SILIKONSKA MAKE UP SPUŽVICA

by - svibnja 29, 2017

U današnjem postu vam pišem o silikonskoj spužvici/ aplikatoru za nanošenje make up - a koja je zaludjela cijeli internet, tako da sam ju i ja morala isprobati. Iako se ta ludnica pomalo stišala, moja spužvica je stigla tek sada zbog dostave iz Kine. Mišljenja su podijeljena, ali mi se čini da ima više ljudi kojima se nije svidjela nego onih koji ju vole, a kakvo je moje mišljenje, saznat ćete ako nastavite čitati.


Svoju silikonsku spužvicu naručila sam s Ebay-a po smješnoj cijeni od samo jednog dolara što je oko 7 kn. Ne mogu pronaći link, ali samo na Ebay upišite silisponge i pronaći ćete hrpetinu spužvica, što ovakvih kakvu ja imam, što različitih oblika, dizajna i slično. Koliko sam shvatila, ova moja je brenda Born Pretty, ali nisam sigurna.


Dolazi u vrećici s dosta informacija o proizvodu, a unutar te vrećice nalazi se još jedna (ziplock) vrećica i u njoj ova spužvica. Naravno, vrećica je došla u paketiću s pucketavom folijom, tako da je sve sigurno.



Na poleđini ove veće vrećice nalazi se dosta informacija o proizvodu. Kažu da je namijenjen za puder, BB kreme, kremaste proizvode i slično, a ono što mi je baš smješno što je jedan od tih proizvoda Flawless i moram reći da ne znam o čemu se radi, ali ako postoji ja bi neki flawless za kožu haha.

Za korištenje kažu da uzmete najmanju moguću količinu proizvoda koji ćete koristiti, odnosno dvostruko manje od uobičajene količine koju koristite kada koristite kistove ili klasične spužvice i kružnim pokretima razmažete, a zatim tapkate kako biste proizvod ublendali.

Pere se laganim sapunom, iako ja znam u žurbi samo prebrisati vlažnom maramicom. Treba se čuvati dalje od oštrih predmeta, a moram priznati da mene nešto strašno vuče da ju prerežem, jako me zanima to. Također je navedeno da se ovoj koji se nalazi na spužvici i malo viri sa strana ne odljepljuje. Jedini sastojak je silikon.



Sam aplikator je vrlo nepravilnog oblika, nalik paralelogramu. Dovoljno je velika za nanošenje pudera po cijelome licu, ali nema nekakav vrh koji bi bio praktičan kod nanošenja na područja koja zahtjevaju preciznije nanošenje. Deblja je nego što sam očekivala da će biti, ali mi se to čak i više sviđa. Ima miris, koji mi se smeta i nije neugodan, ali se osjeti.


Vrlo je savitljiva što pomaže dohvatiti područja koja zahtjevaju preciznije nanošenje, ali smatram da ipak nije dovoljno precizna za to. Također je dovoljno mekana i jako je zanimljive teksture i obožavam ju stiskati i dirati, iako znam da to baš nije najviše higijenski,ali ne brinite, uvijek ju očistim prije korištenja.



Što se tiče učitka, moram reći da mi se i nije baš pretjerano svidjela što se tiče nanošenja i blendanja pudera i korektora. Cijeli taj proces jako dugo traje i nakon svog tog potrošenog vremena, moram puder izblendati spužvicom jer mi se ne sviđa efekt koji daje, jer mi se čini da puder sjedi na koži. Također, kao što sam već spomenuta, teško je doći do određenih mjesta na licu, kao što je područje oko nosa. Sviđa mi se što je uistinu potrebno jako malo proizvoda za potpuno prekrivanje te ne upija nimalo proizvoda što znači da ne trošite proizvode uzalud, odnosno ne bacate ih. Ovom aplikatoru sam ipak našla posao za koji je dovoljno dobar, a to je blendanje kremastih kontura koje nanosim prije pudera, a to radim Wet'n'Wild stickom za konturiranje o kojemu sam pisala ovdje i spomenula sam kako se malo teže blenda. E pa s ovim aplikatorom se blenda bez problema (iako moram napomenuti da nisam isprobala nanošenje na puder, već samo prije pudera).

Sve u svemu, nisam oduševljena ovim proizvodom, ali mi je drago da sam ga kupila i isprobala, jer ne bih imala mira da nisam. 

Jeste li isprobali ovu silikonsku spužvicu? Koje je vaše mišljenje o njoj?

Hvala vam na čitanju i želim vam ugodan dan!

You May Also Like

0 komentari