno, djelomično se upije, jedan dio se upije nakon malo duže vremena, a jedan dio ostane sjediti na licu te ostavlja blagi masni osjećaj. Nakon što ju nanesem, čini mi se da je okoloočno područje vrlo nahranjeno i bila sam uvjerena u to, jer su ju svi hvalili, no onda sam primjetila da su dvije fine linije koje imam ispod očiju postale izraženije i mislim da moje okoloočno područje jednostavno nije dovoljno nahranjeno s ovom kremicom u odnosu na druge okoloočne kreme. Na pozitivnu stranu, nije izazvala nikakve iritacije ili nešto slično.


Što se tiče ove kreme, potrošit ću ju do kraja jer mi nije učinila ništa negativno, ali ju vjerojatno neću ponovno kupiti jer nije dovoljno hidratizirala moje okoloočno područje i ostavljala je malo mastan osjećaj. Malo sam razočarana jer sam pročitala puno pozitivnih recenzija i puno cura smatra da je ovo najbolja okoloočna krema, čak i sa suhim okoloočnim područjem, dok meni s normalnim ne radi ništa. Ali naravno, svaki proizvod ovisi o osobi, jer svi smo mi različiti. 

Jeste li isprobali ovu okoloočnu kremu? Kakvo je vaše mišljenje o njoj?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari